Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

mai bine sa fi baiat sa sugi cat esti mic decat sa te apuci de la 14 ani




Statusuri noi 2011 nr.2:

Wanna come to me??....................Buy a car and come




Statusuri noi 2011 nr.3:

sau lasa:))




Statusuri noi 2011 nr.4:

Datorita temperaturilor scazute,va anunt cu lacrimi in ochi,o tragica disparitie,azi,mi-a murit PULA !!!Ceremonia de inhumare va avea loc maine,prezenta fiind obligatorie cu un buchet de flori pentru a jeli si a pupa mortul,dar pentru a evita aglomeratia de maine,cei cu inimile frante de durere,pot sa vina din acest moment !!!Am o singura rugaminte,jeliti putin,pupati mult si pastrati-va calmul !!!




Statusuri noi 2011 nr.5:

nu vezi ce un status ai super naspa:))




Statusuri noi 2011 nr.6:

Am trait gripa aviara,criza economica,gripa porcina,incidentul zgarie-nori,cutremure,avalanse.. Crezi ca ma sperie o noua cearta cu tine?




Statusuri noi 2011 nr.7:

-*)(& Ma dAu Cu bArCa ,,,,, Nu dErAnJa Ca tE StRoPeSc.....*&E*r9




Statusuri noi 2011 nr.8:

am apelat la sentimente dar aveau telefonul inchis:))




Statusuri noi 2011 nr.9:

sa iti iau neamu la p-la

si va f-t p tati in gura

sa-ti dau p-la sa mio sugi

ca p vaca cand o mulgi



frunza verde ca iarba

curva marei maicata

te numesti omu is p-la

da tiam spart acuma gra




Statusuri noi 2011 nr.10:

totzi taranii stau pe messenger




Statusuri noi 2011 nr.11:

aUzI fah sA-Ti sP Cv:)nU T mai kInUi aSA k eL P Tn nU T vRea:)eU Pt eL SuNt iMpArAtEaSa;)IaR Uh EjTi o sImPlA ZdReAnTZA P Mn mA IuBeShTe, d Tn sE FoLoSeShTe;)Q tN VrEa DoAr o nOpTe,iAr q mN PaN`La mOaRtE;)Sh aTuNcI CaNd e q tN S gAndEsHtE ToT L mN:P




Statusuri noi 2011 nr.12:

Nu-ti suna prietena........poate ne deranjezi......:P:))=))




Statusuri noi 2011 nr.13:

Deci am fost la ziua lu cineva...mam imbatat...si mi`am luat paru de sub brat si am facut peruca pe tort...da nu mi`am dat seama....brany:))




Statusuri noi 2011 nr.14:

Steaua sus rasare

Mata-i scroafa mare

Tactu-i porc mistret

Si dorm in cotet.




Statusuri noi 2011 nr.15:

mosu sare in groapa cainii dupa el iar tuh dupa ei




Statusuri noi 2011 nr.16:

Dnd ma joc cu o grenada...Upssss mi-a cazut cuiul~X(




Statusuri noi 2011 nr.17:

ma innerveaza cineva ...... ca .... easi....pe toti




Statusuri noi 2011 nr.18:

dRaGosTEa e cA o FlOaRe Te PiSi pE eA Si crEsTe MaRe :>:)...:))...intrati pe hertza.cs-16.net




Statusuri noi 2011 nr.19:

Vrei sa scapi de criza?Baga degetele in priza!!!:D




Statusuri noi 2011 nr.20:

iubeste ce vezi,iubeste ce crezi,iubeste shi lupta ca viatza e scurta;)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu