Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

Te-am intalnit in cimitir,

Pe piept purtai un trandafir,

Din ochi iti iesea un viermisor,

Si in spate aveai un topor!




Statusuri in versuri nr.2:

mmmmmm




Statusuri in versuri nr.3:

... nimeni nu vrea, nimeni nu-ti cere,... trebuie sa o faci de placere




Statusuri in versuri nr.4:

crezi ca totu-i roz, dar totu-i intunecat,nu mereu viata are culoarea in care esti imbracat




Statusuri in versuri nr.5:

am invatat sa visez... dar in acelasi timp invat sa-mi tin ochii deschisi.... realitatea nu este asa frumoasa precum vreau eu dar o accept asa cum e ...TRAYESC...VISAND..."O ALTA ZI"...



...Viaţa mi-a dat o lecţie, tot ea m-a înţepat. Ea a fost singura târfă care m-a făcut să plâng cu-adevărat ! ...




Statusuri in versuri nr.6:

Esti vantul kre-mi poarta gandul meu,

Esti ploaia kre-mi stinge inima,

Am 2 anotimpuri in suflet mereu:

Cand vii, sau pleci, din viata mea.




Statusuri in versuri nr.7:

bai bai bai




Statusuri in versuri nr.8:

Nu sunt frumoasa,

Dar sunt generoasa.

Nu sunt bogata,

Dar sunt desteapta.;-)




Statusuri in versuri nr.9:

NU iubi un fotbalist...

Ca e lucru tare trist....

Cand e dragostea mai mare...:(..

Isi ia mingea si disparee...:(:(




Statusuri in versuri nr.10:

-Te sarut in stil versace

k lumea sa te atace,

…te sarut in stil armani

k sa`mi oftic toti dushmanii,

…te sarut in stil chanel

k asa`s doolce de fel




Statusuri in versuri nr.11:

Zambeste celor care te urasc, sa simta ura ta...Zambeste celor care te iubesc sa simta dragostea ta...iar cei care te iubesc si te vor trada, zambeste-le sa simta indiferenta ta. by ...:::Crystyn@:::...




Statusuri in versuri nr.12:

foaie verde de trifoi ,...

te-am cunoscut intr-o joi,....

si iar verde maracine

vreau sa-ti spun sa pleci de maine!




Statusuri in versuri nr.13:

tort




Statusuri in versuri nr.14:

Acum Du-te, m-ai Iubit Odata, ADIO!!!




Statusuri in versuri nr.15:

burduki




Statusuri in versuri nr.16:

Te sarut in vis,

Te sarut in scris,

Chiar de nu eshti miss....




Statusuri in versuri nr.17:

Esti tacuta,dar priceputa.

Stii sa ma furi,dar nu ma folosesti.

Sunt o prostie.

Sunt doar un cuvant



Numele meu,

E distrus.

In inima ta nu e adus.

E doar pace.

Nici o iubire!



Esti tacuta,

Si timida

Esti frumoasa

Esti divina.




Statusuri in versuri nr.18:

tu n-ai avut curaj

nici chiar de dragul meu,

m-am intrebat mereu de ce aleasa

nam fost euuu.... [madalina manole- tu n-ai avut curaj!]




Statusuri in versuri nr.19:

De ce ii ignoram pe cei ce ne adora si-i adoram pe cei ce ne ignora...?




Statusuri in versuri nr.20:

pt prietrnii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu