Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Cine corigenti mai lasa,

Dumnezeu sa-i dea pedeapsa,

S-aibe d-alde noi in clasa!

EMO-tei sh DROGA-tei

Pupa-iar profu' pe ei !




Statusuri in versuri nr.2:

sa iubiti persoana perfecta nu iubiti orce prost care nici pe sfert cat tineti voi la el nu tine el la voi




Statusuri in versuri nr.3:

Turcii-s supărați un pic,

Le-am luat ,,dansul din buric",

Acum ale noastre țațe

Joak' ,,chiorăitu' din mațe" .




Statusuri in versuri nr.4:

DATU' DIN COATE - SPORT NAȚONAL



DAU DIN COATE

PÂNĂ LI SE POATE,

DIN GOZ AU STRĂPUNS

PÂNĂ S-AU AJUNS,

ȘI PLINI DE-AROGANȚĂ

ÎȘI DAU IMPORTANȚĂ,

PĂRÂND TARE-OCUPAȚI:

NIȘTE CONSTIPAȚÍ!




Statusuri in versuri nr.5:

sasaghs




Statusuri in versuri nr.6:

Chriss:

Mmmm... Shi cand aveam probleme

Imi spuneai: "Sunt aici, nu te teme!"

Acum zbor singur printre ele

Ca felu` tau de`a fi calca mereu pe aripile mele. . .





Pablo:

Unde eshti? Unde te`ascunzi?

De ce eshti departe?

Unde e persoana care ma strangea mereu in bratze?

Acum am ramas singur, doar cu umbra mea

Nu mai e soarele care`mi lumina odata calea

Shi zbor, sunt nori, dar incep sa obosesc

Ca nu mai e cine sa ma ajute atunci cand greshesc

Cum mai ies din labirint atunci cand ma pierd

Cand eram doi, tu sau eu, ne indrumam incet

Shi erai langa mine shi eram langa tine

Eram intr`o poveste unde totu` era bine

Tzi`e greu sa recunoshti ca eu sunt lumea ta

Nu potzi sa ma uitzi niciodata, oricat ai incerca

Nu nega, te rog, ceva, ce a fost candva

De ce ai plecat? Locu` tau e`n inima mea

Shi cand aveam probleme imi spuneai: "Nu te teme!"

Acum m`ai lasat sa zbor singur printre ele. . .





Chriss:

Mmmm... Shi cand aveam probleme

Imi spuneai: "Sunt aici, nu te teme!"

Acum zbor singur printre ele

Ca felu` tau de`a fi calca mereu pe aripile mele. . .





Chriss:

Nu mai pot sa zbor, o iau ushor

Nu mai pot sa visez, asheaza`te pe un nor

In bratzele mele, sa ne uitam la ele

La stele, cum ne privesc shi ele

Is multe, cuvinte multe shi fapte, toate

Shi vorbe aruncate shi maini impreunate

Shi ochii mei in ochii tai la noapte

De toate, da` totushi, n`avem nimic, se pare

Se pare ca te doare, se pare ca ma doare

Dar ai puterea oare?

Sa recunoshti o data

Ca eu tzin lumea toata

Ca eu shtiu clar, tzi`o spun clar in urmatoru` vers

Dac`ar fi sa`tzi spun cine eshti, tzi`ash spune univers

Shi daca potzi sa`mi dai ceva, te`ash ruga sa`mi dai

Nimic mai mult, nu, doar tot ce ai

Dar tu`mi oferi din plin, putzin

Shi`s grele momentele

Cand felu` tau de`a fi calca mereu pe aripile mele. . .





Chriss:

Mmmm... Shi cand aveam probleme

Imi spuneai: "Sunt aici, nu te teme!"

Acum zbor singur printre ele

Ca felu` tau de`a fi calca mereu pe aripïle mele. ..




Statusuri in versuri nr.7:

am cules din flori lumina si culori ca sa iti soptesc ce mult te iubesc




Statusuri in versuri nr.8:

Cand am inceput iubesc

Am simtit ca traiesc

Dar cu privire n-ainte ai plecat

Cu lacrimi in ochi maialasat



Acum pe malul pustiu plang

Langa tine as vra sa fiu

Caci nu mai vrau sa plang




Statusuri in versuri nr.9:

ma numesc vasile




Statusuri in versuri nr.10:

fa tiam mai spus dute dracu imi rupi inima iti rup capu




Statusuri in versuri nr.11:

De ce o iei pe ea si nu ma iei pe mine?

De ce o lasi asa si uiti de mine?

De ce noaptea plange neincetat?

Iubeste oare alt baiat?




Statusuri in versuri nr.12:

ne iubim




Statusuri in versuri nr.13:

Departe de ura din voi

Departe de ploi

Va vad cu adevarat

Sufletul plin de noroi

Ca niste strigoi

Cu ochii plini de pacat

Prin zambetul primului pas

Tot ce v-a ramas

E frica de un nou inceput

Oameni de lut

Cu suflet slut




Statusuri in versuri nr.14:

nu mi-am dat seama cat de mlt am gresit cand am spus da la intrebarea vrei sa stai cu mn am gresit si nu pot da timpul inapoi




Statusuri in versuri nr.15:

De m-ai plati in aur in bani in tot ce vrei

Nu vreau sa te mai vad vreodata in ochii mei

Daca as sti ca maine mor de dor

Nu ma intorc la tine mai bine mor..




Statusuri in versuri nr.16:

funk




Statusuri in versuri nr.17:

dragul meu iubit tampit te iubesc ca-n prima zi si chiar daca era deloc iti trmit un pistol. ial, dute si te impusca-n mare si scutestema de tot si toate. By Ty@




Statusuri in versuri nr.18:

Am F!n3tSe ShI T@l3nTh...d0bOr Or!Ce cLAsAmEnTh




Statusuri in versuri nr.19:

Si ne trezesc amintirile din dormitor..pe covor hainele aruncate in decor..iar noi2iubindu-ne..sub un cearsaf multicolor:D:X




Statusuri in versuri nr.20:

a fost odata ca-n povesti

a fost ca niciodata

din rude mari inparatesti

o prea frumoasa fata

avea un cur si niste craci

si dadea la vaci colaci

cozonaci si iepurasi (playboy)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu