Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

...Ai facut ce-ai vrut,

M-ai calcat in picioare;

Oricum, prea rau nu m-a durut

Da'...aveai incaltzarile murdare!!!




Statusuri in versuri nr.2:

nu iti spun adio,ca e dureros,ci la revedere,ca e mai frumos...;?))




Statusuri in versuri nr.3:

draostea,of of,

cat de cruda poate sa fie




Statusuri in versuri nr.4:

q23w4er




Statusuri in versuri nr.5:

ce este pumnul




Statusuri in versuri nr.6:

versuri




Statusuri in versuri nr.7:

BUZZ ME, BUZZ YOU ,I LOVE YOU




Statusuri in versuri nr.8:

nu stiu ce am vazut la tn dar te iubesc din tot sufletul cred ca te iubesc mai presus de orice jurrrr si chiar vreau sa te injur ca sa uit dragostea asta.....

cat as vrea sa stiu ce gandesti ce vrei tu si ce urmaresti

si as vrea sa iti dau un sfat: mai scoate-ti fitzele din cap




Statusuri in versuri nr.9:

te iubesc

ma iubesti

ne iubim

hai, sa ne casatorim




Statusuri in versuri nr.10:

Te iubesc in stil Gabana ca ejti dulce ca bomboana.

Te iubesc in stil Armani sa ne moara totii dusmanii.

Te iubesc in stil Versace chiar si atunci cand n-am ce face.:X:*




Statusuri in versuri nr.11:

acum.sunt in paradis poate nu te deranjezi ca la noapte sa imi apari iar in vis




Statusuri in versuri nr.12:

Ursul doarme in barlog,

Linistea mea-n catalog;

Sa nu-l puna necuratu'

P'al de mate' sa-mi dea 4

Pan' o trece majoratu'!

...........................

N-o sa mai pup eu carnetu'

Imi taie shi internetu'

Nu mai vorbesk de mashina!

............

N-oi mai avea o zi buna!




Statusuri in versuri nr.13:

IuBiReA E Un soarece ce roade neincetaT ....O inimA De FATa SHi UnA de bAIAT.




Statusuri in versuri nr.14:

Hai da jos fusta BYE !

Hai da jos haina BYE !

Mi-ai dat clasa BYE !

Ohhh Carolaina BYE !




Statusuri in versuri nr.15:

Daca in noaptea asta va veni cineva...sh te va baga intr-un sac...nu te speria...ci din contra...BUCURA-TE ptr ca cineva te-a cerut cadou de craciun..




Statusuri in versuri nr.16:

Ai facut au lucru bun?......sa-ti fie de bine;

Sa n-astepti recunostinta,...ka nu vine,

Decat dezamagit,....mai bine-n sine multumit!




Statusuri in versuri nr.17:

Ma doare sufletul,inima

Dar nu mai pot continua asa

As vrea sa pot sa te iert

Candva poate-am sa regret

Dar,acum vreau sa-mi vad de viata mea

Doar tu m-ai facut sa-mi pierd iubirea

Nu,nu,nu,nu,nu

Doar tu m-ai pierdut



Nu vreau sa ma port asa

Sti nu sunt ultima

Ma doare inima

Dar mai bine plec acuma



Nu vreau sa ma port asa

Sti nu sunt ultima

Ma doare inima

Dar mai bine plec acuma



De ce te porti asa ?

Ma doare inima

Vreau sa spun tuturor:

Esti fata visurilor



De ce te porti asa ?

Ma doare inima

Vreau sa spun tuturor:

Esti fata visurilor



Refren:

Ma doare sufletul,inima

Dar nu mai pot continua asa

As vrea sa pot sa te iert

Candva poate-am sa regret

Dar,acum vreau sa-mi vad de viata mea

Doar tu m-ai facut sa-mi pierd iubirea

Nu,nu,nu,nu,nu

Doar tu m-ai pierdut




Statusuri in versuri nr.18:

Stau pe-o banca.... si-am atipit;

Gandu' la tine-a fugit!

Se facea ca ma chemai

La tin'...pe-un picior de plai.




Statusuri in versuri nr.19:

Arata`i c`o yubestji[x]

Baa ,nu fi PROST!~p=``~

Pune`tzi drk--u jhy thu::x

Inima`n folos;p




Statusuri in versuri nr.20:

el canta , ea canta, iar eu strig: taci dre'ku ca ma doare capu'



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu