Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

kiss you pe botik,kiss u pe nasuk.i-a vino un pik...ghiki de ce te-apuk??




Statusuri in versuri nr.2:

ESTI O FLOARE ESTI UN CRIN

ESTI PARFUMUL CEL MAI FIN

ESTI PARFUMUL TINERETII

DUPA CARE MOR BAIETII




Statusuri in versuri nr.3:

I`m gonna smile cause I deserve too...




Statusuri in versuri nr.4:

Where you are seems to be

As far as an eternity

Outstretched arms open hearts

And if it never ends then when do we start?

I’ll never leave you behind

Or treat you unkind

I know you understand

And with a tear in my eye

Give me the sweetest goodbye

That I ever did receive




Statusuri in versuri nr.5:

colo sus in cimitir stau mormintele in sir




Statusuri in versuri nr.6:

M-am indragostit de tine

Nici nu stiu ce e cu mine

Esti in tot ceea ce fac

Oare pot sa-ti fiu pe plac?

Nu sunt deloc fitoasa..

As putea spune....copilaroasa

Cu felul meu de a fi...

Ca te iubesc nici nu vei sti......

Cand ma voi maturiza...

Cu siguranta vei afla dorintza mea

........(Te iubesc)




Statusuri in versuri nr.7:

Nu iubi un fotbalist

Ca e tare egoist

Dupa ce te-a sarutat

Si-a luat mingea si-a plecat!




Statusuri in versuri nr.8:

n-am treba cu cine ma intreaba, eu le spun ca am treaba!!!




Statusuri in versuri nr.9:

''si iar ma lasi in suspans......sunt in continuu balans....si iar ma lasi singura....mai bine plec uita-ma''




Statusuri in versuri nr.10:

Toate stelele'ntalnite ieri in calea mea

Mi-au trimis in suflet azi iubirea ta...

Numai tu iubire poti sa ma iubesti

Sa ma strangi in brate fara sa ma ranesti..

Si chiar daka plang de dor..eu ma topesc,,

Ma gandesc la tine is innebunesc...

Esti in fata mea..dar nu ma vezi..

Sunt in fata ta..dar nu cedezi..

Poate imi imaginez dragostea..

Dar atunci te am in mintea ea..

Nimeni nu mi'a zis cat te iubesc...

Dar mi'am dat seama cand m'ai privit..

Timpul parca in loc s-a oprit..

Si inima bate tare..tare

Cand te vede nu are scapare..

Sufletul e o petala ce se scurge...

Inima este un cantec tot mai dulce,,

Dar iubirea ta ma face ca sa zbor..

Nu te voi lasa nicicand iubirea mea..

Langa tine am gasit dragostea..(pentru morar daniel..de la o admiratoare..cam asa se intampla...stau chiar in fatza ta,nene):*




Statusuri in versuri nr.11:

scuzele nu mai au rost...

am uitat tot ce a fost.

nu poti repara orice

doar daca iti ceri scuze.

lumea asta este rea,

dar eu tot voi continua...

si nu o voi asculta

eu voi face ce voi vrea

pentru a o oftica..




Statusuri in versuri nr.12:

sunt genul de fata care...niciodata nu s-a intors de unde a plecat, n-am intors privirea in urma mea, am cazut si din nou m-am ridicat ,mi-am sters singura lacrimile si am trecut peste.... iar azi sunt mandra de fata care am ajuns sa fiu




Statusuri in versuri nr.13:

In seara cand s-au cunoscut

In seara cand s-au cunoscut

Ea se indrepota cu pasi grabiti spre locuinta

El ii ofera bratul sau

Dar ia-i raspunde dragul meu n-am trebuinta

Dar tanarul fiind frumos

Ea-si apleca capul in jos ma cheama Ani

De mers nu merg cu dumneata

Acas am frati si maicamea

M-a stept msarmani

Dar anotimpul fiind frumos

Era in mai si luminos

Seara pe luna

Pe-o banca ei s-au asezat

Furandusi primul sarutat ca amintire

3 luni de zile la un loc

Traind adesea fara foc si prin mizeri

Prea bine nu s-au inpacat

Caci el de alte fete a dat

Uitand de Ani

Si-a cum iubita mea din mai

Acum am bani si pot sa-mi iau

Tot ce imi place

Si sa ma-n sor acum as vrea

Dar tu ma vei impiedica

Mai bine pleaca

Ea a plecat el sa insurat

Dar intr-o zi cand se-n torcea spre a lui casa

El a zarit la poarta sa

O tanara cel astepta stand rusinoasa

Eu sant iubita ta din mai

Pe care adesea o sarutai

Seara pe luna

Dar din sarut cu ochi caprui

Eu am sa plec iar tu ramai

Te iarta Ani

Ma duc sa dau fetelor sfat

Sa nu dea primul sarutat

Seara pe lune

Caci din sarutul patimas

Se poate naste un copilas

Ca amintire

Urati toti tineri frumosi

Baietii toti sant mincinuosi

Cu vorba delce

Baietii v-a magesc usor

Ca mamele copiilor

Cand vor sai culce



cantecul a fost compus de : Calin Raul si Bianca Patrutiu




Statusuri in versuri nr.14:

Te'Am IuBiT,Tu Nu StI KaT Ma DoArE

aI pLeKaT, uNiVeRsUl nOsTrU mOaRe

Te'Am IuBiT, InSa ToTuL EsTe ScRuM

nU pOtI sChImBa nImIk, E pReA tRzIu aCuM :-




Statusuri in versuri nr.15:

Trandafir rosu inchis,Te iubeste cine'a scris,Dar as vrea ca cititorul sa iubeasca autorul.




Statusuri in versuri nr.16:

I really wanna show you I really need to hold you

I really wanna know you like no one else could know you

You’re number one, always in my heart

And now I can’t believe that our love is torn apart




Statusuri in versuri nr.17:

Hate u and your lies

Hate u and your false love

Hate u and hate myself,

Cause I believed your tears!!!




Statusuri in versuri nr.18:

am prietene care sa ma faca sa zambesc, am dujmanii care sa ma faca sa ma intristez, si daca sunt uneori trista baietii tot la mn vin




Statusuri in versuri nr.19:

Clipele au murit, nu mai aud strigand

Viziunile ramase in mine usor dispar

Oare ea m-ar auzi daca i-as striga numele?

Oare ea m-ar imbratisa daca mi-ar sti rusinea?




Statusuri in versuri nr.20:

Luam un pahar plin cu amar

Si-l bem de parca ar fi cel mai dulce nectar



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu