Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

I'm the text book definition of a rebel...:x...




Statusuri in versuri nr.2:

mie dor de privirea ta




Statusuri in versuri nr.3:

asa mult eu simt ca te iubesc,cui ar trebui sa-i multumesc




Statusuri in versuri nr.4:

te iubeste si nu sty, la tine se gandeste zi de zi.......sarutul va va uny despartyre te va chinuy.....lasa-l draku ka te minte nu se mai gandeste deca.....cum ar fy daca ay mury....nimeni nu ar mai sufery




Statusuri in versuri nr.5:

knd pe tn t privesk yo itzi zik k t ubesk:X:X




Statusuri in versuri nr.6:

ba fraere u ne dai versuri de la 3se???:))

magare,numa le-ai inkalcit mah dobitoc cu coarne de crocodil,nu te mai face de rusine ,kiar dak esti anonim.bivol!




Statusuri in versuri nr.7:

status versuri




Statusuri in versuri nr.8:

revin imediat




Statusuri in versuri nr.9:

sant proasta

sant debila

sant o vaca

san o handicapata




Statusuri in versuri nr.10:

Cyne Vrea sa ma cunoasca

Sy adresa sa mi`o stie

Sunt eleva`n clasa VII

La scoala de smecherye



By Miha




Statusuri in versuri nr.11:

:X:X:X~~`il iubesc moolt de tot dar...prostutul... nu-si da seama`~~:X:X:X




Statusuri in versuri nr.12:

noapte..ce timpu greu... ce greu cand u nu esti...dar cred in tine cred in noi....cred k MA IUBESTI...tot ce-aud in jur imi spune sa te parasesc....dar lumea e rea sti ca nas putea...sa te ranesc!!!:x:x:((:((




Statusuri in versuri nr.13:

Cand moartea imi va spune....

Sa parasesk pamanul....

Cand oameni fara mila.....

Imi vor sapa mormanul.....

Cand zile pentru mine....

Nu vor mai exista....

Atunci dar nici ATUNCI....

Eu nu te voi uita.....




Statusuri in versuri nr.14:

Sunt singur, e noapte,

Stau si privesc spre cer...

Intunericul se lasa,

Iar stelele pier.



Ma pierd adanc prin vise,

Si simt ca plutesc in gol...

A disparut durerea,

Plutesc ca pe un nor.



Tot ce-am avut in suflet,

In inima sau gand,

A disparut prin farmec,

Parca luate de vant.



Vad o lumina'n fata,

Ma'ndrept incet spre ea...

O voce blanda-mi spune:

"Bun venit, in lumea ta!"




Statusuri in versuri nr.15:

SA IUBESTI E BINE

DAR SA STI PE CINE

SA NU ITI RUPI GALOSI

PENTRU TOTI MUCOSI




Statusuri in versuri nr.16:

dnd invatz




Statusuri in versuri nr.17:

unele persoane se intreaba orae chiar trag iarba?

nu, nu trag, fumez, de ce?

ia ghici !




Statusuri in versuri nr.18:

insa ce nu pot uita este amintirea ta o pastreaza inima intrun colt de suflet si oricat as incerca nu te voi putea uita te pstreaza inima intrun colt de suflet si ar mai fi ceva ce nu voi putea uita sufletul nu ma lasa azi era ziua noastra




Statusuri in versuri nr.19:

Azi esti trista din nou iubita si ma doare

Eu simt ca-i vina mea,tu-mi zici ca mi se pare

Te-ntreb din nou si ma prefac ca nu stiu

Da' eu iti provoc durere mami si fac pariu

Ca daca-as putea fi acolo n-ar mai fi asa

Si fac pariu ca prezenta mea ar schimba ceva

Si sti ca ma lupt si indiferent ca sunt departe

Sufletul meu e acolo mami si nimic nu ne desparte

Poate chiar sti ce zic sau poate o iei in gluma

Dar sunt legat de tine exact ca un creion de guma

N-as fi departe daca n-ar fi vorba de suma

Tre' sa fac bani,sa vin acas' la viata aia buna

Sti si tu printesa mea ca de-abia astept sa vin

Numar zilele pana cand o sa ne-ntalnim

Mai intorc cateva ture si apoi raman de tot

Ma omoara gandul ca vreau sa te vad si nu pot

Refren:

Stiu ca e greu,dar sunt aici

Gata sa te ridic cand simti ca pici

Stiu c-astepti perioada in care va fi bine

Si cateodata ai impresia ca nu mai vine

Asteapta-ma, o sa vin acas'

Sti ca niciodata n-as putea sa te las

Iti spun si tie ce mereu imi spun si mie

Nu e tocmai totul perfect,dar o sa fie

Imi pare rau de fiecare data cand n-ai somn in noapte

Ca-s departe si ca treci singura prin toate

Dar poate ca se va rezolva inainte sa te astepti

Nu stim exact cand,oricat ne dam de destepti

Si ma doare atat de tare ca nu stiu a cui e vina

Imi scade pulsul,imi lipseste adrenalina

Nu-s drogat,dar traiesc pe alta lume,sunt sigur

Ca stiu ca sunt cu tine dar totusi acum sunt singur

Eu traiesc doua vieti diferite sti tu prea bine

Una cand sunt singur si una cand sunt cu tine

Daca-as renunta ca-i greu as fi un zero barat

Doar dupa ce lupt si casting ma consider barbat

E trist ca dreacu stiu, sunt intruna plecat

Tu esti singura-ntruna si mai ai de asteptat

E foarte complicat,viata-i rea cu noi si e grea

Te rog nu plange mami,ma-ntorc la fetita mea

Refren:

Stiu ca e greu,dar sunt aici

Gata sa te ridic cand simti ca pici

Stiu c-astepti perioada in care va fi bine

Si cateodata ai impresia ca nu mai vine

Asteapta-ma, o sa vin acas'

Sti ca niciodata n-as putea sa te las

Iti spun si tie ce mereu imi spun si mie

Nu e tocmai totul perfect,dar o sa fie

Cica ca nu realizezi ce ai avut pana nu pierzi

Dar sunt sigur ca nu obtii nimic daca nu crezi

N-avem nevoie de o despartire sa ne dam seama

Stim sigur ca doar impreuna invingem teama

N-o sa renunt nici macar o fractiune de secunda

Fiindca intotdeauna pierzi daca renunti la lupta

Eu stiu ca nu-i de joaca,de aia nici nu ma joc

Nu vreau decat sa fii sigura ca ma intorc

Nu mai e mult pana vin,deja ma gandesc la drum

La cat de fericiti o sa fim,la cate am sa-ti spun

Parc-as fi nebun,vad stele cand ma gandesc

Cum o sa te iau in brate,cate am sa-ti povestesc

E firesc,simt de parc'-a trecut o vesnicie

Doar sti ca dureaza putin,un moment de bucurie

Si nu se stie cand vin,mai e un pic papusa

Doar un pic,ia vezi cine suna la usa

Refren x2:

Stiu ca e greu,dar sunt aici

Gata sa te ridic cand simti ca pici

Stiu c-astepti perioada in care va fi bine

Si cateodata ai impresia ca nu mai vine

Asteapta-ma, o sa vin acas'

Sti ca niciodata n-as putea sa te las

Iti spun si tie ce mereu imi spun si mie

Nu e tocmai totul perfect,dar o sa fïe




Statusuri in versuri nr.20:

Cine`i harnic si munceste ori ii prost ori nu gandeste!!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu