Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

VoI MeRgE sInGuR pE DruMuL mEu...OrICat mI-Ar Fi De GrEu ;X dE dUsManI Sa mA feResC..pE PrIeTeNi sA-i PrETuIesK...cU iNIma sA iUbEsCK...Si dE lOOMe rEa Sa Ma FereSk ;x




Statusuri in versuri nr.2:

Esti prea fytzoasa sa recunosti k ma iubesti,

Te crezi printzesa din poveshti,

da' park vad ,....dak-am sa plek....

Vei fii cea kre plangi shi ma jeleshty!




Statusuri in versuri nr.3:

pt fete




Statusuri in versuri nr.4:

traiam un vis

dar alta m-a invins

pe ea ai luat-o

pe mine m-ai lasat cu lacrimi in ochi

nu ti-a pasat




Statusuri in versuri nr.5:

esti frumoasa fata mea shy tu ma bagi in belea, esti fumoasa printre stele, stralucesti la fel k ele :X:X:X add: ronaldinho_brazilian08




Statusuri in versuri nr.6:

inveti sa procedezi corect din greselile care le faci in trecut!




Statusuri in versuri nr.7:

Shi chiar dak' ai mei

Nu m-au crescut ku vanatai,

TU o sa ma obligi sa tzi le-aplik,

De ma vei deranja mai mult de-un pik!




Statusuri in versuri nr.8:

a inceput de ieri sa cada ...cate-un turture pe strada..




Statusuri in versuri nr.9:

Nu ma grabesk,.....doar lenevesc; shi-asha timpul trece orikum,.....shi ziua de maine e pe drum.




Statusuri in versuri nr.10:

dc nu te gandesti la mne...eu te iubesc atat de mult....dar vad ca dragostea nu tine....mai bn mor...dar mor razand




Statusuri in versuri nr.11:

.●Te ubesc dar nu te mai iert ! mai bn sufar si pierd ! mi`ai calcat ubirea in picioare si DOARE ! dar peste toate voi trece ca am un suflet Tare !







●Iubirea te ridica , iubirea te coboara , iubirea iti da aripi iubirea te omoara … IUBSTE’-MA nu ma UCIDE !







As vrea k cerul sa planga acolo unde esty .. sa planga k lacrimile mele si poate wh ai sa.ntelegi k esty iubirea vietii mele ! Te UBE :x







●Te detesti .. o vezi plecand k ochii goi,tu prea mandru s-’o opresti crezand k vine inapoi …







●Pt c’a-i dor o pustoica crezi k nu stie ce vrea? Lasa sa mai cresca catizva ani sa vezi ce buna se face ! O sa spui:ah` ce n’as da sa fie a mea !







.●Stiu ca am gresit ! dar nu atat de rau incat sa`mi stergi imaginea chipului tau ! sa te pastrez in amintiri e dreptul meu !



by ::: dia_love17 :::




Statusuri in versuri nr.12:

O la LA Ejty DuLsHe PaPuSha Mhea....KaNd The Vad SimTh Kha PluTeSk Yar Apoi Shimt kha InnEbuNeSk..:X:X:*:*:(*)Ptr Ubi Mheu..:*:*




Statusuri in versuri nr.13:

Da si ce daca te-am pierdut

Am pierut in viata si mai mult

Eu nu stiu cine te credeai

Stiu doar k nu prea ma meritai




Statusuri in versuri nr.14:

O floare plapanda esti uh si mi-ai luat tristetea, mi-ai captivat sufletu'!




Statusuri in versuri nr.15:

fite




Statusuri in versuri nr.16:

totul a inceput de la primul, sarut de la prima intalnire; am simtit ceva, era iubire




Statusuri in versuri nr.17:

Te iubesc in vis!

Te iubesc in scris...

Te iubesc mereu...

Pe cuvantul meu!




Statusuri in versuri nr.18:

iubita mea cu ochii ca cafeaua



cu buzele ca carameaua



ca cand? te vad ma apuca dorul



ca-s ca calin nemuritorul




Statusuri in versuri nr.19:

momentan sunt mort




Statusuri in versuri nr.20:

Flamanzi si goi si prost platiti,

La ore totusi au intrat,

Sa ne-ntrebe ce-i clorofila,

Cand tocmai ETNO-botanice in pauza am fumat;



Nici n-am lipsit prea mult din scoala

K magazinu-i colo-n colt;

Sh ne-am sacrificat sh c-o ''bomboana'',

Doar unu' dintre noi, prin tragere la sort !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu