Statusuri:noi 2012 fitoase

Statusuri noi 2012 fitoase nr.1:
>
Deranjatzi-maaaaaa, fetelor,...........k' nu-s un tip sofisticat,

in vreun fel denaturat,.......shi maine nu-s ocupat!

( azi, de martzishor, dorm!)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.2:
>
cu inima franta iti spun ca te iubesc.......cu inima franta iti spun ca fara tine nu pot sa treiesc....cu inima franta iti spun ca tu esti comoara mea.....TE ROG STAI!!! nu pleca.....inima mea te striga dar tu nu auzi:-s....sufletul meu supina ca tu il refuzi.....TE ROG!!! intoarce-te la mine, stii ca esti viatza mea...stiu ca am gresit dar sper ca intr`o zi ma vei ierta.....TE IUBESC!!!!!NU UITA!!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.3:
>
dACA vrei sa fiiiiiiii iuuubit:x!!!`

Iubesthee>:D:D




Statusuri noi 2012 fitoase nr.4:
>
O FATA II ZICE CELEI LALTE :

- ASA IMI VINE SA ITI SPARG DINTII! CEALALTA INTREABA MIRATA :

-DE CE ??? ........SI PRIMA II RASPUNDE: -CA SA TE FAC SA RAZI MAI BINE !!!!!!!!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.5:
>
Esti prea fytzoasa sa recunosti k ma iubesti,

Te crezi printzesa din poveshti,

da' park vad ,....dak-am sa plek....

Vei fii cea kre plangi shi ma jeleshty!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.6:
>
frumoasa




Statusuri noi 2012 fitoase nr.7:
>
Uite k akm Ma-m Tr3Zit;) ,Uite K Akm Dorm:))));):-s [ DeNeDe] Un buzz O sa-Mi da-i ...ShY Un Igg O sa-tY Ofer Ca FloaR3:)))))




Statusuri noi 2012 fitoase nr.8:
>
tE-Am yubyt,..... Nu tE mAy 'BeSk.....Ce-Ay mA, Q GlUmEsC!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.9:
>
ma balacesc...dnd ca te stropesc




Statusuri noi 2012 fitoase nr.10:
>
Oamenii de calibru' tau stau izolati,....mediteaza!

Tu ce draq cautzi la ora asta-n klub?




Statusuri noi 2012 fitoase nr.11:
>
1000 vise

100 cuvinte

10 momente

1 singur. !





When nothing goes right...Go left.! ;)





:x



Pentru fiecare saizeci de secunde in care stai suparat,pierzi un minut din viata pe care nimeni nu ti-o poate da inapoi, asa ca zambeste.! :x





"Nu-ti trb regrete ;) Timpu` e scurt:):x!\"





Cand am draci.....mai bine taci`!:))





>:D




Statusuri noi 2012 fitoase nr.12:
>
Ce-iiii, .....ma stii de undeva?...... Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?




Statusuri noi 2012 fitoase nr.13:
>
Nu lasa lumea sa te schimbe, sa-tzi stearga zambetul ,..........incearca tu s-o schimbi pe ea!




Statusuri noi 2012 fitoase nr.14:
>
fata e un inger, baiatul e un drac, dar pana la urma ei doi se-impac.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.15:
>
daca dragostea n-ar fi, n-am mai trai; si acum dak dragostea este, suntem suparati pe fete:-*




Statusuri noi 2012 fitoase nr.16:
>
foaie verde plop uscat, uite mi-a cazut si-n cap, mai, mai.




Statusuri noi 2012 fitoase nr.17:
>
DA,......Dragostea doare, dar merita !…




Statusuri noi 2012 fitoase nr.18:
>
Nu iubi knd esti eleva ,

Ca nu faci nmk la teza,

Stai cu ochii pe peretsi,

Si cu gandu' la baietsi!

De-ar fi teza o iubire,

Si subiectul,ochi caprui,

Ai scrie la nebunie,

Si ai lua premiul intai!







Trimite mai departe daca esti cu adv eleva!;)




Statusuri noi 2012 fitoase nr.19:
>
Sa treci prin viatza cu inima in lakrimi, cu zimbetul pe fatza ... Ka nu stii cine se indragosteste de zimbetul tau vreodata...




Statusuri noi 2012 fitoase nr.20:
>
Din DEX-ul moldovenesc



BIZAR- zar dublu

PRUDENT- pasta de dinti cu extras de prun

IMPRASTIERE- rezultat prin care betivii se fac prastie

GHINION- varianta moldoveneasca la ''bine Ioane"

INCHINARE- transport catre China

MACEL- mac mai mic

MICROSCOP- scop marunt

....................

continuarea mai tarziu, sa nu va plictisitzi!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu