Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

intr-o zi de septembrie te-am cunoscut

din prima clipa te-am placut

incet, incet ne-am apropiat,

iar apoi ne-am sarutat!

by catalinna




Statusuri in versuri nr.2:

A fost odat-un vis frumos, un vis frumos

Cu un baiat si-o fata,

A fost un vis cam dureros, cam dureros,

De te ranesc ma iarta.



A fost un vis nascut in munti, nascut in munti,

Crescut la o cabana,

Umbrit de brazi inalti, carunti, inalti, carunti,

Ce astazi se destrama.



Voi ce va destramati, usor va destramati,

Voi, vise pe poteci (pe poteci)

In amintirea muntilor, a muntilor

Sa dainuim pe veci, sa dainuim



di-dim di da-di-dam-di-dam

di-da-di-dam di da di da-di-dam

oooo

da=di-dim di da-di-dam-di-dam

di-da-di-dam di da di da-di-dam

da-dam-dam dam



A fost odat-un vis frumos, un vis frumos

Cu un baiat si-o fata,

A fost un vis cam dureros, cam dureros,

De te ranesc ma iarta.



dam di-dim di da-di-dam-di-dam

di-da-di-dam di da di da-di-dam

oooo

da=di-dim di da-di-dam-di-dam

di-da-di-dam di da di da-di-dam

da-dam-dam dam




Statusuri in versuri nr.3:

Vine,vine primavara Se darama toata scoala Profi zboara pe camii Hai sai omaoram copii




Statusuri in versuri nr.4:

Este sapte si ceva

Gandul mi'e la tine

Mi'e dor de privirea ta

Mi'e dor de tine...

Spune'mi tu iubirea mea

Cum sa fac sa te scot din viata mea?

Cum sa fac sa uit de tine?...



M'ai ajutat,mi'ai fost alaturi

Dar nimic mai mult...

Eu te iubesc pe tine...tu pe alta...

Mi'e greu acum cand ai aflat k te iubesc...

Mi'e greu si as vrea

Sa dispar din lumea asta...



Aceste versuri sunt pentru tine ingeras

Te iubesc si n'am ce face




Statusuri in versuri nr.5:

tu ai fost ....ai fost in mine....in gand si in inima mea........amintirea eu ti`o port .....intr`o poza ...intr`un cort......cand ma uit la ea ...mi`e dor .....de privirea ta de dor......:*:**:*:




Statusuri in versuri nr.6:

Da` asta este viata mea, este si buna si rea, da` e mai buna fara tine in ea




Statusuri in versuri nr.7:

Privesc in departare... Ascult un cantec trist...

Ma intreb de ce oare... Ma intreb de ce nu'i doar un vis

Nu pot sa ma ascund... Nu pot sa mai fug... Nu pot sa ascult...

Cuvinte ce ma fac sa uit...

As vrea sa dau timpu'napoi... As vrea sa fim din nou amandoi

As vrea sa stii... As da orice... Doar ca sa fii iar langa mine

As vrea sa fug in noapte... As vrea sa uit de tot... As vrea sa aud doar soapte

De ce nu pot?... Alerg in intuneric... Simt un gol in mine

Ar fi feeric... Daca am putea sa fim amandoi

Sa fim impreuna... Sa nu pierd din nou sarutul tau

Gandul tau... Sa uit de trecut... De tot ce am avut... Sa ma ridic din nou

Sa incerc sa fiu... Un alt om...




Statusuri in versuri nr.8:

pasarile pleaca prin straini randuind in stoluri puisorii;

va salut, copii cu flori in maini,

rasariti din nou in fata scolii,




Statusuri in versuri nr.9:

dragostea e facuta sa doara direct acolo unde trebuie ................direct la inima BY LOVE YU









VOTE MY DAU FUNDA




Statusuri in versuri nr.10:

DACA FULGUL DE ZAPADA CADE PE GURITZA TA UH, SA-L LASI SA TE SARUTE, CA-I TRIMIS DIN PARTEA MEA:::::)))))))




Statusuri in versuri nr.11:

Nu te da mare

K eshti tareeee!

Asculta-ma bine:

DOAR AI NOROK

K-S MULTZI MAI PROSHTI K TINE!!!




Statusuri in versuri nr.12:

eu te iubesc dar tu nu stii

eu te doresc tu nu ma vrei

de-asta umbli cu 10 femei




Statusuri in versuri nr.13:

:) by FiNetE De B@I@T




Statusuri in versuri nr.14:

E neinteresant că te crezi interesant

Când te bagi în seamă vorbindu-mi arogant

Pe cine crezi tu k impresionezi..cu cine vorbeşti??

;)B-):-* YM:justme.razvy




Statusuri in versuri nr.15:

Ochii mici,

Guritză mică,

Trăsături de păpusică..




Statusuri in versuri nr.16:

al meu ai fost al meu vei fi

al meu vei ramanea pentru totdeuna




Statusuri in versuri nr.17:

Akum kand viata este grea si timpul trece-a lene,

Un singur gind eu am,iti jur,el zboara catre tine.

El ma ajuta sa rezist,imi da putere-n toate,

Dar ma usuk' un singur gand,acel k esti departe.

As da orice ca sa revii si sa privesti la mine,

Sa-mi zici k ai uitat tu tot si ti-a fost dor de mine.

Ca mi-ai iertat orice greseala,lasindule-n trecut,

Pastrind doar tot ce e frumos,din ce am petrecut.

Imi dau seama ca am gresit si tare-mi pare rau,

Ca n-am gandit atunci lucid,la viitorul meu.

Era totul asa frumos,parea ca intr-un vis.

Pina-ntr-o zi nu stiu ce-a fost si tot parca s-a stins.

Nu stiu ce simti tu pentru mine,nu-s sigura ca ma iubesti,

Da' stiu precis un singur lukru,iubirea ta era pe veci.

Nu cred k m-ai uitat pe mine si ce a fost chiar intre noi,

Mereu va fi iubire adevarata doar pentru amindoi.

De-abia akum am inteles ce mult eu tin la tine,

Si viata mea nu are sens,kand nu esti linga mine.

As da orice ca sa intorc eu clipa fericirii,

Kand ne iubeam ku atata foc si-atata pasiune.

E atat de super kand iubesti,dar si mai super este

Kand stii k-alaturi cineva,ku adevarat te iubeste........




Statusuri in versuri nr.18:

S e s p u n e c a s u n t v i s e s i c a n u p o t f i i a t i n s e s u n t p r i m e l e c e l e v e z i c a n d b e c u r i l e s u n t s t i n s e d a r s i c a n d i s a p r i n s e s i t e t r e z e s t i c u e l e ' n g a n d a p o i l e v i z u a l i z e z i d i n o u r a n d p e r a n d . . . !




Statusuri in versuri nr.19:

Cand tot ce ai iubit.....nepasator Te.....paraseste.... Nu te intrsta ......... Cacy exista un suflet k te iubeste ! clauditza_13




Statusuri in versuri nr.20:

cand ma uit la fizicul tau

vad un baiat minunat

cand privesc in interiorul tau

vad un comportament de c***t.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu