Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

in frana sin barbati sa nai incredere...




Statusuri in versuri nr.2:

Foaie verde de liliac profu e aurolac




Statusuri in versuri nr.3:

vezi?.....................plang ca nu esti langa mine......................




Statusuri in versuri nr.4:

tot ce iti zic acum uita pana maine vb vinul pt mn nu mai lua in seama tot ce zic ce fac fara tine




Statusuri in versuri nr.5:

Se spune k putem s-o luam de la capat,

Sa dam peste amintiri asa,doar in treacat..

K azi cazi,te ridici,maine-ti trece..

Sa-i amintesc sa unde’s 2 puterea creste,

Ca impreuna putem trece peste tot..




Statusuri in versuri nr.6:

Love me for me

And not for someone

You wish that

I could be




Statusuri in versuri nr.7:

E o alta zi in care mi`am pierdut idea,

Moralu` e la pamant ,

Si marijuana e CHEIA...




Statusuri in versuri nr.8:

dragostea fara sarut,

e un lucru neplacut,

e ca noaptea fara luna,

e un clopot ce nu suna!







By:clauditza:*:*




Statusuri in versuri nr.9:

Intr`o lume egoista...

Unde totul se￿
invata sa iubesti knd inima ti-e franta... invata sa iubesti knd mintea ti-e pierduta... sa mergi cu capul sus knd soarta ti-este cruda... sa stii s-ajuti p altii knd nimeni nu te ajuta...




Statusuri in versuri nr.10:

Ne despartim....shi tare as vrea

Sa nu fii suparat,

Ca te\'am iubit e vina mea,

Shi nu u esti vinovat.

Sa punem dragostea in rai,

Shi s\'o purtam uitata,

Iar u sa nu spui nimanui

Ca te\'am iubit odata.

De\'o fii candva sa ne intalnim,

Cuprinshi de o amintire

As vrea de toate sa vorbim,

Dar nu shi de iubire......

Sunt ulimele versuri

Pe care tii le scriu,

Ca sa intelegi mesajul,

Acum e prea tarziu,

Na\'i intelege shi\'mi pare rau

Ca te\'am iubit pe tine,

vroiam sa fiu iubita ta

Dar te\'ai saturat de mine.

Eu pentru tine fluturashu\' meu,

Am fost un simplu vis,

Am disparut din drumul tau,

Si l\'am lasat deschis.

Strain ai fost la inceput,

Strain ai fost de mine

Si poate vei uita ushor,

Ca te\'am iubit pe tine :((:((:((:(((:((




Statusuri in versuri nr.11:

Linistea asta ma omoara

Veninul imi patrunde ca o sageata

Cosmarul asta ma doboara

Noaptea nu se mai termina odata.




Statusuri in versuri nr.12:

Am dat teza la romana.

De am sa plang o saptamana,

De scris n-am scris nimic,

Si incep sa ma oftic.

De ce eu n-am invatat?

Si cu tine eu am stat?

NUMAI tu esti vinovat,

CA la teza am picat!!!



by Miha




Statusuri in versuri nr.13:

Asta-i o scrisoare, am pus in ea un pic de soare

Am pus lacrimi pe foaie pt sora mea mai mare

Lacrimi de bucurie, ca n-am de ce sa plang

Ca asa a fost sa fie si acum va spun la toti pe rand,

Razand, ca-s cel mai norocos




Statusuri in versuri nr.14:

In urma toate au ramas

Si scum pas cu pas

Te apropi de cerul senin

Hai bea un pahar de vin

Si zambeste

Cineva acolo sus te iubeste




Statusuri in versuri nr.15:

Cum sa calmez aceasta profunda obsesie

Cum ii explic inimii mele ca s-a terminat

Devin nebun dupa tine!

Pana si in visele mele te vad, fara tine mor




Statusuri in versuri nr.16:

asa k te`am ales...

pe tine te`am ales

nu un actor modest ...

rolul meu e sa te iubesc

te`am ales...

pe tine te`am ales

nu`i greu de inteles...:X:X




Statusuri in versuri nr.17:

I've become so numb I can't feel you there

Become so tired so much more aware,

I'm becoming this all I want to do

Is be more like me and be less like you




Statusuri in versuri nr.18:

dragostea la malul marii e frumoasa shi abrupta,

cand baiatul se intoarce shi fetita il saruta...




Statusuri in versuri nr.19:

Am puterea sa spun ce cred si o s'o fac incontinuu

Cand altii vand prostie pentru bani sa'si faca plinu




Statusuri in versuri nr.20:

A-cum

D-egeaba

I-ubirea

O-mai cauti



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu