Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Draga "X"

Ce nume fix

Afla de la mine ca dau draci`n tine

Afla de la Dumnezeu k dau draci`n capu` tau

Esti frumos draga baiete cum e ursu` tras de plete





....




Statusuri in versuri nr.2:

Dee ce iubire nu exista

In povestile de iubire

Iti da doar o tinta

..De Citire..



By SoNyY




Statusuri in versuri nr.3:

de despartire de colegi




Statusuri in versuri nr.4:

suntem fete adevatate shi de zdrente invidiate , suntem fete frumusele , fara fitze shi rebele, suntem fete rasfate shi de curve apreciate....




Statusuri in versuri nr.5:

mie dor de tine zi si noapte,

mie dor de tine ori unde as fi ,

dar cand te vad cu alta-n brate,

n-are rost sa mai traiesc.




Statusuri in versuri nr.6:

..::Amintirile vin::..

::~Amintirile se duc~::

-->Iar noi RAMAN3MDoi copii ce se iubeau in TR3CUT




Statusuri in versuri nr.7:

Noaptea e atat de rece si intunecata fara tine, nici o stea nu straluceste cand nu esti cu mine si mi-as dori atat de mult sa fii langa mine… Te iubesc !!!




Statusuri in versuri nr.8:

tu esty iubirea mea ...... de la mn nu poti plca ..... shi asa va fi pt totdeauna..............




Statusuri in versuri nr.9:

A-NCEPT SA CADA CATEUN ELEV PE STRADA SI MAI CAT CA ASta E.......




Statusuri in versuri nr.10:

si dak pleci nici n-o sa mor nici n-am sa strig ajutor....voi uita numele tau si nici nu imi va parea rau....sa nu crezi ca poate imi va fi dor sau k o sa plang pana am sa mor si nici in casa nu o sa ma-nkid kiar dak-asa mult te-am iubit.....sa nu asteptzi mesaje k no sa-ti mai trimit kiar dak stiu k m-ai iubit...no sa-ti mai raspund nici la telefon si nici n-o sa tresar in somn.....




Statusuri in versuri nr.11:

Cand ma uit un pic la tine si vad ce dume imi dai, ma gandesc instantaneu cat creier poti sa ai, fatza ta de mickey mouse nu-mi zice chiar nimic, te-as intreba ceva: nu esti tu prost unpic?




Statusuri in versuri nr.12:

Pret de un an

Aici,acum,departe,am sa-ti scriu o carte.

Soptindu-ti iti va spune:

Crede in mine si iti voi da:

Ardoarea si dorinta de a ma deschide,

Nestiind cine

Iarta si suspina in urma ta.




Statusuri in versuri nr.13:

Adaugat de Anonim (82.137.12.38) la data de 26 09 2011 22:39

Trebuie sa iubesti atunci cand ai ocazia,...ca doar o data gasesti dragostea adevarata....si niciodata nu o sa simti ce ai simtit atunci.




Statusuri in versuri nr.14:

te iubesc,te doresc

zi si noapte ma gandesc

cum sa fac sa te opresc

doar pe tn te iubesc

si oi muri iubindu-te pe tn

pentru adi




Statusuri in versuri nr.15:

departe esti de mine

si nu te pot uita

privirea ta cea draga

in mintea mea va sta...:X:X:X




Statusuri in versuri nr.16:

Peste-o luna ce-o sa fie,....

ca-s la scoala;

Nebunie!




Statusuri in versuri nr.17:

Doar petale uscate cazute pe-o carte,

Imi spun k tu esti departe

Si nu sti cum arde,

Si nu sti cum doare.

Unde esti, unde esti oare?




Statusuri in versuri nr.18:

inima mea vrea... statusu' meu il vei adauga(*)(*)(*)




Statusuri in versuri nr.19:

Ma uit la filme

Si parca te vad pe tine

Ma duc in parc

Si te vad langa copac




Statusuri in versuri nr.20:

Strang aerul in pumni nauc ca te-am pierdut

Si peste tot ...doar oameni ce nu i-am mai vazut...

Dar,..parca printe ei si TU

Sau,....doar mi s-a parut?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu