Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
ESTI O LACRIMA DE TRANDAFIR SI CEL MAI FRUMOS IUBIT




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Stau pe scaun si gandesc .:)).. Tata crede ca citesc :))... Dar gandindu-ma la tine s-a rupt scaunul cu mine:)):))




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
pt baieti: stiti ce se intampla cand vedeti o fata dragutza ............ :-*:-*: plizzzzzzzzzz vot




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
da-mi un motiv sa mai raman,.....

ai avea shansa sa scapi de mine

doar cand voi fii batran...




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
am vrajeala necesara pentru orice domnisoara...




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Un zambet inseamna fericire, dar o lacrima nu inseamna neaparat durere. Poti plange cand esti fericit, dar nu poti zambi cand inima iti plange!!!




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
DE CE CEI MAI BUNI PRIETENI TE TRADEAZA?????????????




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
esti constient ca te iubesc dar tie nu'ti pasa, iar cand ma vei iubi tu nu o sa imi mai pese mie...:d




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
Prima dragoste nu se uita niciodata




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
Dragostea adevarata este cea care se uita greu.




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
statusuri




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
ash da orice sa pot pleca,

sa n-arunc privirea inapoi

dar nu shtiu ce s-aleg,....

necunoscutul,

sau trecuta noastra viatza-n doi!




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
Taci acolo !...ka-ti pute gura,... spala-te pe dinti si dup'aia vb cu mine ....




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
Shtii ce-mi place la tn?...

Ca eshti proasta shi nu vezi ca ma folosesc de tn P:D:D:D:D:D:D:D:D




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
nu deranjati repar telu




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
ingeras din cer picat, ochii tai m-au fermecat.... dintr-o singura privire m-am indragostit de tine :)):))




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
Cand am vrut sa dorm mai bine,chipul tau vine la mn. Cand am vrut sa te sarut chipul ta a di parut




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
ma inec in lacrimi de dor...ma sufoc intr-un aer mult prea trist...m-am obisnuit sa ador o iubire care m-a ucis




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
You're the greatest! IMHO




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
Thanks for the insight. It brings light into the dark!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu