Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

LA O MAGAZIE

E O VACA PORTOCALIE

LUMEA ZICE CA-IO ALBASTRA

DAR ESTE VACUTA NOASTRA.



EA ESTE GRASUTA

DAR E PUICUTA CA E VACUTA LANGA O MAICUTA:)) SI E FOARTE DRAGUTZA:* CA E VACUTA.........




Statusuri in versuri nr.2:

tE-aI schimbat nu-ti dai seama cat te-ai schimbat ca prea rece ii vorba ta si imi rupe inima...ma intreb oare u ai pe altcineva ca nu stiu ce sa mai cred cand vad ca te porti asaaa...:))




Statusuri in versuri nr.3:

fitze` shY` talentH` din plYn`;)...gUra` dUlce..corpUl fYn`:x..o prYvYre` inOcentha`..Un gand criminal...o fUsta mai mult k perFectha`..proastele`mY` dau copy..clar!by acea fitZa cUnoscUta sub nUmele d sCena` gingg3r..ma gasitZi la id`U ioana_fetitza_cu_fitze




Statusuri in versuri nr.4:

Sunt o mica vrajitoare,

Cine ma saruta moere.

Un baiat m-a sarutat.

Si pe loc a decedat.




Statusuri in versuri nr.5:

Se aproprie si e clar....aerul din juru-i e plin de ingeri. Dubland nefiinta acestei secunde cu nefiinta ei de candva, parca din ce in ce mai mult as vrea sa se termine timpul...la infinit,asa stiu ca ma pot asigura de prezenta-i sublima si de iubirea-i eterna.

Dovada ca nu pot trai numai acum sunt amintirile, puterea de a fi fost fiind!

DA! e greu sa intelegi tot acum...nimicuri totdeauna numeroase,dar importante prin prezenta lor.

Poate candva se va gasi un "tu" care sa zguduie poarta dintre tine si mine, realizand ce a fost , dorind pacea, Vei cugeta " Intr-o duminica,cu dragoste...."

P.S. : Sentimente fara culori cu gust dulce...




Statusuri in versuri nr.6:

prietenia nu se scrie p o foaie de hartie




Statusuri in versuri nr.7:

Faieri sa inmultesc precum gabori langa bani....Putini stiu ce`i viata respect pentru golani




Statusuri in versuri nr.8:

inger,ingerasul meu ce mi te-a dat dumnezeu fa din mine un maiestru fara scoala fara teme fara mate nici probleeme




Statusuri in versuri nr.9:

Now I will tell you what I've done for you -

50 thousand tears I've cried.

Screaming, deceiving and bleeding for you -

And you still won't hear me.



Don't want your hand this time - I'll save my self




Statusuri in versuri nr.10:

Nu te speria sunt al spital pt. k. mi-a gasit ceva in inima,

Dar fi fara griji pt. k operatia nu le`a reusit....Nu te`am putut scoate din inima mea caci acolo esti si acolo vei ramane...:X:X:X




Statusuri in versuri nr.11:

daca...daca te-as yubi

inima imia mi-ai sfarama

intr-un sfarsit

de ce teas crede acum

ca ma yubesti ca-n prima zi

dupa ce mai parasit




Statusuri in versuri nr.12:

De ce mai parasit atunci cand eu te-am iubit...am stat si-am suferit si u iar ma-i mintit...




Statusuri in versuri nr.13:

sa razi, chiar daca sufletul iti plange

sa-ti fie cald, de-afara ninge

sa te ridici cand unii te doboara

si sa faci asa si-a mia oara !




Statusuri in versuri nr.14:

ochi albastri




Statusuri in versuri nr.15:

Bica e un prost copil,

L-a facut ma'sa debil,

A ramas cam corijent,

Si mai are doar un cent.




Statusuri in versuri nr.16:

te sarut in vis,te sarut in scris,te sarut in gand dar pe buze cand?




Statusuri in versuri nr.17:

Te iubesk:x:x:x:x in in stilul meu, nu cum vrea Armani,...zau!




Statusuri in versuri nr.18:

Am o inima kre la 2 se imparte,

Esti aproape si totusi atat de departe!




Statusuri in versuri nr.19:

pentru iubi




Statusuri in versuri nr.20:

Ali asta-i pt tine

Nu-ti pot zice de la cine

Te iubesc si o sa-mi fie dor, foarte dor de tine!:x :x :x






Statusuri in versuri




Statusuri:in versuri


Statusuri in versuri nr.1:

din oceanul Pcific...a iesit un peste mik...si pe coada lui scria...te iubesk nu ma uita




Statusuri in versuri nr.2:

L-lumina

O-orasului

V-vegheaza

E-etern




Statusuri in versuri nr.3:

pierduta adesea printre vise ,caut prin paradise,iubesc mai rar dar e frumos...caci totul,are un farmec dubios;;)




Statusuri in versuri nr.4:

ne-am intalnit in cimintir

aveai pe piept un trandafir

si pe petala lui scria

"te iubesc, nu ma uita!"




Statusuri in versuri nr.5:

oare ce sa scriu la StAtUs?




Statusuri in versuri nr.6:

Ash vrea ,...dar nu pot sa te uit,

cred k-s nebun ...k te iubesk prea mult!




Statusuri in versuri nr.7:

Hai sa ne iubim

Si de-acasa sa fugim

Lumea sa se-oftice

Si acum sa pice:X by Andy




Statusuri in versuri nr.8:

Самое страшное,когда он рядом.

Не потому,что он плохой,а совсем наоборот,слишком хороший.

Самое страшное,что ты пытаешься уйти для него,но не для себя.

Ты готова ответить на его звонок в любое время и гулять ледяными осенними вечерами,хоть дрожишь,как лист на ветру,только потому,что ему не с кем поговорить.

Он отдается тем,кто не видит в нем души,я отдаюсь ему потому что я чувствую его искру в сердце,хоть во мне он ничего не видит,во что можно было бы влюбиться.

Он говорит нежные слова не_мне.

Он целует губы не_мои.

Он заигрывает не_с_моими локонами на плечах.

Он греет не_мои ладони.

Но Он просто рядом и я рядом с ним.




Statusuri in versuri nr.9:

DAK ASI FI O PORUMBITA

AS IUBI UN PORUMBEL

DAR ASA SUNT O FETITA

SI IUBESC UN BAIETEL




Statusuri in versuri nr.10:

Azi imi vorbesti de dreptate,

Maine ma sapi pe la spate;

Asa-i frate pentru frate?




Statusuri in versuri nr.11:

culmii




Statusuri in versuri nr.12:

cand o raza de soare a stralucit

un ghiocel s-a topit

si-n inima mea s-a nascut

o iubire ce-a trecut:((>:D




Statusuri in versuri nr.13:

bah gunoi, .. daca te iei de prietena mea :x Xd te sparg ca pe un pahar ... :)):))




Statusuri in versuri nr.14:

Cicatrici de la arsuri

Cicatrici de taieturi

Cicatrici de lacrimi arse

Cicatrici de foi taioase

Cicatrici de creion negru

Cicatrici de poet singur.

Cicatrici de la tine,

Ca nu esti cu mine...:(




Statusuri in versuri nr.15:

bah da sunteti toti indragostti




Statusuri in versuri nr.16:

de dispret




Statusuri in versuri nr.17:

“Cand imi este bine

Toti sunt cu mine

Cand imi este rau

Raman numai eu.”




Statusuri in versuri nr.18:

Alfabetul incepe cu "A",

Numaratoarea incepe cu"1",

Supararea cu o lacrima,

Dragostea cu tine INGERAS...




Statusuri in versuri nr.19:

Nu cred ca realizezi......nu cred ca gandesti.....nu cred ca vezi ..... ca intr'o zi ne vei pierde de tot':)




Statusuri in versuri nr.20:

Cand muntele va arde,

Cand marea va dansa,

Atunci ..... draga,

Atunci te voi uita!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu