Statusuri:smechere

Statusuri smechere nr.1:

invisible.only stupid people see me online.




Statusuri smechere nr.2:

de ce sa-mi rup picioarele mergand sa schiez la minus 5 grade afra , cand pot linistit sa cad pe scari acasa la mine......




Statusuri smechere nr.3:

Asa caine tii pisica ocupat soarece un urs idiot magar pentru girafa 20 maimuta de vaca secunde.[Reciteste acest status fara animale.]!!!!:))




Statusuri smechere nr.4:

Catelus cu paru cret

MoAmA da ce multi is p mess



asta am inventat-o yo =))




Statusuri smechere nr.5:

Foaie verde de Bihor...Tu dai mass...Eu dau Ignore




Statusuri smechere nr.6:

dumy ai fost cainele meu loial...imi mancai din palma si nici nu latrai..dar acum vad ca stii sa si latri..




Statusuri smechere nr.7:

Imi pasa de altsii`, dar knd e v0rba despre mne park` mii` se rupe inima :-s




Statusuri smechere nr.8:

da?.....bine...paaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!:*:*:*:*




Statusuri smechere nr.9:

De ce scrie o blonda aaa pe perete?.......k sa nu uite textu' knd se f**e :D:))




Statusuri smechere nr.10:

Eram o data cool am ajuns un hot dupaia am ajuns bogat si ultima oara si ultima data am ajuns dq sarac




Statusuri smechere nr.11:

sti bancu cu bascula???? nu! atunci hai aici si manancami pula




Statusuri smechere nr.12:

ori ne futem ori ne kantarim da de pula nu ne batem jok....(metya bisaniuk)




Statusuri smechere nr.13:

Daca intr-o zi gasesti femeia cu altu si-ti trece prin cap sa te arunci de pe balcon,adu-ti aminte ca ai coarne,boule,nu aripi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D




Statusuri smechere nr.14:

te crezi mai buna ca mine ? mai uitate inca odata in oglinda si ai sa vezi ca esti doar o tarfa,care si-ar dori sa fie ca mine.




Statusuri smechere nr.15:

decat intelectual, mai bn un amarat de miliardar




Statusuri smechere nr.16:

Spre deosebire de "Frumusetze" prostya ii vesnik..asa k ai grija..de u.......




Statusuri smechere nr.17:

MAXIM maxim am zis




Statusuri smechere nr.18:

traiesti intr-o tara mica cu prea multi prosti in ea? fa si u un bine acelei tari si sinucidete.=)):))




Statusuri smechere nr.19:

Eu sunt vampir. tu esti dracula, eu sug sange tu sugi P..A!!!




Statusuri smechere nr.20:

Profesoara:Copii ce ne da gaina??

Elev:Oua si Carne!

Profesoara:Bravo!! Dar ce ne da Porcul??

Elev:Carne si sorici!

Profesoara:Bravo!!Dar vaca ce ne da??

Elev:Teme pentru akasa:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu