Statusuri:noi 2012 pentru messenger

Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.1:
>
Arunca-i adevaru-n fatza,

Arata-i k nu esti o paiatza,

Fa-o, te rog, pana se poate;

K tine-s putzini,....

K ea sunt toate!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.2:
>
hihihi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.3:
>
viata e cum vrei tu sa fie




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.4:
>
am visat prea mult ce nu trebuia…am vrut prea mult ce nu trebuia…acum toti sunt fericiti…iar eu plang printre zambete si rasete!!…




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.5:
>
je alle a la padure

je mange vreo 2 mure

je suis a la maison

capra behaie-n sopron




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.6:
>
a iubi un fotbalist e un lucru foarte trist dupa ce te-a sarutat, si-a luat mingea si-a plecat :D




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.7:
>
I speak engleza

I love you domnisoara

Si sunt very mahnit

Caci when i speak engleza

You razi necontenit.

I know esti englezoaica

But it isn't important

Amorul meu for tine

Is very palpitant.

I can't to sleep azi-noapte

Si-am stat sa learn ceva

From cartea de engleza

Sa-ti tell iubirea mea

Ah, ar fi atat de bine

But you see nu-i chiar asa

Caci eu speak what i can spune,

Dar mai zi si tu ceva.

Te-ai gasit sa ma-ntelegi!

Vad ca dear te iubesc

Understand i love you draga

Cum naiba sa-ti mai vorbesc?

You are totul pentru mine

And i want sa ne iubim

Dar it's difficult vezi bine

Caci we nu ne potrivim.

Nu e clar sa-ncep mai bine

Uite Shakespeare, Juliette

Eu Romeo love pe tine

Vrei ceva si mai concret!

Concret i can't know mai bine

And i speak ca un nauc

Si i'm sorry langa tine

Intru in the balamuc!!!




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.8:
>
(...dNd....):-p...x-([...b-)...]=))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.9:
>
sinuciderea e un mod de ai zice lui dzeu ,,Nu ma poti cocedia,DEMISIONEZ,, VOT PLZ




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.10:
>
* Sa nu mai plang atunci cand inima ma doare, * Sa nu mai plang cand sufletul e trist si moare, * Sa tac atunci cand lacrimile vorbesc, * Ca trebuie sa ignor si ca trebuie sa....




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.11:
>
Daca iubirea ar conta tu nu te-ai comporta asa:)




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.12:
>
am stat mai toata ziua sa ma gandesc la statusul acesta:)):))




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.13:
>
dnd....brb.....storc paianjeni...




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.14:
>
daca cnv ar baga cutitul in inima mea sa sti ca nici atunci iubirea mea pt tn nu se va sfarsi




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.15:
>
dnd caut comoara din sertarul gol




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.16:
>
Am intrebari de pus, raspunsuri de dat, ganduri de ascuns, oameni de uitat..




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.17:
>
iubeste un trandafir cu spini decat sa iubesti un om cu un suflet foarte mic




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.18:
>
iubesk un singur bayat si acela esti numai uh :X




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.19:
>
Every closed eye is not sleeping, and every open eye is not seeing.




Statusuri noi 2012 pentru messenger nr.20:
>
STATUSUL MEU ESTE IN CONCEDIU



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu