Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Uneori luam decizii pripite, iar apoi incercam sa reparam greseala spunand: Scuza-ma m-am grabit.Asta nu va schimba insa situatia.Gandeste inainte de a spune ceva, dupa ce ai zis sar putea sa fie prea tarziu pentru regrete. Scris de SUR (IMI)




Statusuri in versuri nr.2:

LalalalalalA , taci din gura uite-asA !




Statusuri in versuri nr.3:

Foaie Verde os de peste Am dat headshot prin perete




Statusuri in versuri nr.4:

daca mai iubi ai vedea ca zi de zi eu te privesc si nu glumesc pt ca eu te iubesc!:">




Statusuri in versuri nr.5:

Rosu e iubirea,

Galben gelozia

Eu rosu iti doresc

Fiind ca Te Ubesk....:X:X:*




Statusuri in versuri nr.6:

nustiu cu ce sa incep cand in fatza imi apari

ma gadesc si cand sa spun tu repede dispari

sunt dulce si scumpa bucata din rai

si dulce si tandra cu mine sa stai

mamy ,mamy i-ami totzy bany

te vreau

yuby , yuby i-ami si viatza tzy-o dau

langa tine sa stau ...




Statusuri in versuri nr.7:

Sa-mi dai un telefon din cand in cand,

Sau scrie-mi un mesaj, macar un rand

Sa uiti k te-am iubit ar fi pacat

Si cat am plans atunci cand ai plecat




Statusuri in versuri nr.8:

Zambeste..chiar si atunci cand ejti trist si singur..pentru ca nu se stie cine se poate indragosti de zambetul tau;)




Statusuri in versuri nr.9:

versuri manele




Statusuri in versuri nr.10:

Nu privi in spate, lasa’n urma tot ce’a fost

Tu incercai sa te ridici el t tragea in jos

Dar nu ceda cand stii ca inca mai potzi

Ca tine sunt putzine, dar ca el sunt totzi




Statusuri in versuri nr.11:

♠`Desi fOcul Nu s`a StinSs ;x

`DevI Cv Din Trequt kRee a Trecut `♠




Statusuri in versuri nr.12:

Ai spus ca totul va fi bine

La sfarsit

Sfarsitul vine

Si tu inca n-ai venit!



Misterul ochilor albastri

Este in inaltul cer

Secretul ochilor sihastri

Va ramane un mister.



Nu mai ploua,numai ninge

Numai soarele bate

Iubirea imposibila

Se afla prea departe!



Cand se va deschide poarta

Ce ma va lasa hoinar?

Poarta ce-mi va interzice

Doar iubirea in zadar.



Zambetele,fericirea

Pentru mine nu mai sant...

De cand numai ea,iubirea

Ma lasat sa plec,plangand!



Nu pot ura,nu pot iubi

Te pot iubi pe tine

Stiu si regret enorm ca tu

Tu nu mai poti sa tii la mine



M-ai dezamagit

Ai plecat

In urma nici nu te-ai uitat

Nu m-ai vazut plangand

Nu m-ai auzit suspinand...

Cel putin nici n-ai vrut sa ma mai vezi

Eu chiar nu stiu ce crezi

Nu vroiai sa ma auzi

Ce am facut?Cu ce-am gresit?

Te-am suparat?Te-am jignit?

Dezamagirea mea e mare

Nu,nu mai e nici o sansa de-mpacare!



Am incercat cat am putut

Doar eu stiu cat de mult

Am incercat,am sperat,dar am gresit

Nu stiu unde!Nu stiu cum s-a-ntamplat

Daca m-as fi gandit mai mult,poate i-as fi dat de cap

Am incercat,am gresit,s-a terminat

Ce-a fost a fost,sfarsitul a venit

Si a si plecat

Si viitorul ne asteapt\'!



Daca as fi o pietricica

In apa m-as arunca

Daca as plange odata

Ea ar spala tristetea mea.



O sa plec departe

Si o sa uit ca-n NOI

Va fi mereu nevoie

Sa existe doi.



Eu stiu cat te-am iubit

Te-am iubit la infinit

Dar mai stiu ca pentru toate

Exista un sfarsit.



Ti-am dat totul din mine

Ti-am dat iubirea mea

Daca iubirea nu te-ajuta

Chiar nu stiu cine-ar putea!




Statusuri in versuri nr.13:

[xD] Cu Tine :-j;) Sau Fara Tine:))):-j ....E ToT Una pT Mne ;):-j .....Intr-o luna ....:-j 2 .3. Am Sa UiT De Ochii Tai ;):-j ....[xD]..




Statusuri in versuri nr.14:

1 2 3 4




Statusuri in versuri nr.15:

Petalele de trandafiri

Se topesc

Cand el apare

Lumina Dispare..



By..RoZzItZzA




Statusuri in versuri nr.16:

I wanna give you all my love

I wanna be with you all night long

I wanna give you all my love

Just be with you...

Just be with you..




Statusuri in versuri nr.17:

doua mere doua pere sa te fut la revedere!!!:))




Statusuri in versuri nr.18:

nu plange dragostea mea...te iubesc din toata inima..ti-am zis de mii de ori....ca te iubesc .....dar u in seama nu mai bagat...ai vrut tot timpul ...dor pe plac sati fac....tiam zis mereu ca te iubesc...........dar acu iti spoon .....te rog sa ma lashi si sa pleci......................




Statusuri in versuri nr.19:

ஜ`~FiTzE sTrAlUcItOaRe ♥ iN ♥ sTiLuRi oRiEnTaLe~`ஜ”




Statusuri in versuri nr.20:

Te iubesc pana la cer,

Te iubesc si tot mai sper,

Te iubesk si as mai vrea,

Doar un sarut din partea ta :X:*



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu