Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

de pe fundul unui la lac doua ochi priveste.....Ce se este oare???.......Este doua peste...:)))):)))))




Statusuri pentru messenger nr.2:

dak cerul plange....inseamna k yo is acolo sus si ma pish..:))




Statusuri pentru messenger nr.3:

am sa-mi trag un glont in cap ...si-o sa-mi fac o mica gaura




Statusuri pentru messenger nr.4:

Stiti de ce sunt nervos ??? Pentru ca nu am timp sa citesc toate statusurile ! :>)




Statusuri pentru messenger nr.5:

So if you tried to understand me/Would you crucify or damn me/Or stand by me/Like smoke around the flame




Statusuri pentru messenger nr.6:

You may not want me but you need me




Statusuri pentru messenger nr.7:

Dragostea eterna dureaza 3 luni.




Statusuri pentru messenger nr.8:

Ce vrei fha, de la mine? Nu-ti convine k arat bine? Si ce dak eu am fite?

Nu's o fraiera ca tine! Hai, pa,... dispari...!




Statusuri pentru messenger nr.9:

ma fascinezi prin faptul ca nu te pot avea,....

de-ai fii aievea,....nu cred k m-ai tenta.




Statusuri pentru messenger nr.10:

Sa interzici fumatu-n cafenea,......e k shi cand ai cere, ,,pastrati linistea!'' pe un teren de fotbal la meciul Dinamo-Steaua... ;)))




Statusuri pentru messenger nr.11:

sunt prost




Statusuri pentru messenger nr.12:

Ce bine ar fii, dak' scoala n-ar mai fii! Ne-am petrece timpu-acasa, nu la scoala cea hidoasa!




Statusuri pentru messenger nr.13:

te iubesc,te voi iubi,impreuna noi vom fii,ingerashi indragostiti totdeauna fericiti :X:X:X (ptr cei ce iubesc)




Statusuri pentru messenger nr.14:

merge un om merge pe drum......gaseste o nuka... nu i-a nuka, dar vede o baba....￿
defectele mele sunt calitatzile tale




Statusuri pentru messenger nr.15:

Adu-ti aminte ce greu iti este sa te schimbi pe tine insuti si vei intelege atunci cate sanse ai cand incerci sa-i schimbi pe ceilalti.




Statusuri pentru messenger nr.16:

Crezi in dragoste la prima vedere ....sau trebuie sa mai trec o data...!!




Statusuri pentru messenger nr.17:

O fata intra in biserika, un baiat ii pune piedika; popa din altar:

- boule, nu fii magar!!!...vot plss:-*




Statusuri pentru messenger nr.18:

PE O USA SCRIA FEMEI......SI CAND AM INTRAT NUMA WC.......




Statusuri pentru messenger nr.19:

Capra cu 3 iezi

Intr-o zi capra pleca dupa hrana pentru cei 3 iezi,ea a spus,cand vin.....eu o sa zic la usa "SUG LAPTE"...vedeti ca am plecat.Lupul a ascultat tot,si dupa 10 minute vine la usa si zice SUG LAPTE!,iezi zic SUGI P**A ca ne-am pus vizor mwhahaha!!




Statusuri pentru messenger nr.20:

Cand voi avea copil imi doresc sa nu fie fata... Dc sa isi bage altu p**a in munca mea ???



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu