Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

rock




Statusuri in versuri nr.2:

cat ii mosu de batran

tot s-ar da cu baba-n fan

baba nu mai poate sta

si mosul bine a da





numai baba tot ar vrea

cata cu mosu ca sa-si dea

pe mos il tine bine

el ar vrea si pana maine

stau si ma tot gandesc pe baba cum sa vrajesc.





baba mea , draga mea i

iti spun intoarce gura,

baba ramane mirata

cand la mos ii bagata





nu zic ca nu ma doare

si zic da mai tare

dar bine le-a placut

in pod cum s-ar..............




Statusuri in versuri nr.3:

nu conteaza in ce maniera ne`am imprietenit ;)....conteaza k suntem mereu de nedespartsit :x




Statusuri in versuri nr.4:

De cand eu te-am vazut,

Pe tine te-am placut...

Dar nu as fi crezut,

Sa te iubesc asa mult.



Pentru tine-as face tot,

Fara foarte mult efort...

Viata mea ti-as oferii,

Sa-mi fii jumatea' inimii.



Ti-as da la schimb si soarele

Sa fi a mea la nesfarsit,

Ti-as oferii si stelele

Sa ma lasi sa te sarut.



Te iubesc si sti prea bine

Fara tine nu am zile,

Te iubesc si te ador

Fara tine am sa mor...




Statusuri in versuri nr.5:

Ei ce sa va zic?Bine ati venit.Bine ati venit, rau ati nimerit.




Statusuri in versuri nr.6:

poate nu stiu sa iubesc k fak ce fak si gresesc ooo viatza ea ....ash vr la capat sati spun iubire-sa-ti vezi de drum .....te iubesc mult adi




Statusuri in versuri nr.7:

si gem si plang si rad in h in ha :)))




Statusuri in versuri nr.8:

ana are mere

adina scoici

si eu am multe doici




Statusuri in versuri nr.9:

te iubesc guritza meah...te iubesc si nu uita....chiar dak u nu ma mai vrei ...eu tot te iubesc ca pe ochii mei:((:((:((




Statusuri in versuri nr.10:

fata care ma iubeste..........stie ea ce primeste




Statusuri in versuri nr.11:

5 cuvinte iti pot da

te iubesc nu ma uita,

5 cuvinte de la mine

te iubesc numai pe tine!




Statusuri in versuri nr.12:

rau e sa iubesti si sa nu fi iubit




Statusuri in versuri nr.13:

yubeste yubeste si bine gandeste

nu spune yubit la orice tampit




Statusuri in versuri nr.14:

pe un drum lat si scurt unu se ducea venind....asta a scris-o eminescu cand era pilit rau




Statusuri in versuri nr.15:

azy vizitez casa maine vizitezy subsolul poimaine becyul si in ultyma zi ity arat patul sy p**a da dak nu sty sa sugy nare sens:))




Statusuri in versuri nr.16:

te-am iubit sa moara mama ... te-am iubit cu foc ... m-ai pierdut sa moara mata ... n-ai avut noroc !!




Statusuri in versuri nr.17:

Diana mi-e numele,

Yubita prenumele,

In Rm. Valcea locuiesc

Si pe toti va iubesc




Statusuri in versuri nr.18:

dragul meu ubit

la cap te-ai screlozit

si afla de la mne

k ma p*s pe tine

si cand citeam a ta scrisoare

ma aflam pe caca-stoare

ejti frumos k o gaina

cocosat k o camila

ai paru roscat in cap

cand te vad plec sa ma k*




Statusuri in versuri nr.19:

iubeam ji eo kndva 2 ochi kprui

plangeam knd nu-i vedeam de dorul lui:(

dar ce pakt k ochi lui minteau

iar eo intotdeauna ii credeam....:((:((




Statusuri in versuri nr.20:

nu iuby un blond ca e vagabont iubeste un brunet ca e mai destept






Statusuri in versuri




Statusuri:in versuri


Statusuri in versuri nr.1:

Pana mai ieri in viata mea,nimik frumos nu se intampla, de kand te-am intalnit pe tine, zilele mele-s mai senine;))




Statusuri in versuri nr.2:

fata e o zana cazuta din luna,baiatu un drac cazut din copac!!!!!!




Statusuri in versuri nr.3:

Love me for me..

And not for someone i will never be.




Statusuri in versuri nr.4:

Pe masuta mea de fag

Stau cu capul aplecat

Aplecat si pus pe ganduri

Sa'ti coOmpun aceeste RandurI




Statusuri in versuri nr.5:

A iubi o fata,popa spune ca-i pacat...

Dar sa-i punem intrebarea???

El de ce s-a insurat??




Statusuri in versuri nr.6:

Mi-au mai ramas doar vise,

Aripile-mi sunt inchise,

O lume ai sfaramat,

Cand ai plecat.



Ce nu mergea bine?

Ce nu aveai langa mine?

De ce nu intzelegi ca eu te iubesc,

Fara tine o zii nu traiesc.



Imi pare rau ca asa am aflat,

Despre modul oribil in care te-ai purtat,

Desi doare sa plec acum,

Nu mai exista un alt drum...




Statusuri in versuri nr.7:

Mi-as dori sa dau timpul inapoi

Sa pot retrai tot ce a fost intre noi doi

Cu lacrimi fierbinti-mi amintesc de chipul tau

Lasa dragostea sa faca ce vrea ea

Vinovata e soarta ca ne-a blestemat asa

Imi eviti privirea nu te uiti in ochi mei

Ai avut curaj sa-mi spui k nu ma mai vei

Oricum intre noi nu mai poate fi nimik

Adio iubite si-ti doresc sa fi iubit

Nu-mi vine sa cred in fata mea v-ati sarutat

Tie gandul la ea cred k o iubesti k adevarat

Iti doresc sa fi sa fi fericit cu ea

Caci mai parasit sigur o sa-ti para rau




Statusuri in versuri nr.8:

dak inima te doare i-a retzeta urmatoare:

1000 de sarutari

1000 de imbratzishari...

daka boala se-agraveaza

ia retzeta shi-o dubleaza

shi semnez cu mana mea...

doamna doctor DRAGOSTEA




Statusuri in versuri nr.9:

Prostii nu pricep, ei nu percep, stiu doar sa critice, luati-va de Shadow, ramenti cu leziuni fizice...




Statusuri in versuri nr.10:

"Iti e dor,ai fost imbatata de amor

Stiu,nu ti-e usor dar nu folosi cuvinte fara rost

Ca e un prost,ca pentru el ti-ai pune viata contra-cost

E doar un fost,nu e inger ,n-are aripi

E doar actorul principal in lumea ta cu patimi

Spune-ti doar atat "nu-mi pasa" oricarei lovituri ce se iveste-n viata

Invata ca sentimentu'i pur cand e reciproc

Ca dragostea e foc,stinge si uita acest joc

Poate ai tot,poti sa treci peste

Poate totul este o simpla poveste

Ce insista sa vrea sa fie reala

Pierduta in ochii lui,pierduta-n acea seara

Era o vara,era o scara,erau 2 copii da' doar o inima avea sa moara




Statusuri in versuri nr.11:

What a life, what a day,

What a good day

What a life, what a day,

Full of good things.




Statusuri in versuri nr.12:

Sa nu ma privesti,

Sa nu imi vorbesti,

Sa nu ma chemi langa tine,

Sa nu ma doresti

Chiar daca ma iubesti si ma-nnebunesti :x:x




Statusuri in versuri nr.13:

pis, pis, pis, am terminat de scris

iti las tezaur litere de aur




Statusuri in versuri nr.14:

i'm a super girl

in the girl world




Statusuri in versuri nr.15:

Am vazut ca lumea nu e asa buna

Cum unii o cred

E mult mai rea decat iti imaginezi

De aceea tre' sa fii atent

Peste cine dai

Ca nu toti st prieteni adevarati




Statusuri in versuri nr.16:

am plecat sa colindam ,pe la case sa uram.si pe morti sa-i dezgropam




Statusuri in versuri nr.17:

LalalalalaMimimimiLolololoLililili




Statusuri in versuri nr.18:

asta ii cel mai tare site de sts;)am si io un sts fff fanny:::::parul tau ca coada vacii cand ma uit ma iau toti dracii:))...cn vrea sa vb cu me am 15 ani si am idu galgalisha_4u




Statusuri in versuri nr.19:

daca te scoli de dimineata casti toata ziua




Statusuri in versuri nr.20:

da mai dte drakhu!!!:)))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu