Statusuri:noi 2012 de viata

Statusuri noi 2012 de viata nr.1:
>
zambesc, alerg , cad , ma ridic,

nush ce sa fac,......

da-s plin de de vise si sperantze de tampit




Statusuri noi 2012 de viata nr.2:
>
Cheia succesului?......sa mergi din esec in esec fara sa-ti pierzi din entuziasmu!




Statusuri noi 2012 de viata nr.3:
>
Nush cum se face k ideile cele mai tampite se materializeaza cel mai repede.




Statusuri noi 2012 de viata nr.4:
>
baietii de azi

sa-i aduni cu sacul

si asa impachetati

sa-i trimiti la dracu...




Statusuri noi 2012 de viata nr.5:
>
Ai impresia ca o sa te mai iert? Ei bine tine minte ca nimic din ce mi-ai oferi nu ma imbuneaza! Poate e mai bine asa. . .adio!




Statusuri noi 2012 de viata nr.6:
>
sa ma prezint...



arareori sentimental,.....traiesk mushcand din virtual....



TUUU?




Statusuri noi 2012 de viata nr.7:
>
pentru baietii cu ochi verzi




Statusuri noi 2012 de viata nr.8:
>
de ce eu plang mereu ?............. ma numesc veronika




Statusuri noi 2012 de viata nr.9:
>
Nici o floare nu-n'floreste pana nu este udata

Nici o fata nu iubeste pana nu e SARUTA




Statusuri noi 2012 de viata nr.10:
>
te iubesc ca nesimtita dar tu nu vazi, nu simti, toti iti spun ca eu te vreau dar tu esti ignorant, nu iti dai seama ce relatie ai stricat:|




Statusuri noi 2012 de viata nr.11:
>
cand te indragostesti de baiatul potrivit nu iti vine a crede ca dupa ce iti fura inima pleaca ku ea departe si te lasa sa plangi in urma lui :((:(( iubirea este un chin si va fii mereu :((:((:((




Statusuri noi 2012 de viata nr.12:
>
Daca Ma Iubeste...Ma Iubeste[:X] Daca Ma Vrea...Nu Ma Are[;)] Daca Il Vreau...Il Am [:P] Pentru Ca Sunt Fata Mica Shi Obtin Ce Vreau ...[:d]




Statusuri noi 2012 de viata nr.13:
>
Fiecare fata are ceva special in ea:Frumusetea:D




Statusuri noi 2012 de viata nr.14:
>
Dragostea este o senzatie placuta.Profitati de ea pana la sfarsit!!




Statusuri noi 2012 de viata nr.15:
>
La Palatul Victoria se opreste badea Gheorghe cu bicicleta si o reazama de gard si incepe sa caste ochii in jur. Gardianul:

– Bade, ia bicicleta de-aici ca vin ministrii, ....…

– No, ca nu-i bai, i-am pus lacat!




Statusuri noi 2012 de viata nr.16:
>
Sht`!:-@..Sperii Muska`: x




Statusuri noi 2012 de viata nr.17:
>
Badea Gheorghe in tren, in acelasi compartiment cu doi tineri foarte pisicosi.

Fata: Dragul meu, dar ce ma doare gitutul.

Baiatul: Pot sa te pup, draga mea?

O pupa.

Baiatul: Te mai doare, draga mea?

Fata: Nu, puisor, multumesc.

La Cluj, fata: Dragul meu, ce ma doare capsorul.

Baiatul: Pot sa te pup draga mea?

O pupa.

Baiatul: Te mai doare, draga mea?

Fata: Nu ma mai doare, puisor.

La Brasov, Badea Gheorghe, dupa ce-si aduna ideile il intreaba pe baiat:

Auzi domnule, da’ la hemoroizi nu te pricepi?




Statusuri noi 2012 de viata nr.18:
>
in sufletul meu lacrimi si tacere




Statusuri noi 2012 de viata nr.19:
>
mi-ai dat totul..akum mi-ai luat totul...te-am iubit dar tu nu mai pretuit...m-ai fakut sa sufar...mi-ai distrus visele, sperantele...pana si dorinta de a trai....dar nu mai konteaza...au fost niste klipe minunate..kare mi-au markat viata...fericirea mea nu a durat....dar dupa toate astea...as vrea sa iti multumesk si k mi-ai aratat ce inseamna sa iubesti...sa razi ...sa fi fericita...sa plangi, sa suferi din iubire...sa lakrimezi de fericire...sa visezi.....akum la final vreau sa-ti spun...k imi doresk un singur lukru ...ka fata ku kare vei sta sa te iubeaska la fel kum te-am iubit eu din suflet ku toata fiinta ei...si sa fii fercit...si inka astept sa-mi dai sufletul inapoi....te voi iubi mereu....iti vreau tot binele din lumea asta....




Statusuri noi 2012 de viata nr.20:
>
PENTRU CEI CARE NU CRED IN DRAGOSTE, SA STITI CA SI IN PUSTIU PLOUA.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu