Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

voi ierta......dar niciodata nu voi uita....:(:(




Statusuri in versuri nr.2:

sunt intr-o tara roz.....numai eu exist ce mi-s da sa fiu cu cineva...dar asa voi ramane mereu..:((




Statusuri in versuri nr.3:

Doar la tine mi-e gandul zi de zi,

Fara tine o clipa nu as putea trai..

Inima imi plange cand nu esti langa ea..

Totul ma doare ca nu te pod vedea.

Iubesc viata pentru tine..

Si tot ce e in jurul meu..

Te vreau numai langa mine..

Sa te strang la pieptul meu!




Statusuri in versuri nr.4:

Dragul mew` iubIt,

Al dRAqU Ji TAmPIT...

iTZi Trimit Din DEpArtAre

Un Sicriu c`o lUmAnAre...!

~~~Ji cA semn c`te iubEsc

```evAnGhEliA`ti CiteSc!

~~~Ji q semn d`dESpArtZiRe...

VESNICA TA POMENIRE!




Statusuri in versuri nr.5:

poezia unui inkrezut ka mene dar nu la absolut...ki doar inkrezutul ADEVARAT



iubesk ji sunt iubita

doresc ji sunt dorita

ador si's adorata

nu fur dar sunt furata

nu insel nu's inselata

tradez si sunt tradata

nu mint dar sunt mintita

binevoitoare si sunt binevoita

inkrezuta dar iubita

rea dar doritoare

suparacioasa ji lingusitoare

malefika si buna

pe toate sunt stapana

kiar ji pe inima ta

ka nu pot sta fara ea




Statusuri in versuri nr.6:

O scoica de aur e inima ta

Iar perla iubirii se afla in ea.

Cand scoica se sparge de stancile reci,

Perla iubirii ramane in veci... ;)):X:X




Statusuri in versuri nr.7:

Sa treci prin scoala

Nu-i mare scofala;

Da' nu trece prin viatza

Ca prin apa o ratza!




Statusuri in versuri nr.8:

Te iubesc e inceputul

Te iubesc e continutul

Te iubesc si tot aja

Te iubesc nu ma uita!




Statusuri in versuri nr.9:

Intr-o zi foarte ciudata

M-am indragostit deodata

De-un tip blond cu ochi albastri

Ochi albastri si maiastri....:X:X:X:*:*




Statusuri in versuri nr.10:

o amintire

e ca o iubire

un sarut

e un inceput







stau pe scaun si gandesc

pe cine sa ma iubesc

dar gandindu-ma la tine

s-a rupt scaunul cu mine







grea e viata unui peste

cand se zbate pe uscat

dar mai grea-i a unei fete

cand se zbate sub baiat







Luminile

Orasului

Vegheaza

Etern,







cu drag

bianca iti tranzmite

amintiri

sa le tii minte




Statusuri in versuri nr.11:

Afara-i frig si e 'nnorat,

In casa arde mama,

De lampa tata-i spinzurat,

Iar eu ma tai cu lama,

Cu sora rau eu m-am certat

Pe viata si pe moarte

Si-acuma zace-ntr-un dulap

Cu un cutit in spate;

Bunica sade la balcon,

Sa sara ,sa nu sara ,

Ma duc acus si-i trag un pumn

Si-o s-o'ngropam deseara..




Statusuri in versuri nr.12:

raman copilul vesel, indiferent de adversari,

k lumea e prea mica pentru atatia oameni mari :X




Statusuri in versuri nr.13:

But hold on to what you believe, in the light, when the darkness has robbed you of all your sight.




Statusuri in versuri nr.14:

Faine:X




Statusuri in versuri nr.15:

te iubesc




Statusuri in versuri nr.16:

Te iubesk

Ji te ador

K pe'un pui

De curk

Kior:X:X:X:X




Statusuri in versuri nr.17:

Kiar dk n`o sa`ti mai spuna:"noapte buna!" si nici pe strada:"Buna!" .... Ai prieteni kre`ti spun:"Bai, esti de 1000 de ori mai buna,dekt aia pe kre o suna !!''




Statusuri in versuri nr.18:

Au pierdut bani si averi,

Si-au luptat din rasputeri

S-aibe copil cu carte,

Numa’ ca n-au avut parte.



Am ajuns un derbedeu

Din primu an de liceu;…

Da’ le-am zis-o-acum rastit:

’’Vedeti,… scoala m-a tampit!’’




Statusuri in versuri nr.19:

Iupi yei si iupi ia

Sa ma pis si eu pe ea

Sa ma pis si eu pe tine

Sa facem sa fie bine !




Statusuri in versuri nr.20:

de dragoste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu