Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

...Sunt Focuri Care Ard In Ploaie , Sunt Focuri Kare Nu Se Sting , Sunt Departari Ce Par Aproape , Sunt Inimi Tari Kare Inving ... :)




Statusuri in versuri nr.2:

Daca ti-am facut vreun rau

Sa ma bata D-zeu

Dak ti-am facut vreun bine

Adutzi aminte de mine




Statusuri in versuri nr.3:

VREAU SA STIU PRECIS SI BINE

DK MA IUBESTI PE MINE

DAK NU... TE LAS IN PACE

SA IUBESTI PE CINE`TI PLACE




Statusuri in versuri nr.4:

fiecare fulg d nea e o lacrima de-a mea... as muri, moartea nu vine... as trai, n-am ptr cn... :(




Statusuri in versuri nr.5:

Intr-o zi foarte ciudata

M-am indragostit deodata

De-un tip blond cu ochi albastri

Ochi albastri si maiastri.



Era scump fermecator

Frumos,tandru,zambitor

Era chipes,minunat

Imediat m-a fermecat.



Privirea-i era uimitoare

Vocea sa incantatoare

El era miraculos

Puternic si respectuos.



Parea un inger minunat

Cazut din ceru-ntunecat

Era un adevarat mister

Ahh! M-am indragostit de el...




Statusuri in versuri nr.6:

am terminat liceul, normal, intr-o zi de vara

zicand: ce bine c-am scapat de scoala; urasc scoala nu numa' eu,...

sunt in spatele meu multi oameni

care urasc inca mai rau !!​ ​




Statusuri in versuri nr.7:

adesea m-ash intoarce la copilarie,

la zilele cand o rugam pe mama

sa-mi cumpere o jucarie,

shi sa fiu dup'aceea suparat

doar fiindca jucaria s-a stricat.........................

ACUM, E MULT MAI COMPLICAT!




Statusuri in versuri nr.8:

pare ca cerul plange,,,

k azi ne despartim..

e scris in cartea vietii iubirea s-o'mpartim.,..

de ce azi sortii te mpotrivesti...

spune-mi k ce-am gresit ..

dc ma parasesti :( by Ewgens




Statusuri in versuri nr.9:

sunt departe de tine,

si-mi este foarte greu,

te rog sa nu ma uiti,

ca eu te voi iubi mereu,

mi-e dor de tine in brate sa te tin,sa te sarut,

mi-e dor de prima zi in care noi ne-am cunoscut,

stiu ca am gresit,te-am facut sa plangi de-atatea ori,

si in loc de soare ti-am adus furtunii si norii,

dar,cu toate astea te iubesc,

si la tine mereu ma gandesc,

nu te voi uita,

esti un inger in viata mea,

cand se lasa seara imi amintesc de noi,

si de clipele petrecute in doi.





ref:

am nevoie de tine simt lipsa ta,

nu ma uita doar tu esti inima mea,

zi de zi fara tine imi este greu

am nevoie de tine mereu(X2)







ochii albastrii,satena,inteligenta ,

fata independenta,

dar te joci cu viata mea,de ce???

sa nu mai crezi in vorbe ma ascund,

orice s-ar intampla,sa stii ca te iubesc din ce in ce mai mult







ref:

am nevoie de tine simt lipsa ta,

nu ma uita doar tu esti inima mea,

zi de zi fara tine imi este greu

am nevoie de tïne mereu(X2)




Statusuri in versuri nr.10:

Alege...

Alege sa iubesti si nu sa urasti...

Alege sa zambesti si nu sa te incrunti...

Alege sa zidesti si nu sa darami...

Alege sa perseverezi si nu sa renunti...

Alege sa lauzi si nu sa barfesti...

Alege sa vindeci si nu sa ranesti...

Alege sa oferi si nu sa iei...

Alege sa actionezi si nu sa amani...

Alege sa ierti si nu sa te razbuni...

Alege sa te rogi si nu sa disperi...

Alege...ca-ti sta in putere,sa ALEGI




Statusuri in versuri nr.11:

ca apele de primavara

ce curg la vale spumegand

se duc frumosii ani de scoala

si nu se mai intorc nicicand




Statusuri in versuri nr.12:

Ne sarutam in franceza

Bem un ceai in engleza

Cand ne tinem de mana

Ne iubim in romana...




Statusuri in versuri nr.13:

In anii ce-au trecut mi-am trait visu' chiar daca de multe ori m-am confruntat cu abisu'




Statusuri in versuri nr.14:

Foaie verde

Solzi de peste,

Uite prostu cum citeste!




Statusuri in versuri nr.15:

Sick of crying, tired of trying, yes i'm smileing but inside i'm dieing !!




Statusuri in versuri nr.16:

..Nu mai cred nici un cuvant ...

M-am saturat de acest pamant..

Mi-am lasat inima destul sa bata,

Cred ca a fost pentru ultima data :(




Statusuri in versuri nr.17:

Am intalnit in viata mea oameni de tot felul si am tras concluzia: conteaza m caracterul, .....Orice om este pervers, fiecare in felul lui, dar dak e dulce cu tine chiar nu ai ce sa´i mai spui ..~[Noi ne-am lasat loc de !!Buna ziua !! Unde am fost, in toatha lumea, ..intotdeauna de la noi am lasat..prin felul nostru de a fii cu asta am castigat !!




Statusuri in versuri nr.18:

Nu incerc sa fiu absurda,

Vreau ca lumea sa m-auda!

Vreau sa stie toata lumea,

Ce e cu inima mea.



Vreau sa stie lumea-ntreaga

Chiar daca n-o sa-nteleaga

Cat de dor imi e de tine

Ca-mi merge rau fara tine!




Statusuri in versuri nr.19:

ah, ce bucurie e-ntr-o poezie pe o melodie care o canti cu drag..




Statusuri in versuri nr.20:

Cand am bani si o duk bine...

Toata lumea-i neam ku mine,...

Kand n-am bani shi o duk rau,

Is' neam doar ku tatal meu,...

SAU......???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu