Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

de ras




Statusuri in versuri nr.2:

ce sa fac ce sa fac

sunt sarac sunt sarac




Statusuri in versuri nr.3:

etghtru6tryedtr




Statusuri in versuri nr.4:

versuri




Statusuri in versuri nr.5:

sunteti niste DOBITOCII!!!!!!!




Statusuri in versuri nr.6:

foaie verde si-o lalea eu sunt cea mai tare din parcare. foaie verde trei surcele tu esti cam nebun de o sa scri acest status sa fim serioas ne e doloc rima si nici nu e ceva care sa iti palca




Statusuri in versuri nr.7:

prietenia nu se scrie pe o foaie de hartie ci peo inima curata ce ramane neschimbata !!! :*:*:*:* for myky my BFF //// by D33@///




Statusuri in versuri nr.8:

u mai lasat in urma shi nici nu tia pasat acm inima mie franta dar u tot la mn te-ai intors dar poate acm nu mai vreau eu shi te-am lasat shi eu dar pana la urma tot la tn m-am intors caci eu mi-am dat seama ca doar pe tn te ubesk




Statusuri in versuri nr.9:

___[~]___$unt f3titz@ @lint@t@ ,d3 p@rintzi r@$fatzata ,D3 pri3t3ni @dor@t@ ￿
Faptele tale mi-au omorat zambetul,

Acum stau si plang caci mi-ai otravit sufletul.

Ai distrus un vis frumos si-acum

Iti pare rau ...dar la ce folos ??

cE a fost , a fost !



De ce ma ranesti cu vorbe reci ?

Ma minti,ma alinti,apoi imi spui ca pleci,

Nu-ti pasa pentru ca stii ca ale mele bratze te vor primi oricand,

Insa nu te juca cu dragostea ca s-ar putea sa inchei jocul plangand !



La poarta inimii cand mi-ai batut,

Eu ti-am deschis cu un sarut.

Si-o-nchind acum in urma ta,

Pentru ca nu mai esti iubirea mea !



[>:D




Statusuri in versuri nr.10:

Cine-i harnic si munceste

Ori ?i prost ori nu g?ndeste..

Scoala multa nu se cere...

Sa fii prost, sa ai putere...




Statusuri in versuri nr.11:

Parca era magie,

Parca era un vis,

Parca eram o floare...

O floare-n paradis.



Totul parea o gluma,

Un basm din strabuni

Ce niciodata

Nu avea stricaciuni.



Dar pana la urma,

Parca am inteles

Ca nu era o gluma,

Ca nu era un vers.



Era copilaria,

Ce repede-a trecut.

Era o fericire ce traia de demult.




Statusuri in versuri nr.12:

Daca ar fi scoala o tigara si profesorii tutun as fuma la nebunie sa se faca totul scrum.




Statusuri in versuri nr.13:

Nu iubi cand esti eleva

K nu stii nimik la teza.

Stai cu ochii pe pereti

Si cu gandul la baieti!!!!




Statusuri in versuri nr.14:

and then a hero comes along with a strength to carry on and you cast your fears aside and you know you can survive so when you feel like hope is gone look inside you and be strong and you\'ll finally see the truth that a hero lies in you




Statusuri in versuri nr.15:

Oare cum am putut sa gresim asa mult toata dragostea noastra sa devina trecut ne iubeam din priviri si-nfloreau trandafiri insa prea scump platim pretul unei iubiri.....AZI SUNT DOAR AMINTIRI




Statusuri in versuri nr.16:

Privind in timp shi meditand... incetul cu incetul... As vrea mereu sa schimb ceva... shi iar shi iar... REGRETUL. As vrea sa pot zambi mereu, sa nu stiu ce e chinul... Dar n-am ce face... asta-i viatza shi asta mi-e DESTINUL!




Statusuri in versuri nr.17:

Sunt stele ce dispar in noapte,

Dar niciodata nu se sting,

Sunt departari ce par aproape si inimi tari care inving?




Statusuri in versuri nr.18:

De o stanca tare,

Valul se izbeste,

Nu uita fiinta

Care te iubeste.




Statusuri in versuri nr.19:

Si nu mai vreau!!

sa ma prefac ca tutu-i bine

nu mai pot..sa mai suport...

am inercat..sa ma mint ca va pasa d mine

dar pentru voi..snt CA SI MORT!!!




Statusuri in versuri nr.20:

Eu am gresit mereu ca nu ti-am aratat cat te iubesc de mult si te-am neglijat,dar de azi inainte eu n-am sa mai las sa ai din vina mea lacrimi pe obraz



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu