Statusuri:noi 2012 haioase

Statusuri noi 2012 haioase nr.1:
>
o viatza fara tine-ar fii un chin,

......

dar shi asha , nu'sh cum sa spun,...

dar are un pregnant gust de pelin.




Statusuri noi 2012 haioase nr.2:
>
Momentan nu sunt disponibila.Te rog sa incerci mai tarziu. Daca apar manifestari neplacute, da buzz si primesti bonus-Ignor. Multumim !




Statusuri noi 2012 haioase nr.3:
>
soarele imi zambeste

diana va spune




Statusuri noi 2012 haioase nr.4:
>
Toti sufera de jmecherie, fite si talent ....dar nu sant niki pe sfert

ceea ce ei se cred !!!!!!!



by parfum de indiank ;);)




Statusuri noi 2012 haioase nr.5:
>
Frumoasa este seara

Cu cerul instelat

Prostuta este fata

Ce crede in baiat...




Statusuri noi 2012 haioase nr.6:
>
Nu realizezi ce ai avut pana nu pierzi




Statusuri noi 2012 haioase nr.7:
>
O femeie poate să ierte orice, în afară de faptul să nu-ţi pese de ea.




Statusuri noi 2012 haioase nr.8:
>
Vreau sa-ti spun un "te iubesc",

vreau un simplu "multumesc",

vreau sa-ti spun "esti viata mea"

si in schimb vreau inima ta,

vreau sa-ti daruiesc un zambet

poate vreau si altceva

poate vreau multa putere

sa nu imi spui la revedere:-*:X




Statusuri noi 2012 haioase nr.9:
>
cine se trezeste de dimineata casca toata ziua




Statusuri noi 2012 haioase nr.10:
>
Fitzi amabili, ....am verificat,...nu-s vorbe goale:

AMABILITATEA CREEAZA SUCCESELE DE DURATA .




Statusuri noi 2012 haioase nr.11:
>
e greu cand iubesti pe cineva care nu e pentru tine




Statusuri noi 2012 haioase nr.12:
>
sa yubesty e byne...dar sa sty pe cyne.......... sa nu spuy yubyt fyecaruy tampit




Statusuri noi 2012 haioase nr.13:
>
Adormite domnishoare,

Ele seara se aduna,

Prin cluburi de fytze, toate,

Noapte buna!




Statusuri noi 2012 haioase nr.14:
>
albitru: faultt !

fotbalistu: ce fault, nici nu l-am atins! albitru: faulteaza-l maa !




Statusuri noi 2012 haioase nr.15:
>
marfa




Statusuri noi 2012 haioase nr.16:
>
adesea, ne complicam existenta ,

ne pierdem in amanunte inutile,...

k-apoi sa constatam

k-s doar niste motive puerile...




Statusuri noi 2012 haioase nr.17:
>
N-a fost uibire,...

A fost un moft, apoi obisnuinta!

Pacat ar fii sa continuam asa,

Sa ne mintim, sa ne juram credinta.




Statusuri noi 2012 haioase nr.18:
>
D.N.D ma dau cu barca in congelator...




Statusuri noi 2012 haioase nr.19:
>
Ei na'u haru sa copieze originalu

by denis

id:yo_deny_9




Statusuri noi 2012 haioase nr.20:
>
dany meu, dany meu, ce te faci u dragul meu, cand e o dragoste mare exista o intrebare



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu