Statusuri:in versuri

Statusuri in versuri nr.1:

N-am vrut sa fie-asa,....

Dar viata e perversa,

Te-nvata sa trisezi;

Cand cazi, sa nu abandonezi;.....

E-un joc,

Si daca pierzi.......... .




Statusuri in versuri nr.2:

"...If you were dead or still alive

I don't care, I don't care

And all the things you left behind

I don't care, I don't care"




Statusuri in versuri nr.3:

de ma vei uita sa stii

tu mereu ai sa ramai in inima mea

acum viata este grea

doar la amintirea ta

tere-mi bate inima cand ma uit la poza ta

dar sa stii inca ceva

tu-ti bati joc de viata mea

si totul se va schmba

odata cu inima mea...te-am iubit cony de la roxy




Statusuri in versuri nr.4:

Vine,vine primavara,

Se asterne-n toata tara,

Profesorii pe campii,

Hai sa-i impuscam copii.




Statusuri in versuri nr.5:

viata era grea

cand cerul plangea

de dorul tau

ce rai cu ea:x











By...(alin):))




Statusuri in versuri nr.6:

Am vrut libertate,

S-o plătim în rate,

Chiar și după moarte!




Statusuri in versuri nr.7:

te iubesc mult gabytzu meu esty viata mea




Statusuri in versuri nr.8:

nustiu ce fac ,nustiu ce gandesc dar eu pe tine te doresc:)By fEtiTa CuMinTe




Statusuri in versuri nr.9:

Afara ploua suav si incet.

Incepe sa tune de frica ma pierd

In stropii de ploaie incep sa ma innec

Pe buze o lacrima-mi curge incet



Plang si spun ca imi pare rau

Ca tot ce a fost va incepe din nou

Plang si spun ca te-am pierdut

Vreau sa o luam de la-nceput



Nu-mi pare rau de nimic ce-am facut

Mi-aduc aminte cat timp te-am avut

Cum spuneai ca ma iubesti mult

Credeam in tine ca la-nceput



Stropii de ploaie incet sau oprit

As vrea sa stiu cu ce ti-am gresit

Din plans apoi mam oprit

Imi pare rau ca asa sa sfarsit




Statusuri in versuri nr.10:

Pisicutul meu haios

Mic si nabadaios

Tu esti mic

Dar si voinic.

Ii dadeam un pestisor

Si il infuleca de zor

El avea ochii verzi

Nicaieri nu o sa vezi!

Are blana stufoasa

Si cea mai aleasa.

Daca iti zambeste

Te iubeste!

De acasa ai plecat

Pe mine te-ai suparat.

Peste un timp ai venit

Otravit si slabit.

M-a muscat,

Eu nu m-am suparat

S-a intors acasa

I-am dat mancare aleasa.

Cand oamenii rai l-a batut

Mie rau mi-a parut.

Chiar daca ai murit

Eu te-am iubit!

Rau mi-a parut

Ca te-a piedut!

As vrea sa dau timpul inapoi

Ca sa fi acasa la noi.

Eu te am in gand

Si mereu o sa plang.




Statusuri in versuri nr.11:

afara ploua linistit in casa arde mama iar tata-i spanzurat in pod iar eu ma tay cu lama




Statusuri in versuri nr.12:

1000 sa te priveasca 100 sa te doreasca

10 sa te vrea

1 sa te ia




Statusuri in versuri nr.13:

Cei de sus au creat un sistem murdar

Nu mai credem in nimeni si-n nimic dar

Inca mai speram

Ca putem ceva sa mai schimbam

Macar in sistemul scolar

Unde profesorii iau banii degeaba lunar

Sunt profesori carora le cad balele din gura

Dar ei tot ne privesc cu ura

Uita ca de pe urma noastra iau bani

Sa traiasca ei bine atatia ani

Suntem pe un drum fara scapare

Suntem mai rau ca la inchisoare




Statusuri in versuri nr.14:

Fetele sunt ingerasi,iar baietii niste lasi,FETELE is OK dar baietii nijte GAi ....

Scz baietii fara adresari urate la tuturor baietilor !!! Va pwp :*:*:X




Statusuri in versuri nr.15:

am incetat sa mai iubesc din prima clipa cand mai inselat am incetat sa mai gandesc din prima clipa cand tu mai suparat. NU VOIAM DECAT IUBIRE SI TI MAI FOLOSI.IESTI UN NeNoRoCiT




Statusuri in versuri nr.16:

un cer albastru fara nori vreau viata ta sa fie, sa ai in cale numai flori, succes si bucurie.




Statusuri in versuri nr.17:

nu-l ierta o data kaki te va mai insela, iubeste doar pe cine merita nu toti kare se dau si se cred smecheri kaki vei suferi..




Statusuri in versuri nr.18:

am shi io pe cineva ce stie durerea mea




Statusuri in versuri nr.19:

lelelelele




Statusuri in versuri nr.20:

Nu ma crezi in staree? :> Nici o prob . nici eu!..Dar fereste.te d ziua.n care o sa prind tuppeuuu`!:">.. [By. Bibyy`:x]



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu