Statusuri:noi 2012 de prietenie

Statusuri noi 2012 de prietenie nr.1:
>
E mult de cand nici macar nu mai reusesti sa ma superi;....te-am trecut la "nesemnificative"!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.2:
>
Daca vrei sa fii scutit de suparari,....incearca sa nu ai asteptari prea mari de la cei la care tii mai mult.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.3:
>
Vrei sa te dai putin mai încolo sa intru si eu online??




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.4:
>
Draga mea iubita

Neagra si pitica,

Iti trimit din departare,

Un cosciug si-o lumanare

Si in semn ca te iubesc

Eu in cap ti le trantesc

Si in semn ca te ador

Iau un par si te omor...:))) plz vot :D




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.5:
>
Un carbune aprins...... e usor de stins .....o dragoste adevarata nu se uita niciodata ....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.6:
>
nu-ti vinde sufletul pentru un pumn de iluzii




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.7:
>
fericiţi cei ce nu au nimic pentru că nu vor pierde niciodată....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.8:
>
Timpul trece, eu nu privesc in urma si simt ca prezentu' ma depaseste!!!!vottt pliiizzzzz




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.9:
>
''AS LUPTA''...DA' AM HAINE DE SARBATOARE!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.10:
>
de groaza




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.11:
>
Erau 2 baieti pe nume PPROST si NIMENI.S-au dus sa inoate.NIMENI se ineaca.PROST suna la salvare si cei de la salvarea intreaba:

-cine s-a inecat???

PROST spune:

-NIMENI.

-Ba, tu esti prost?....spun cei cu salvarea.

-Da, eu sunt PROST.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.12:
>
uz75i788

7uti8

zruhjr7z

r6t




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.13:
>
Cu cât iubeşti mai mult,.... cu atât rişti o suferinţă mai mare. Oamenii care nu iubesc deloc nu-şi prea dau seama ce ar putea câştiga sau pierde din această afacere, oamenii care iubesc prudent primesc în schimb relaţii cu capitalizare înceată, dar sigură,.... iar oamenii care iubesc năvalnic trăiesc, asemenea brokerilor sau jucătorilor profesionişti de poker, mai mereu pe culmi: când ale fericirii, când ale disperării.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.14:
>
de plictiseala




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.15:
>
ORIUNDE VEI MERGE, ORIUNDE TE VEI AFLA, EU VOI FI AICI PRECUM PAMANTUL.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.16:
>
La inceput ai spus ca vom fi BFF acum te-ntorci cu spatele si spui ca nu mai sunt..dar tu esti o fiinta rea ce da numai durere in suflet si in gandul meu pastrez numai durere!




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.17:
>
nu mai am lacrimi sa te plang,.....shi nici Ovidiu nu mai are ...nici macar o "lacrima"....k-i sticla goala




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.18:
>
Dragostea e nostalgia de ceva necunoscut in care presimti frumusete.




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.19:
>
Frumuseţea nu se cultivă cu rujuri, farduri,.....




Statusuri noi 2012 de prietenie nr.20:
>
Constat si eu ......"ca, din pacate,

dragostea e o dificultate,

fara care-ar fi cu mult mai greu"...

au spus-o altii, si-acum e randul meu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu