Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
i need a hero maa!..te`am iubit prostule!:|




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
Fiecare sarut pe limba lui piere...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
El pe ea o iubeste, el pe ea o doreste,

bruneto, tu esti de rezerva ....

doar blondutza  e perfecta:X:X

[te iubescc.c




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
..daca ma deranjezi te deranjez deranjandu-te cu deranjul...:D:P




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
-Asha-i k curioshii mor mai repede?

-Da,...shi proshtii de grija altora.



:)))))




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
Sa pierzi iubirea cuiva e trist…sa pierzi iubirea ta e superlativul absolut al tristetii….




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
decat sa iroseshti atata fortza,...mai bine putzintica rabdare...




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Viatza este adesea condimentata cu multa ironie,....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
Baga totu' la cap,....da' nimik la suflet




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
eu te iubesk!:x

tu ma iubesti?:x

da, da, da-mi poz si eu iti voi da dragostea

:x:-*




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
azi suntem amici, maine dusmani, si poimaine ne omoram.(Stef_-_and_-_Andrey)




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
esti prost,...... nu, asa esti tu, mi se pare sau chiar esti:-))

hai ca e tare nu?




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
dak dragoste nu e facem pana iti iese dragostea pe ochii :)):)):)):)):)):)):)):)):)):)) by oWy




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
te-am iubit o data, te-am iubit de doua oara,... a treia oara te blestem

vot plzzz




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
te ubesk mai mult dek il iubi pe el




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
Prezint realitatea exact asa cum este ea,

Divertisment pentru tine, mod de viata pentru mine



Parfumul meu in bluza ta sh stilul meu in mintea ta,vei cauta PRIVIREA MEA in fiecare EA din viata ta



Ai crezut ca faci ce vrei

Dar ai scazut in ochii mei

Daca te purtai discret

Te consideram destept



Nu stau in atentia ta

Ca are cine sa ma bage in seama! Paharele sus,

Sampania sa curga

Respect pentru fetele

Care Au stiut sa faca

Fraierii sa planga!



Diamantul? nu defineste STRALUCIREA!si chiar nu am nevoie de un Rolex ca sa stiu cat e ceasul,sa nu uitam ca exista oameni atat de saraci incat nu au nimic altceva decat bani!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
Cand te bucuri SINCER de implinirea altuia, te apropii cu un pas de implinirea care TE asteaptă.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
plecat la vanatoare de femei maritate




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
nu-mi mai intrati in gosti k fac remont




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
Candva,.....puteam sa jur ca ma iubeste cu aceasi tarie cu care pot jura ACUM ca nu m-a iubit nicicand.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu