Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

stau si ma gandesc la ore ,

cum ar fi viata fara tn,

as plange sau as rade,

as glumi sau as fi trista,

dar inca suntem impreuna,

si te iubesc la nebunie

esti viata mea, sufletul meu!:-*




Statusuri in versuri nr.2:

TE-AI DAT MARE

K' MA PUI IN VALOARE!

............................................

Shi s-a ales prafuuu';

Shi-n ochii tai ai redevenit mik;

Pentru mine, ....orikum nu s-a schimbat nimik!




Statusuri in versuri nr.3:

Am stiu intotdeauna ca intre noi nu e o joaca,

Cum am facut cu multe: astazi vino, maine pleaca....




Statusuri in versuri nr.4:

emo




Statusuri in versuri nr.5:

colo sus in cimitir,

stau mormintele in sir.

daca foci misto de mine

fac un loc si pentru tine




Statusuri in versuri nr.6:

Azi eu sunt la scoala,

Maine nu voi mai fi,

Caci profa de mate,

Ma va hodorogi.




Statusuri in versuri nr.7:

foaie verde castravete

am dat hedsaut prin perete

na fost wal a fost bullan

si mia dat adminu ban




Statusuri in versuri nr.8:

as vrea sa suferi si u makr pe sfert kt sufar eu...sa-ti dai seama ce inseamna sa iubeshti si sa suferi ptr pers iubita..sa vezi cum am suferit eu knd am vazut km o priveai..imi venea sa urlu dar m-am abtinut..as vrea sa suferi la fel ca mine, dar sa urli,....sa nu te abtii nici pentru o secunda :(




Statusuri in versuri nr.9:

ursuletz de plus

fa cu mn dush,......:>:>:X:X




Statusuri in versuri nr.10:

La baieti eu am magnet

Ii vrajesc ca am talent

Ii dau gata c-o privire

Si se indragostesc de mine




Statusuri in versuri nr.11:

Frumoasa esti, iubita mea

La ceas tarziu in noapte

Tu stralucesti in viata mea

Te rog, asculta-mi inima

Priveste-ma si nu pleca

Ramai, te rog, in viata mea

Acum,ori niciodata



By SeLuS´sSs




Statusuri in versuri nr.12:

dx




Statusuri in versuri nr.13:

Inspira , respira, inspira te aspira

Si poti sa zici orice, oricum nimic nu ma mai mira




Statusuri in versuri nr.14:

Daca iti dau sufletul nu-i bine,

Daca iti dau vb dulci nu-i bine,

TU vrei doar bani

Dar uiti mereu ca nu banii n-aduc fericirea,

Tot ce vreau e ca tu sa-ntelegi de fapt

Ca nu ma poti pacali si ca-i pakt

Dac pt tn banii inseamna tot

Pt mine sunt hartii ce nici o data n-au kontat




Statusuri in versuri nr.15:

Când ai bani și o duci bine,

Toți se dau pe lângă tine;

Când s-a golit portofelu'

Ți-e prieten doar cățelu' .




Statusuri in versuri nr.16:

ii fain

:P




Statusuri in versuri nr.17:

Sunt un inger pierdut ,

Cu lacrimi care curg,

Curg pe obrazul meu rece,

Inghetand timpul va trece,

De dor eu ma usuc,

As vrea sa o luam de la inceput...,

Tot ce a fost..

Acum durerea nu mai are rost




Statusuri in versuri nr.18:

DRAGOSTEA NU SE SCRIE PE O FOAIE DE HARTIE KI PEO INIMA KURATA KE RAMANE NESCHIMBATA:d




Statusuri in versuri nr.19:

Au ramas doar scrum anii ce-au trecut

De-asta vezi in mine azi , doar un necunoscut

Am trecut peste trecut ca un surd

Ca vorbeai dar uneori preferam sa nu te-ascult

Inca ma aud pe un beat mut

Vrobeste in mine acel om ce-as fi vrut sa fi tacut

Si sunt vorbe de care ma lovesc ca de un scut

Ca nu pot trai prezentul cu gandul la trecut

Caut un capat de drum in fiecare inceput

C-am crezut in valori ce cu timpul au disparut

Ma simt pierdut in trecutul in care sap

Caci umarul pe care plang ramane beat-ul de rapp

Incerc sa ma adun si trag trag

Inca regret ca am schimbat pe-o p***a un prieten drag

Vag , ard in plamani fara tutun ca un nebun

Ultima speranta , ultimul cuvant de ramas bun

Refren:

As fi preferat sa taci

Sa nu te prefaci

Ca nu devii un alt om

Dupa haina ce-o imbraci

Ai fi preferat sa fiu altul desigur

Uneori as fi preferat sa raman singur(x2)

As fi preferat sa tac

Sa nu ma prefac

Ca nu devin un alt om

Dupa haina ce-o imbrac

As fi preferat sa mint decat sa zic pe fata

Ca purul adevar doare cel mai tare in viata

Incerc sa trag tare sa o iau de la inceput

Sa trec peste obstacole de care odata m-am temut

Sa trec peste cuvant fara sabie si scut

Sa ard toate amintirile din vastul trecut

Am incercat sa strang mai mult cu toate c-am pierdut

Ca si prietenii care-mi erau aproape si au disparut

Ma simt pierdut ca pe multi nu-i mai gasesc

Si doar in trecut daca ii caut ii mai intalnesc

E firesc sa ai resentimente

Ca din zece tovarasi au ramas doua amprente

Ultimul foc acum ca va stiu departe

Ca tot ce ne mai leaga e iarba care arde

Refren:

As fi preferat sa taci

Sa nu te prefaci

Ca nu devii un alt om

Dupa haina ce-o imbraci

Ai fi preferat sa fiu altul desigur

Uneori as fi preferat sa raman sïngur(x2)




Statusuri in versuri nr.20:

I love you

I like you

I miss you

Ai vrea tu :)) :)) :)) By D33@ :)):)):))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu