Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Te YuBeSc YuBiReA MeA

NuMa Nu Ma EnerVa

DaCa ai Cv Cu Mn

Va Fi VaI Si-aMaR De Tn



By Vantu




Statusuri in versuri nr.2:

Trandafir rosu deschis

Te iubestee cel ce`a scris

Te iubestee , te sarutaa

Niciodata nu te uitaa !!!





larry_ingerash79 d vrei kvaa:-j




Statusuri in versuri nr.3:

te ubesk oriunde-ai fii

de-o 1000 d ori p zi

t ubesk mai mult, mai mult

in fiecare minut

te iubesc si orice-ai face...la tine tootul imi plashe

















i love you ssssss




Statusuri in versuri nr.4:

buna seara somn usor sa visezi un dracusor




Statusuri in versuri nr.5:

Nu jubilati, ka nu se stie,

Ka maine, zyua la mine o sa vie

Shy-o rasari iar soarele pe strada mea

Pe voi, …lunga noapte polara va va astepa!




Statusuri in versuri nr.6:

y love you! y like you! y need you! ai vrea tu!




Statusuri in versuri nr.7:

ma barfesti...nu ma jignesti...imi arati de fapt cat de proasta esti!




Statusuri in versuri nr.8:

mie dor de noi mie dor de tot chiar si de mn




Statusuri in versuri nr.9:

sunt un fluture venit din amintire/sunt o frantura din povestea viettii/sunt ingerul ce-ncet din cer coboara/si o bucata din visul tau frumos...................sunt fluturele ce te poate duce/pe fundul marii sau kiar in sus spre soare/sunt ploaia ce se scutura din rai/si-ti umple inima de-al fericirii grai................................By Dyva............:*:*:*:*:X:X:X:X




Statusuri in versuri nr.10:

dak as fi o pisicuta as iubi un motanel

dar yo sunt doar o fetita si iubesk un baietel




Statusuri in versuri nr.11:

Prietenia`i importanta...k sa fii ceva in viata...dar dak nu o ai...niciodata nu vei fii ceea ce iti doreai!




Statusuri in versuri nr.12:

te wbesk...




Statusuri in versuri nr.13:

iar daca mine mor stiu ca intrun dormitor persoana care m-a iubit ma va iubi




Statusuri in versuri nr.14:

doar un vis daca ar fi

langa tine m-as trezi

dar nu este nici un vis

iubirea noastra s-a stins

lacrima strop de iubire

imi alin dorul cu tine

nu vreau nici nu pot nu suport

din inima mea sa te mai scot.




Statusuri in versuri nr.15:

te iubesc oriunde ai fi

de-o mie de ori pe zi

de iubesc si orice-ai face

la tn totul imi place:x:x:x:x




Statusuri in versuri nr.16:

InTr`O Lume[8-|]

In caRe PierD Numai eU[:-:)]meu

AminTesTe`Ti[:-\],caT am incercaT

Sa Te fac sa mai simTi ceva[:x]

Dar Tu ai plecaT[:-




Statusuri in versuri nr.17:

Norii d cenusha,imi mangaie trupul,

Iar ploaia ma inunda ushor.

Urmele d zambet zaresc p fatza,

Iar ochii tristi ma dau d gol,

Iar inima mi s transforma

Intr`o carte deschisa.

Degeaba alerg,degeaba sunt trista,

Ast o caldura

Sa`mi inunde fiintza,

Sa`mi trezeasca simturile

Sa`mi mangaie linia corpului,

Si apoi ushor sa ma lase sa zbor

Sa atyng orizontul,sa sparg normalul,

Sa stric obisnuitul,sa`mi atyng visul q mana,

Iar spre final sa pot striga:

SUNT ALTCVA!!!




Statusuri in versuri nr.18:

invata sa iubesti knd inima ti-e franta... invata sa iubesti knd mintea ti-e pierduta... sa mergi cu capul sus knd soarta ti-este cruda... sa stii s-ajuti p altii knd nimeni nu te ajuta...




Statusuri in versuri nr.19:

eu merg pe apa nu ma inec...nu ma gandesc ca pot sa ma izbesc ...eu merg pe nori si nu ma gandesc ca ma pot izbi de acel yuibit senil!!!




Statusuri in versuri nr.20:

daca cerul ar putea...

sa te aduca-n viatza mea...

as culege-n palma o stea...

sa te am pe tine :D

:( :-



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu