Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

E doar o alta zii in care mi-am pierdut ideea ... ma duc sa o caut ;)




Statusuri noi 2011 nr.2:

Supararea knd imi vine,bat femeia cu masline=))=))




Statusuri noi 2011 nr.3:

Te iubesc cum ma iubesti...Te urasc cum ma urasti...




Statusuri noi 2011 nr.4:

FiEcArE tradare ma face mai tare, FiEcArE barfa ma face mai important,,,fiecare cadere ma face mai tare




Statusuri noi 2011 nr.5:

Anintiri dulci amarui

Am iubit 2 ochi caprui

Am iubit cu patima

Si-am sfarsit c-o lacrima..




Statusuri noi 2011 nr.6:

Vrei sa fi q mn .. Vrei sa ma ai... Poate-n visele tale ... K in realitate NICIODATA;)




Statusuri noi 2011 nr.7:

Nu sunt rea sunt smecherita , si stiu sa ma fac iubita . hai sa facem o incercate sa vedem care pe care....




Statusuri noi 2011 nr.8:

T3 iubesk iubirea mea ...sa'mi bag p**l'n fatza ta...




Statusuri noi 2011 nr.9:

cu cat cunosc mai molti oameni cu atat imi iubesk mai molt papagalul!:X:X




Statusuri noi 2011 nr.10:

Si daca tu vrei sa vb cu me

Eu nu vreau sa vb cu tn

Si daca eu nu contez pt tn

Cu atat mai putin tu contezi pt me

Si daca tu spui ca suferi

Eu iti zic : TI-O FACI CU MANA TA!

Si daca evoci teama, imi bag picioarele in teama ta!




Statusuri noi 2011 nr.11:

Intr-o zi...intra intr-un bar un om impreuna cu un crocodil ce il tinea in lesa ! Omul il intreaba daca serveste unguri ... barmanul a zis ca da ... atunci omul a dat comanda :

- Va rog servitzi-ma pe mn cu un pahar de viin iar pe prietenul meu(evident crocodilul) , 2 unguri ! Multumesc .




Statusuri noi 2011 nr.12:

viseaza k si qm ai trai vesnic,dar traieste k si qm ai muri azi....caci nu conteaza anii din viatza ta...ci viatza din anii tai...




Statusuri noi 2011 nr.13:

~~ [ xD ] Pntr tuoOtZhi ceII cCare ma IrItah , am O vOoRba Sa Va sPuN ... [ :-$ ] GuRa MiK [ ;) ]... [B-) ] ~~




Statusuri noi 2011 nr.14:

ca sa vb cu mine aveti nevoie de programare:*:*:*::X:X:X




Statusuri noi 2011 nr.15:

eTEle BuNE AJuNg In RAI FEteLe ReLe aJuNg UNde VoR eLe




Statusuri noi 2011 nr.16:

nu am bani de status pt k am cumparat avatar




Statusuri noi 2011 nr.17:

opreste planeta vreau sa cobor;))




Statusuri noi 2011 nr.18:

Am fItZzE Pe cArE NiMeNi Nu Le InTrEcE [;))]




Statusuri noi 2011 nr.19:

yo te bat, u ma batzy mata te bate:)))




Statusuri noi 2011 nr.20:

nu am status ....pune'tu



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu