Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Merg incet

Inspir talent

Si alerg prin occident

Ca sa iti arat valoare

Ca ca mine el nu are




Statusuri in versuri nr.2:

Merge ursu`l pe traseu

Si intreaba tot mereu:

-Unde merg,unde ma duc?

Oamenii raspund:

-Mergem toti la cimitir unde stau morminte in shir..:))




Statusuri in versuri nr.3:

e greu sa fiti eleve in banca sa stati drepti ,cu ochii la profesor ,cu gandul la baietzi




Statusuri in versuri nr.4:

Ingeras din cer picat

Ochii tai m-au fermecat

Dintr-o singura privire

S-a nascut a mea iubire!!




Statusuri in versuri nr.5:

Cat as vrea cat as vrea

Maine sa te vad venind

Cat as vrea cat as vrea

Atunci sa nu fi gresit

Cat as vrea cat as vrea

Sa dau timpul inapoi

Cat as vrea cat as vrea

Sa fac ceva pentru noi




Statusuri in versuri nr.6:

Te iubesc azi

Te iubesc maine

Te voi iubi mereu

Azi ridicam un zmeu,

Maine dam jos un maieu

Si ramanem prieteni mereu...




Statusuri in versuri nr.7:

ma`m saturat sa trec mereu prin asta....oare ce-am facut de merit asta...eu te`am iubit cu adevarat iar tu ai plecat crezand k e mai bine....akm tie dor de mine si ai vrea sa ne impacam...dar e prea tarziu akm eu nu mai tin la tine ...chiar dak inima mea mai vrea sa fie ce a fost candva eu nu te mai pot ierta....:(




Statusuri in versuri nr.8:

Sapac'n cap..tigaran'n gura..stau pe mess..ma doare'n pula..=)))...yoana




Statusuri in versuri nr.9:

nu iubi un baiat blond

caci el este vagabont

ci iubeste un brunet

caci el este mai destept.




Statusuri in versuri nr.10:

de ce ne iuim si nu putem fi impreuna




Statusuri in versuri nr.11:

cred ca si uh esti un star favorit al HANNAEI MONTANA.chiar esti un super star.TANIA!!!




Statusuri in versuri nr.12:

Un baiat iubeste-o fata

dar se lasa greu

cand ii vine randul fetii

O sa moara totzii baieti!!!




Statusuri in versuri nr.13:

a fost ceva acolo sus

a fost ceva ce nimeni n-o ajuns

a fost ceva nemaipomenit ,

dar acum povestea a luat sfarsit




Statusuri in versuri nr.14:

te iubesc in stil gabana

ca esti dulce ca bomboana




Statusuri in versuri nr.15:

Nu te enerva baiatu meu ca nu-i nimik de capu taw nu vezy si uh ce ai decazut??? ca stay cu panarame ce se fut mai lasat pt ea?? N-o sa te iert viatza mea;) By RubY




Statusuri in versuri nr.16:

Ma intreb iubirea mea ....Cat voi mai rezista? Mereu sa ma amagesc ...Pt ca te iubesc:X:((...




Statusuri in versuri nr.17:

VERSURILE IMI PLAC LA NEBUNIE:d




Statusuri in versuri nr.18:

Colo sus in cimitir, stau mormintele in sir. Daca faci mishto de mine, fac un loc si pentru tine!




Statusuri in versuri nr.19:

Am un buchet

Dra nu e complet Floarea ce lipseste

David se numeste te iubesc david:X::X




Statusuri in versuri nr.20:

eu am mers la cai

si intorcanduma in mai

ca de parca eram in rai

si eram cu nasu in pai



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu