Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

La inceput n-o iubeam acum o iubesc ca la inceput ma topesc dupa ea ca untul in frigider!!!:))




Statusuri la misto nr.2:

Acum 15 zile un barbat a citit ca fu matul ucide

A doua zi s a ;lsat de fumat .

Acum 12 zile a citit ca ,carnea i exces ucide

A doua zii s a lasaat dde mancat carne.

Acum 6 zile a citit ca bautura ucide

A doua zi sa lasat de baut.

Ieri a citit ca sexul ucide

A doua zii sa lasat de cytyt.




Statusuri la misto nr.3:

CAND JOCI FOTBAT SA NU UITI SATI ADUCI FEMEIA... CINE SIE POATE ITI VA FI DE FOLOS... IN UNELE CAZURI DISPERATE DE S'.....,X




Statusuri la misto nr.4:

Fa-Ma DoAmNe PaSaRe Sa Ma PoT KkA pE DuSmAniI meI dE SuS:P




Statusuri la misto nr.5:

fraierica geamantan sa stii ca NU`S~~~~~!!!!!




Statusuri la misto nr.6:

un bait ma intreaba daca imi dau viatza sau pe tn si eu ii spun viatz si tu te superi nestiind ca esti tu viatz mae :d




Statusuri la misto nr.7:

Dragoste la prima vedere:X Nu mai vezi in nici o mie de stele@! asa ca PA k asta e replica mea goodbye la revedere sunt replicile mele!




Statusuri la misto nr.8:

Cand esti trist durerea trece, cand esti fericit durerea ramana!!!:))




Statusuri la misto nr.9:

Ne combinam,la tinuna!!!




Statusuri la misto nr.10:

cand fata se naste spune A iar cand moare spune MOR; deci viata unei fete e formata din amor by ***dEa***




Statusuri la misto nr.11:

Dorm ca un ingeras.....NU da BUZZ!! ca'i dat de dracu:)):))




Statusuri la misto nr.12:

Nu te lasa invinsa de o lacrima...invinge-o k uh zambet..:(




Statusuri la misto nr.13:

Caut o baie dar nu o baie o baie caci vreau sa fac baie dar nu gasesc baie si stau in baie ;))




Statusuri la misto nr.14:

[:x]OcHii MaRi[:*]...GuRiTzA MicA[:X]...TrAsAtUrI De PaPuShIKa[:*]...T bEsC mOoLt InGeRaShuL MeU ScUmP[:*:*:*][:X:x:x]




Statusuri la misto nr.15:

esti patetik si tu sti...numai cred in jukatii.....tu mereu crezy k pun botu` ....hy c`o faki p idiotu`:))




Statusuri la misto nr.16:

un vanator are 1 glont shi trebuie sa impuste un leu,un urs shi o cioara...shi trebuie sa ii impuste pe toti...cum face?...pai cioara zice cra cra cra shi crapa...ursul zice mor mor mor shi moare shi mai ramane leul:))




Statusuri la misto nr.17:

Ce da Gaina?..Lapte si Oua!..Ce da Vaca? :TEME




Statusuri la misto nr.18:

barbie




Statusuri la misto nr.19:

: lam primit si eu 1+1=2...eu+tu=iubire....daca nu-l trimiti mai departe nu vei fi iubit niciodata....si cine te iubeste iti va da buzz in 5minut...:




Statusuri la misto nr.20:

mai uita-te odata l mne...crezi ca duoa vorbe m pot aducle langa tne??!!am de unde alege ..tu nu esti unikat..pot gasi baieti ca tine la fiekre metru patrat...



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu