Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

trandafir de la Bacau,hai sa-ti dau numaru\' meu:)):))




Statusuri in versuri nr.2:

Pentru tine am plans si am scris multe versuri

Dar tu nu ai realizat ca inca te ador

Ma opresc din drum si-mi amintesc

Cum ma iubeai si-mi jurai ca asa va fi mereu



Vreau sa te caut, sa te iert, si sa ne iubim din nou

Sa-mi iei durerea din suflet si aripi sa-mi dai

Dar e prea tarziu, pentru mine, o iubesti pe ea

Vantul bate intre noi si-mi vad de drum



Te primesc in fiecare noapte in visele mele

Tip incet cat mie de dor si tu nu ma auzi

N-am curaj sa-ti spun acum ce simt

Si niciodata nu vei stii cat de mult te-as fi iubit



As vrea sa pot da timpul inapoi

As vrea sa nu iubesc o amintire

As vre sa repar gresala ta

As vrea cand plang sa ma alini

Dar vantul sterge orice speranta as avea

Eu merg mai departe si sper sa te uït




Statusuri in versuri nr.3:

Prietenia e un lucru sfant

Nu e o floare aruncata-n vant

Sa fi prieten nu e greu

Daca esti sa fii mereu:X:X:*:*>:d




Statusuri in versuri nr.4:

Mumoasa e luna

Cu cerul instelat,

Dar proasta e fata

Ce crede in baiat.




Statusuri in versuri nr.5:

Din gandul fericirii fara nume,

Eu m-am nascut sa te iubesc.

Te cautam de-o vesnicie

Si nu speram sa te-ntalnesc.

Tu esti iubirea mea curata,

O dragoste ce nu are pret,

Azi iti inchin viata mea toata,

Caci am gasit ceva maret.

E atat de scurta viata asta,

O ora pare un minut,

As vrea sa tin timpul in loc,

Sa pot sa te iubesc mai mult!!!




Statusuri in versuri nr.6:

Cine iubeste si tace,

Nici dracu n-are ce-i face..




Statusuri in versuri nr.7:

iubirea e un ocean

ce multi vor sa il treaca

dar pana ajung la mal

majoritatea se ineaca




Statusuri in versuri nr.8:

Sunt stele care cad...

Dar totusi stralucesk...

Sunt oameni care se despart...

Dar totusi se iubesk...




Statusuri in versuri nr.9:

ASh vrea sa fiu cum o sa fiu...aja ca lasatima sa fiu cum stiu....shi bune shi rele...sa stiu macar ca sunt greselile mele...




Statusuri in versuri nr.10:

___[]~[]~ CeI cAre mA cRiTica si Ma inVidiAza ~[]~___Vor dOAr sa mA scHimBe___PenTru cA vAD in miNe cEEa cE Ei nU vOr Fii niCioData [!!!!!]~[]~[]___




Statusuri in versuri nr.11:

A fost un timp cand ne-am iubit

A spune acum nu pot

cand prea ofta inima mea

si sufletul meu tot

dar n-ai stiut sa pretuiesti

atunci iubirea ei

ai lasat-o de-a zburat

din cuibul ei

zadarnic tremuri cand ma vezi

si ochi-ti rugatori

zadarnic versi asupra mea

vapaie de amor

caci stalp de foc daca esti u

sloi de gheatza-s eu

zadarnic,trist si rugator

ma cheama glasul tau




Statusuri in versuri nr.12:

M-am saturat de voi...

Cei care ma barfitzi...

M-am saturat de voi...

Cei care vretzi sa fitzi ceea ce nu suntetzi...

M-am saturat de tooot

>> NU VA MAI SUPORT !!




Statusuri in versuri nr.13:

esti frumoasa ca zambila/cocosata ca camila/cand te vad m-a puca mila........................................pwp[ votati plizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




Statusuri in versuri nr.14:

La fantana o galeata,

Un baiat sarut-o fata,

Fata spune multumesc iar baiatul

TE IUBESC!!!




Statusuri in versuri nr.15:

.:: Cuidado con el angel - Solo tu ::.



Hay recuerdos que se envuelven en lágrimas

Junto al miedo de volverme a enamorar

Mi voz había perdido hasta el sentido al hablar

Y con solo escucharte y con solo mirarte

El amor vuelve a empezar



Eres luz

Que puede tocar este corazón

No hay nadie más que tú

Y enciendes estrellas en mi interior

Yo iré a donde vallas tú

Y es que nadie más me mira como tú

Solo tú

Eres tú



Se que un beso

Dice mas que la verdad

Hay momentos que se guardan y no se irán

Y hay historias como esta

Que se vuelven mágicas

Con solo escucharte, con solo mirarte

El amor vuelve a empezar



Eres luz

Que puede tocar este corazón

No hay nadie más que tú

Y enciendes estrellas en mi interior

Yo iré a donde vallas tú

Y es que nadie más me mira como tú

Solo tú



Eres luz

Que puede tocar este corazón

No hay nadie más que tú

Y enciendes estrellas en mi interior

Yo iré a donde vallas tú

Y es que nadie más me mira como tú

Solo tú

Eres tú

Solo tú




Statusuri in versuri nr.16:

Sa iubesti un fotbalist

E un lucru foarte trist

Cand e dragostea mai dulce

Isi ia mingea si se duce!!




Statusuri in versuri nr.17:

te iubesc,

nu ma uita...

tu esti doar dragostea mea...




Statusuri in versuri nr.18:

In fiecare zi imi gasesti cate un defekt...

si tot ce fak eu ti se pare suspekt...

nu ma mai suporti si cauti cearta mereu...

si orice se intampla sunt de vine numai eu...




Statusuri in versuri nr.19:

un baiat

e o teroare

o fetita

e o floare




Statusuri in versuri nr.20:

Nu vreau sa plang sa sufar din iubire

Ramai ku ea si poate ti-e mai bine

Nu pot trai in gelozie si amagiri

Nu poti avea, nu poti avea doua iubiri :X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu