Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

chiar daca l-ai iubit.... nu mai conteaza, ai trecut mai departe, vitza merge mai departe cu bune si rele




Statusuri in versuri nr.2:

The world fills with darkness

No power line, no reason to shine

We’ll sail off this ocean

and search out the reason why




Statusuri in versuri nr.3:

trandafirul infloriste

cel ce scrie te iubesti

tot asa si cititorul

sa iubeasca scriitorul




Statusuri in versuri nr.4:

a fsth odata ca`n povesty iubirea dintre noi orice momenth frumos din viatza il imparteam la 2:xsau cel putzyn aja credeam ka simtzy ce simth j eu dar cv sa inth k te`ay schimbath prea raw

din tot ce vreau sa fac nmk nu iti mai conv din ce in ce mai moolth t indepartezy de mne:xo zy t potry frm o zy t portzy urath ajung d numai jtyu in viatza ta ce sunth:xma judecy dupa felul tau dar eu nu sunth ka tine dc vrey sa`my facy raw knd eu iti vreau bne t deranjeza tot cf kautzy motyv d cearta in felul asta o sa ajungem sa terminam odata:x.....by AlecSya:x




Statusuri in versuri nr.5:

Catelusi cu paru cret




Statusuri in versuri nr.6:

cand privesc in sus ,te vad pe tine,

Cand ma uit in jos, ma vad pe mine..

prea departe unu' de altu,

dar eu tot te iubesc

iubeste'ma si tu,

ca eu asta doresc

sa fim ca porumbeii,

nu sa ne uram ca leii

sa'mi croiesc viata cu tine,

si o sa fie mai bine

sa fim nedespartiti,

adevaratii iubiti

ochii'mi lacrimeaza,

cu lacrimi de cristal,

dupa tine ,draga,

asta'i real

te voi iubi mereu,mereu!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Statusuri in versuri nr.7:

Il iubesk si prostul nu-si da seama!pt ion




Statusuri in versuri nr.8:

Nu ma-amagi cu vorbe ''puse-n rama '' ,

Nu fa din despartirea noastr-o drama;

Ce-a fost , a fost ! O scurta nebunie ,

Si cine stie : poate-o mai fii sa fie !




Statusuri in versuri nr.9:

Din ,,plângerile'' unui negustor :



Bate vântu’ frunza-n dungă

Și clienții mi-i alungă ,

Bate criza dintr-o parte

Insolvenț-n poartă-mi bate.




Statusuri in versuri nr.10:

A fost odata

Ca niciodata

O fata frumoasa

Si buna totodata.

In viata sa

Multe lucruri invata.

Cine o vedea

Nu isi lua ochii de la ea

Avea ochii caprui

De iti punea pofta in cui!

Avea un par catifelat

Ce ii sedea ondulat,

Si moale

Pe umere goale.

Avea parul saten,

Alb al ei ten,

Gatul mare

De nu isi gasea stare.

Cu nasul mic

De ai zice ca e pitic.

Cu frunte mare

Ce gandire are.

Al ei ras

E mai degraba un suras.

A ei atingere

E o mangaiere

Atat de fina

Nu vezi la o albina.

Linistita,discreta

Si corpolenta.

A ei calitate

Nu se duce peste noapte.

Chiar daca nu sclipesc

Ca o stea

Va iubesc

Si v-am spus descrirea mea.




Statusuri in versuri nr.11:

Sunt eleva la seral

Te iubesc la radical

Cand te ridic la patrat

Ma trezesc ca tine in pa




Statusuri in versuri nr.12:

dute tare vino lent pt mine nu ai telent te cobor dintr-o miscare ca sunt o fata cu valoare




Statusuri in versuri nr.13:

Te iubsc :X

Dar nu vei afla niciodata:)

Voi duce aceasta iubire pana in mormant cu mn:(




Statusuri in versuri nr.14:

iubirea e un munte

pe care`l urci razand

dar cateodata poate

il coborii plangand..




Statusuri in versuri nr.15:

Totzi` m`au uiTaT`!..

Ramai` Thu` lanGa` Mne`!

Sa` nu mai fiu` sinGura`..

Sa` simT Sh Eo` iuBire`!:*




Statusuri in versuri nr.16:

"...Sa'ti prezint acest cadou promotional

Dat cu slow motion in timp emotional

In presa de scandal sunt un mic criminal

Ca te'adorm cu acest voal in chip subliminal...




Statusuri in versuri nr.17:

domane imi fac cruce cand vad cate o panarama ce bine o duce...mai citesc rar revista capital in speranta ca o sa ajung milionar..insa e in zadar aprin un gratar sun nijte vagaboane si ma imbat iar:);)




Statusuri in versuri nr.18:

Pentru un tub de ciocolata

Nu mai esti la mama fata

Pentru un pahar de rachiu

Acum ai si tu un fiu

Pentru 2-3 bomboane

Te`ai facut cu burta mare

Fetele se duc la nunta

Iar tu stai privesti la burta

Eu la tine cand am fost

Ai crezut ca sunt un prost

Dar acum tu vezi prea bine

Ca`s mai shmecher decat tine








Statusuri in versuri nr.19:

T uiti in juru tau sh vezi numa straini,cei mai apropiatzi sunt to mai pootzini...ai fo o data bun sh ai fo tras in piept...akm teai skimbat...Ejti rau...lovejti direkt...cei mai apropiatzi d tn teau tradat...sh ai inceput s faki in juru tau akm.by narch




Statusuri in versuri nr.20:

~[]~___Nu-i Frumos Si Nu E Bine Sa Te Crezi Egal Cu Mine___~[]~



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu