Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

tiam luat id de la un priete .team vazut in poze la inceput erai urata da dupa 10 operatii estetice esti frumoasa ca la inceput.....:D....;)




Statusuri noi 2011 nr.2:

stau si eu pe aici...........pazesc caprele............daca scapi mai stai o data :P




Statusuri noi 2011 nr.3:

Barbatii sunt ca sh calculatoarele : sunt greu de inteles,au memorie insuficienta sh intotdeauna apare cva mai bun !:))




Statusuri noi 2011 nr.4:

hAi dAt3`N mAtHa




Statusuri noi 2011 nr.5:

Ash vrea sa fiu o pasare...sa ma pot kaka pe totzi..:D




Statusuri noi 2011 nr.6:

Viata nu se masoara in numarul de momente pe care le ai, shi in numarul de momente care iti taie rasuflarea ..:X:X:X




Statusuri noi 2011 nr.7:

if you love me thank you if you hate me fuck you




Statusuri noi 2011 nr.8:

Fl0rile de aur starlucesk apele de cristal se invartesk :*iar fitzele t@le ma nebunesk ... Ingerii zak pe pamant hai trezestete la realitate k ma enervezi rau .. Te rog sa ma ierti dar nu ma tortura :| inima mea se va spargea :(( si rau iti va parea . Dar mai am sati zic cva dio inimioara mea ...




Statusuri noi 2011 nr.9:

prost(a) e aia(ala) care citeste mesajul asta=))=))=))




Statusuri noi 2011 nr.10:

la fetele cuminti poti sa le faci ce vrei tu dar la fetele obraznice nu mai apuci ca ale se urca pe tine




Statusuri noi 2011 nr.11:

Tu ca mine nu gasesti eu ca tine nu mai caut..:D




Statusuri noi 2011 nr.12:

eu-s baiat

iar tu esti fata

eu fac laba

iar tu fata




Statusuri noi 2011 nr.13:

Le doresc tuturor dusmanilor mei 3 masini in fata casei: POLITIA, POMPIERII si SALVAREA




Statusuri noi 2011 nr.14:

CAND TI-OI TRAGE UN PUMN TE MIROASE CAINELE A MORT




Statusuri noi 2011 nr.15:

~~ArFFe,fITzE shy MaNdRiE~~^^Ne`Am NaScUt In sMeChErIe^^[:*:*]




Statusuri noi 2011 nr.16:

baietii au vrajeala dar minte deloc nu judeca niciodata ce fac...by AnE




Statusuri noi 2011 nr.17:

dragul meu iubit,prostu' draqlui tampit,sa sti de la mn k ma pis pe tine si-ti trimit din departare un sicriu si-o lumanare; si drept k amintire iti scriu vejnica pomenire




Statusuri noi 2011 nr.18:

Te crezi inteligent, crapati-ar capu', dar Iq-ul tau e de 1 ridicat la 4 !!




Statusuri noi 2011 nr.19:

Rolul Preferat..cel de copil rasfatat




Statusuri noi 2011 nr.20:

.....hai SA fakem O inkerkare SA vedem KARE pe KARE!!!:x:x:x:x:x



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu