Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

........




Statusuri in versuri nr.2:

Prietenia e importanta.k sa fii ceva in viata.dar daca nu o ai,niciodata nu vei fi ceea ce iti doreai :x




Statusuri in versuri nr.3:

SUNT FERICITA K SUNT EU...SUNT FERICITA K ESTI UH...SUNT FERICITA K EGSISTI PE LUMEA ASTA,SUNT FERICITA SI Q ASTA BASTA!!!!!! :)) :)) :))




Statusuri in versuri nr.4:

Sa iubesti e bine

Dar nu pe oricine

Sa nu-i spui iubit!!!

Oricarui TAMPIT!!!!




Statusuri in versuri nr.5:

Frig imi e nimic nu ma poate incalzi

Imi jur mie ca in viata nu voi mai iubi

E grea uitarea doare singuratatea din vina ta

Stiu ca-ti pare rau dar n-am puterea de-a continua




Statusuri in versuri nr.6:

Ieri aveam asa mult timp,

Sa-ti cer iubire fara sa-ti dau nimic la schimb

Azi, cand totu-i prea tarziu

Nu mai pot sa-ti vorbesc, dar iti scriu...

Ieri iti ceream comori,

Sa stai cu mine pana cand tu o sa zbori,

Azi ti-as cere doar minuni...

Sa pot macar sa-ti mai spun...

''Ramas Bun...''




Statusuri in versuri nr.7:

Cand va bate vantul

Din muntii Bucegi

Sa-ti aduci aminte

Ca am fost colegi;);)




Statusuri in versuri nr.8:

TE IUBESC IUBITREA MEA ,JUR CA NU TE VOI LASA.DAR IUBESTE-MA SI U, CA ALFEL O SA ZIC NU.




Statusuri in versuri nr.9:

FoAiE vErDe SoLzI dE PeStE uItE pRoStU cUm CiTeStE




Statusuri in versuri nr.10:

am incercat sa cred in tine,dar acum cred doar in iubire: te rog nu ma lasa,dragostea mea!




Statusuri in versuri nr.11:

Am venit sa’ti spun



Ca , cadavrele pe strazi se descompun



Si corbii in abatoarele sinistre



Si’au blocat ciocu’n canistre:))



Un oras violet pe cer susura izvoare=))



Cade vaca din picioare



6 vaci si’o mata chioara



Crek pe o raza coboara



Pe o raza prea suava



In a mortii sura vraja:))=))



Catelus cu parul cret



Ai sa mori intr’un cotet



Vine gaina cu’o bata



Si’ai sa ai o laba franta=))



Pe o stanca neagra intr’un vechi bordel



Susura in vale un rau mititel



Plange si suspina o tanara margioara



Dulce si suava ca o baba chioara



Caci in puscarie sotul ei dorit



A intrat cu’amanta si n’a mai venit



Si astfel capra din poveste‌



Pe urs in cap il loveste



Si un iepure drogat de zor



Alearga ca nebunul rpin dormitor



Vulpea cu lupu’n casa



Futural pe masa:)):))



Sin un castor unda sura



S’a trazit cu coada’n gura



Si astfel zor de zi si pe cararea



Luna e departe si marea e mare:))



Mergi pe Luna e departe



Mergi pe jos este pe Marte=))



E armonie’n casa noastra



Mi’a murit soacra’n glastra



Casa e cu curu’n sus



Crek am sa fac un dus



Si cu calul pastoral



Asta’i sfatul poponar=))




Statusuri in versuri nr.12:

Sa poti sa crezi daca altii te inseala,sa poti sa te ridici knd altii te doboara,sa poti pastra ce altii vor sa alunge,sa razi chiar daca sufletul plange,si cald tu sa ramai chiar daca afara ninge....asta-i arta de a invinge... [by ralu]..:X:X




Statusuri in versuri nr.13:

cand o sa fi mare

in bucatarie

sa iti dauci aminte

de copilarie




Statusuri in versuri nr.14:

ce se intelege pela case su aduna nijte prosi si zic noapte buna




Statusuri in versuri nr.15:

TE IUBESC, TE DORESC, FARA TN NU TRAIESC, DUTE DREAQ Q GLUMESC




Statusuri in versuri nr.16:

auziti? ce va bateti joc??? nu inteleg delok :-? va credeti mari ji tari insa sunteti doar nijte cocalari >:P




Statusuri in versuri nr.17:

I wanna know you




Statusuri in versuri nr.18:

can eminescu-i beat zice ca pamantu-i patrat dar cosbuc din mormant date naibi ca-i rotund




Statusuri in versuri nr.19:

luna trece printre munti,

eu te ROG sa nu ma uiti,

luna trece printre stele ,

eu iti zic la REVEDERE! te ubesc mooolt andrey (amorino)




Statusuri in versuri nr.20:

pt orishikare

dati un k

nare valoare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu