Statusuri:noi 2012 tpu

Statusuri noi 2012 tpu nr.1:
>
Prima data cand te-am vazut eram fericita si stiam sa zbor

Cu tine peste tot si imi faceam iluzii cu tine

Si visam cu ochii deschisi numai la tine imi era gandul

Eram asa de fericita...

Aveam inima colorata cu toate culorile curcubeului...

Zambeam mereu si radiam de fericire...

Dar acum....sufletul imi este gol si pustiit,

Nu mai stiu sa zambesc si sa zbor...vad totul in negru

Chiar daca este o culoare

Nu mai imi simt inima...parca este oprita

Si simt cum mor

Simt cum imi amorteste inima

Si aud peste tot vocea ta numai cu cuvintele

Pe care mi le spuneai atunci...

Te iubesc,ingerasa mea!

Te vad peste tot...chiar si in vis

Simt parfumul tau...caldura ta

Dar totul nu imi mai este clar

Toti imi spun ca totul va fii in regula si sa am incredere

Dar eu nu mai cred in nimic atat timp cat voi muri

Simt cum voi sta vesnic sub pamant

Totul cald si tu deasupra mea plangand

Cu durere si lacrimi amare

Si cu cuvinte triste

Pe care eu le aud

O floare mi-o pui la capul meu

Ca atunci cand te-am intalnit sub ploaie

Imi dadusei floarea mea preferata Iris

Dra nu iti face griji...

Te voi iubi mereu chiar daca sunt un inger




Statusuri noi 2012 tpu nr.2:
>
era bula si strula la o bere:

bula ii spune lu' strula:

-mai strula stiai k de maine nu ai sa ma mai vezi?

-de ce? unde pleci? sa te faci afacerist?

-nu maaa... k ma pis pe ochii tai de aia




Statusuri noi 2012 tpu nr.3:
>
Eu sunt fata unicata,

De baieti adorata,

Sunt atat de populara,

Ca si GOOGLE-LUL ma cauta!

by byanka




Statusuri noi 2012 tpu nr.4:
>
Stiu k ma vrei..Si vb urat de mn....Dar de fapt umbli dupa mn ca un caine.....




Statusuri noi 2012 tpu nr.5:
>
Voi scrie pe CER cu litere de AUR sa stie intreaga lume cat TE IUBESC si cat mi-e dor de TINE.....si cuvintele mele sa ramana pentru totdeauna dinkolo de timp si spatiu.:-*:-*




Statusuri noi 2012 tpu nr.6:
>
dnd am cazut pe ganduri si mi-am rupt o mana




Statusuri noi 2012 tpu nr.7:
>
nu vreau nimic de dragobete

nu mai vreau din nou regrete,

cand eu te am iubit

uh m-ai umilit

dar cand nu te-am mai iubit

repede m-ai amagit

s-apoi m-ai dezamagit...

shi dup' asta, mult, mult am suferit:((




Statusuri noi 2012 tpu nr.8:
>
fustite si un milon de fitze...:(




Statusuri noi 2012 tpu nr.9:
>
TE IUBESC MULLLLLLLLLLLTTTTTT OANA!!!!!!!!




Statusuri noi 2012 tpu nr.10:
>
te iubesc, te iubesc, de o mie de ori te iubesc alex .-love




Statusuri noi 2012 tpu nr.11:
>
te iubesc,te doresc,dute-ncolo ca glumesc




Statusuri noi 2012 tpu nr.12:
>
ce faci ma?




Statusuri noi 2012 tpu nr.13:
>
EU SUNT VISS SI TU ESTI PAF,EU SUNT SMEKER,TU ESTI PRAF,EU SUNT TARE,TU JEGOS,EU SUNT BOSS SI TU ESTI PROST.




Statusuri noi 2012 tpu nr.14:
>
dak citesthy astha esthy prost:D....da, m-ai injurat ma kk p tine;)....ho boi ca glumeam ce drq




Statusuri noi 2012 tpu nr.15:
>
Sa nu ma intrebi ce e iubirea...sa nu ma intrebi ce e dragostea...sa nu ma intrebi ce e moartea...sa nu ma intrebi cum e sarutul...pentru ca tu ti-ai batut joc de mine...




Statusuri noi 2012 tpu nr.16:
>
Nici o domnisoara, nici un cavaler nu poate sa iubeasca fara sa vrajeasca:P




Statusuri noi 2012 tpu nr.17:
>
Nimeni nu imi atinge rana cand imi curge sange, dar cand ma razbun amarul se transforma in dulce...




Statusuri noi 2012 tpu nr.18:
>
te iubesk ingerasul meu skump,,,,si niciodata nu te voi parasi,,,de la iriska pt igor




Statusuri noi 2012 tpu nr.19:
>
un carbune de-ai aprins, e foarte usor de stins, dar o dragoste curata n-o poti stinge niciodata

te-am iubit, nu m-ai iubit, du-te dreaq de tampit




Statusuri noi 2012 tpu nr.20:
>
Incearca sa arati cat poti mai bine.......cine-a zis ca dragostea e oarba?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu