Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Foaie verde de bradut

Sa mai dati si voi un BUZZ

Ca ma plictisesc belea

Cand te vad o iua razna




Statusuri in versuri nr.2:

Viata`i frumoasa k femeia

Respectiv la varsta a3a

Dak intelegi asta...

Pe muzica asta poti sa`ti bati nevasta




Statusuri in versuri nr.3:

as vrea sa te vad

as vrea sa te ating

as vrea sa-ti spun ceva

ceva ce tu nu stii

......................




Statusuri in versuri nr.4:

cine iubeste nu moare,iubirea e ca o floare, nicicand nu se ofileste,o mie de ani o mie traieste




Statusuri in versuri nr.5:

floricele pe campi

hai sa le-adunam busy

q dnd le udam

k sa le spun l toti k dorm




Statusuri in versuri nr.6:

secret discret ne iubim cum vezi numai in filme,si nimeni nu ne poate judeca!!!




Statusuri in versuri nr.7:

dak ma cobor la mintea ta dau de petrol




Statusuri in versuri nr.8:

Da

Te Iubesc

Dar Stii ceva?

Mai bine vezi-ti de viatza ta




Statusuri in versuri nr.9:

Viata e un meci la categoria grea

Cea mai buna lovitura ramane eschiva

Ai o singura repriza

N-are cine sa te-ascunda

Tragi cu dintii pana-n ultima secunda.




Statusuri in versuri nr.10:

Singur pe drum

Merg ca un nebun

As vrea sa te opresc

Sa pot sa iti vorbesc

Dar nu te gasesc.



Amintirea ta imi rupe inima

As vrea sa te pot uita

Tot ce mi-ai spus

In vant s-a dus

Cred ca mai uitat



Ca tine am gasit

Tot ce am dorit

Ca multe am sperat

Dar nu ti-a pasat

Si uitari mai dat




Statusuri in versuri nr.11:

Prietenii adevarati tin la tine

Si sunt langa tine si la rau si la bine

Nu te barfesc pe la spate

Ci te ajuta chiar in toate




Statusuri in versuri nr.12:

Inima mea din piept

Bate-n truna fara stop

Bate si nu se opreste

Si la Gaby se gandeste!!

Te iubesc,Gaby!




Statusuri in versuri nr.13:

te iubesc, te iubesc alt nu gasesc ... sper k te vei gandi la mn. oriund eai fii shy vei venii ...




Statusuri in versuri nr.14:

O data cu vantul...Voi zbura ji eu...O data cu..soarele...te voi vegheia mereu..odata cu noapte vei fi an gandul meu..




Statusuri in versuri nr.15:

azi ink te simt,nu pot sa te ating ,dar vei ramne mereu visul meu... orike \'ar intampla mereuvoi fi a ta iar u vei fi al meu...:((




Statusuri in versuri nr.16:

te gandesti la mine, dar esti cu ea ,ti-e sete de mine ,dar te racoresti cu ea,




Statusuri in versuri nr.17:

aiurea ma mint k nu'mi pasa,aiurea imi spun k numai conteaza,aiurea ma prefac k sunt bine...ce greu este sa invingi...cand lupti cu tine




Statusuri in versuri nr.18:

De la prima intalnire mam indragostit de tine

De la primul tau sarut

Eu nu pot sa te mai uit





De cand ai plecat

Buzele mi sau uscat

Si nu le mai pot uda

Numai cu gurita ta





Te iubesk ca-n dor nebun

Na-m cuvinte sa-ti mai spun

Na-m cuvinte sa-ti soptesc

CAT DE MULT eu TE IUBESC!!




Statusuri in versuri nr.19:

As sta cu ea la un pahar de vin Rosu ca obrajii ei si ca sangele latin... Bruneta, ochi negri si forme bine conturate ,Buze mari numai bune sa fie muscate, va rog sunati la urgenta... Intre 1000 de persoane tot iese in evidenta ...




Statusuri in versuri nr.20:

somn-usor



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu