Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Indoieli am si fatza de mine insumi, dar.....




Statusuri in versuri nr.2:

mr juve




Statusuri in versuri nr.3:

te iubesc si u... esti un prost ca nu observi




Statusuri in versuri nr.4:

N-am status,....sau mai clar

Nu am cuvinte sa-l exprim!

Senzatii, patimi si dorinte,

In doua vorbe nu pot sa le comprim!




Statusuri in versuri nr.5:

te iubesc la nebunie

ca pe-un tort in farfurie

te-as mnk cu lingurita

si ti-as saruta gurita(-.-)




Statusuri in versuri nr.6:

O mama are 3 copii si copii vor sa manance mam ii da la un copil oi tata si la alalalt una si vine al treilea mama da tata mai dute si la tatato




Statusuri in versuri nr.7:

Nu ti-ai primit rol in viata,

Ai fost ignorat la mustata;

Akum, ...esti figurant, joci teatru,

Mi-e sila de tine,....mi-e acru !




Statusuri in versuri nr.8:

CATALINA CAND ERA MAI MIK,

ISI DOREA O PAPUSIK,

DAR ACUM CAND ESTE MARE,

ISI DORESTE O SARUTARE




Statusuri in versuri nr.9:

n-am nik, ma, doar vroiam sa ma bag si eo pe site




Statusuri in versuri nr.10:

Arata`i c`o yubestji[x]

Baa ,nu fi PROST!~p=``~

Pune`tzi drk--u jhy thu::x

Inima`n folos;p




Statusuri in versuri nr.11:

Un vis frumos m-a incantat

Si zilele-mi a fermecat

Il derulez de mii de ori

Ma fascineaza, imi da fiori

Revad iar stelele zambind si ingerii plutind

Te-am vazut pe tine din nou

Simt ca mi se face rau

Un singur gand ti-l port mereu

Fara tine mi-ar fii greu




Statusuri in versuri nr.12:

mariana iuliana tu esti campioana.

esti aroma dintre flori

zana baietilor:X




Statusuri in versuri nr.13:

ma numesc A.. PRIETENII IMI PAI SPUN ...An.......




Statusuri in versuri nr.14:

Sa stai singur intre 4 pereti, s\'astepti minuni. Sa asculti de altii si sa crezi in minciuni...Sa fii nervos dimineata ca e iarasi luni!!...\"




Statusuri in versuri nr.15:

Ia o sticlutza ,

Lipeste-i o etichetutza ,

Brenduieste-o ''Dorinta '' ,

Si-arunc-o in mare,

...........in marea valtoare a vietzii.....

....Si-asteapta.............

...........asteapta zorii diminetzii ...!




Statusuri in versuri nr.16:

azi...e bine..

maine-eiii....rauuu

pese un an...

te vad..

in sufletul..meu

Te rog nu uita ca

m-ai iubit candvaaaa

si adu-ti aminte

ca nu puteai traiii

fara cuvinteee:x





by me!\\m




Statusuri in versuri nr.17:

Vecine, dragă vecine,

Îți doresc numa'' de bine,

Câte frunze iarna-n tei,

Atâtea mașini să-ți iei,

Să umpli parcarea toată,

Când o fii Madona fată!




Statusuri in versuri nr.18:

Un strop de noroc,

O picătură de succes ,

Un nanogram de fericire,

Mi-ar fii de-ajuns!

(Esențele bune

se folosesc

în cantități mici!)




Statusuri in versuri nr.19:

ROBY




Statusuri in versuri nr.20:

Refren:

/x2/

Cunoaste-te pe tine insuti, nu te lasa invins

De cate poti sa faci, chiar si tu vei fii surprins

Nu altii sa decida, nu te lasa impins

Mai mult sau mai putin, frate sper ca te-am convins /x2/



Strofa 1:



Vrei sa reusesti in viata,si sa iesi in evidenta?

Pentru asta ai nevoie de tarie, rezistenta

si de clementa, inocenta, uneori dementa

Dar nu uita: obstacole vor fi din abundenta.

Asteapta-te sa fii lovit din toate partile

Sa mergi pe cai ce nu ti le arata hartile

Nu-ti lasa visul sa moara, chiar de pare spulberat

Copiii tai sa stie totdeauna c-ai luptat

In razboiul vietii, ca asta e cel mai greu

Ca sa iesi cu bine, stii, e nevoie de tupeu.

Nu te lasa influentat,chiar daca esti tentat cam des

Nu uita ca-n spatele cuvintelor e-un interes

Pentru ca asa e lumea asta si va fi mereu

Din ziua-n care a creat-o Bunul Dumnezeu

Incearca totusi sa fii bun, fereste-te de hoti

Dar ramai modest, si nu te crede mai bun decat toti.



Refren:

/x2/

Cunoaste-te pe tine insuti, nu te lasa invins

De cate poti sa faci, chiar si tu vei fii surprins

Nu altii sa decida, nu te lasa impins

Mai mult sau mai putin, frate sper ca te-am convins /x2/



Strofa 2:



Ti s-a intamplat vreodata sa nu mai poti sa rabzi?

Sa simti ca totul moare si ca incepi sa arzi?

Cum de pe culmea fericirii,incepi incet sa cazi,

Si in lupta cu destinul, ramai fara camarazi?

Fii pregatit sa-n frunti de toate,bune si rele

Si apoi sa lasi rapid in spate, clipele grele

Nu te lasa manipulat, ai un cuvant de spus

Sa fii sclav toata viata, nu cred ca esti dispus

Responsabilitati si riscuri, tre' sa ti le-asumi

chiar daca poate-njuraturi si barfe o sa-ti aduni

Egoismul e tot o forma a vointei, stii?

Nici papa nu te-mpiedica sa fii ce vrei sa fii

Insa nu astepta sa iti vina tot pe tava

Nu poti baga cauciuc si sa iasa glont pe teava

Asa c-atunci cand vine vorba de ce e al tau

Sa nu iti fie frica ci invata sa fi rau.



Refren:

/x2/

Cunoaste-te pe tine insuti, nu te lasa invins

De cate poti sa faci, chiar si tu vei fii surprins

Nu altii sa decida, nu te lasa impins

Mai mult sau mai putin, frate sper ca te-am convins /x2/



Strofa 3:



Sa te ridici in viata,ai nevoie de curaj

Iar daca esti indiferent sa stii:ii-un avantaj

Intotdeauna sa fii tare, exact ca un blindaj

Nu sa astepti minunea, ca intr-un lung-metraj

O vorba inteleapta, zice din mosi, stramosi

Sa nu te chinui sa ii multumesti pe cei chitrosi

Nu merita sa iti pierzi viata pentru o iubire

Ca mai apoi sa vezi ca totu-a fost o amagire

Vei fi tradat de cei de la care nu te astepti

Vei fi trisat de cei pe care i-ai considerat corecti

Nu pune tot la suflet,nu ai de ce sa plangi

Ridica-ti capul din pamant, ca sa poti sa-i alungi

Si-n momentele in care te simti inutil si singur

Roaga-te Lui Dumnezeu ca El te-ajuta sigur,

Stiu ca ai sa razi ca ti-am zis-o si pe asta,

Dar faci ce vrei cu viata ta si cu asta-basta.





Refren:

/x2/

Cunoaste-te pe tine insuti, nu te lasa invins

De cate poti sa faci, chiar si tu vei fii surprins

Nu altii sa decida, nu te lasa impins

Mai mult sau mai putin, frate sper ca te-am convïns /x2



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu