Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
Ce te vaitzi asha k te doare inima, k nu mai potzi,.... mai bine zi-i k vrei sa-i faci concurentza lu' Gutza,....nu k tzi-i dooooor dup' mine!




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
......brb...nu**ss .....ma dau q sania in frigider...:-**))0)))...asta e...un vot plzzz




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
Traieste fiecare clipa ca si cum ar fi ultima, viata e prea scurta cand privim viitorul, si mult prea lunga daca nu lasam trecutul deoparte




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
Timpul bate si se scurge E ca vinul curgator




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
dragostea e un vis :x...ce n'o sa`l uiti niciodata :>




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
Cata dreptate poate avea un copil de 16 ani..k nu poate zambi nici daca-i zici "LA MULTZI ANI"




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
...Ai facut ce-ai vrut,

M-ai calcat in picioare;

Oricum, prea rau nu m-a durut

Da'...aveai incaltzarile murdare!!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
tedi are pentru tine antrax, droguri si toxine




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
Ce tareee, frate!.........Prostia ta are multe karate!




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
Scoate-tzy, ba, creierul din vitrina!

:)))




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
un simplu te iubesc poate sa insemne mai mult decat alte cuvinte:x




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Mintea mea imi reda clipa cu incetinitorul...d-aia ratez eu mereu!




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Proştii se însoară totdeauna, nebunii câteodată, înţeleptii nicicând.




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
acest text l-am inventat cand aveam 8 ani, i-am dad numele la 10 ani si l-am numit ONE STAR ONE LIVE :lumea te impiedica :( sa ajungi la stele, la visele tale :( lacrimile cad peste noi:(( si te lasa trist si nimeni nu ti-e prieten, nimeni din jur si vei ramane asa toata viatza, daca n-o schimbi sunt atat de trista incat nimen nu poate face nimic; as vrea sa ajung mai departe de lume, undeva, sa scap de chin dar oriunde ai merge tot acolo vei ajunge:( asa simt de la 7 ani si pana acuma nu s-a schimbat nimic (memories never fade...you shall understand my pain} ma bucur ca va pot impartasi asta n_n dar tot trista ma simt U_U




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
credeam ca traiesc un vis departe d reaitate si ca intre noi aveau sa fie un sentiment aparte, dar esti depate, mult prea departe d mine, sufletul e gol acum, varsa lacrimi si suspine.




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
s-a dus odata elefantul si soarecele la medic.................

dupa foarte multa asteptare il intreaba soarecele pe elefant:

-de ce esti asa de mare?

-asa mi-e neamu'.

-de ce ai urechile asa de mari?

-asa mi-e neamu'.

intra soarecele la medic.

cand iese intreaba elefantul:

-de ce esti asa de mic?

-asa mi-e neamu'.

-de ce ai urechile asa de mici?

-da mai dute-n 'mata ca atunci eram bolnav acuma is bine...........................poate nu e prea amuzant da vot plzzzzzzzzzzz




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
...si ea soarele-l admira,o scanteie ce inspira poezia inimilor noastre:X




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
te uitai la mne k la o printzesa ,si iti parea rau k nu aveam vrajeala necesara...baiatul meu, mai bne invata-ti replicile bine ...si apoi vorbeste cu mne ...by cristinna crissa




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
Iubirea este otrava care ucide omul din interior




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
Pe malul Marii Negre

Statea un copilas,

Si imi spunea de tine

Ca esti un ingerash!! :X:X



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu