Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Nu mai sunt cea cu codite, am crescut, acum am fitze...




Statusuri in versuri nr.2:

in bancutza dl sc stau q capul aplecat sh gandindu\ma la tn nota 4 am luat..:))




Statusuri in versuri nr.3:

Sunt o floare

Sunt un spin

Sunt parfumul cel mai fin

Sunt mireasma diminetii

Dupa care mor baietii





id blonda_versatha dak e cv da add si vb;)




Statusuri in versuri nr.4:

Iubesc pe cineva

Da nu-i de mutra mea

Se crede cel mai tare

Dar eu il iubesc in continuare




Statusuri in versuri nr.5:

canta cucul in copac

c-are o boala fara leac

cam asa cantam si eu

iubito, de dorul tau.




Statusuri in versuri nr.6:

daca dragostea dispare

viata ea na-re culoare

ji doare tot mai tare

duuuulce

apare o intrebare

se gandeste la mn oare

und sunt zilele k soare unde ejti ww




Statusuri in versuri nr.7:

Esti tacuta,dar priceputa.

Stii sa ma furi,dar nu ma folosesti.

Sunt o prostie.

Sunt doar un cuvant

Vot plzzzz





Numele meu,

E distrus.

In inima ta nu e adus.

E doar pace.

Nici o iubire!



Esti tacuta,

Si timida

Esti frumoasa

Esti divina.




Statusuri in versuri nr.8:

TU NU AI AVUT CURAJ NICI CHIAR DEDRAGUL MEU, m-am intrebat mereu de ce aleasa n-am fost euu..... madalina manole tu nu ai avut curaj!!




Statusuri in versuri nr.9:

daca as fi un pisic mic m-as ascunde intr-un plic si cand plicul va fi rupt as sari sa te sarut




Statusuri in versuri nr.10:

you're a bad with great P




Statusuri in versuri nr.11:

Pot sã fumez , dar nu pot sã exagerez ... pot sã stau dar nu cu tine .... iti doresc o viaþã grea pt cã ieºi cu EA...




Statusuri in versuri nr.12:

Eu tzi-am intins o mana, o mana de-ajutor,...

Tu n-ai vazut;

Dar,...din compasiune, mi-a oferit maruntzish un trecator!




Statusuri in versuri nr.13:

te yubesc viata mea si toata viata vei fi in inima mea laur




Statusuri in versuri nr.14:

Un sir de-ntamplari ciudate,

Erau sa ma dea pe spate,

Si-o minune ratacita,

Mi-aduce fiinta iubita!




Statusuri in versuri nr.15:

Ursuletz de catifea eu te rog, nu ma uita!




Statusuri in versuri nr.16:

Dă-Mi InImA tA...kA sĂ-mI sPaRg KaPu' Ku Ea...:P*C !




Statusuri in versuri nr.17:

iuhi9ujhiujioujujoujojoijoijijpouiju9pju9jujou98j-juijoi-jojiojoijpklmoyrfjhfcuigfuhm




Statusuri in versuri nr.18:

tu credeay ca ai pereche si un inger pazitor




Statusuri in versuri nr.19:

Iubirea e un vierme,

Ce roade ne-ncetat,

O inima de fata

Sh una de baiat!!




Statusuri in versuri nr.20:

tu esti, eu sunt,... tu cu mn, eu cu tine, ne iubim la nebunie



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu