Statusuri:pentru facebook

Statusuri pentru facebook nr.1:

cand un barbat doarme inseamna ca este obosit, dar cand o femeie doarme inseamna ca isi cauta de lucru... =)) =)) =))




Statusuri pentru facebook nr.2:

Este Bine Sa Lasi Bautura ... Insa Rau E Sa Uiti Unde Ai Lasat-o !




Statusuri pentru facebook nr.3:

nu sunt rea sunt smecheritha...shi sthiu sa ma fak iubitha...hai sa facem o-ncercare sa vedem kre pe kre....yo diana mumoasa fok....zanutza_diana




Statusuri pentru facebook nr.4:

ma faci sa=)) cand imi sp ca te-ai schimbat.....chiar asa de naiva ma crezi???:)):)) scz ca te contrazic dar se pare ca nu ma cunosti......naivitatea=0 pt mn:)):)):)))regreti cumva pt ce ai facut.....punete in genunchi daca vrei pt mn nu are valoare....:)):))




Statusuri pentru facebook nr.5:

"Tea-i nascut original ...nu murii Fals"




Statusuri pentru facebook nr.6:

Decat Toata Viata Fraier Mai Bine O Zi ReGe !!!




Statusuri pentru facebook nr.7:

Ochii mari,guritza mica..trasaturi de papusica:x




Statusuri pentru facebook nr.8:

Du-te lent si vino tare pentru mine n-ai valoare!!!




Statusuri pentru facebook nr.9:

I feel the beat it takes me higher

To break free is my desire

This is a new me

I just wanna let it go

I`m about to let it go

let`let me go

let`let me go

Gonna lose your mind just let it go

I just wanna let it go

[By AleCsOoTzZa]




Statusuri pentru facebook nr.10:

Un rocker vine beat acasa....Mama sa il intreaba ce s-a intamplat shi dak poate sa-l ajute cu cv....Pune-mi o manea sa vars...




Statusuri pentru facebook nr.11:

MeRg InCeT InSpIr TaLeNt K`aM VeNiT DiN OcCiDnEnT K Sa StRiG In GuRa MaRe CoPiA N`aRe VaLoArE....by ™DiAvOlItZa™




Statusuri pentru facebook nr.12:

va dau 1.000.000.000.000 daca nu cititi acest mesaj




Statusuri pentru facebook nr.13:

Yos vampir

Tu esti dracula

Eu sug sange

Tu sugi p**a

Eu sug coaja de lamaie

Tu sugi p**a iei la m**e



Deas avea un ochi in p**a

Mas uita la tine-n gura

Sati plombez vreo 3 masele

Cu miresma pu*ii mele

Daca nu spui cine esti

Ori mio s**i

Ori mie belesti.... [e super tare:))=))]




Statusuri pentru facebook nr.14:

cand ma uit in oglinda ma vad...!!! ciudat nu ???




Statusuri pentru facebook nr.15:

o fata intra in biserik... un baiat ii pune piadik...popa stiga din altar...bolue nu fi magar




Statusuri pentru facebook nr.16:

cei care au inventat tezele unice au un creier unic......sau mai bine n-au creier




Statusuri pentru facebook nr.17:

Doamne cum sa-ti multumesc pentru prietenii pe care mi iai dat oare lor leas putea sa le multumesc cas prieteni cu adevarat




Statusuri pentru facebook nr.18:

te-am iubit.....te _ ubesc...aaa...te voi _ _ bi...am uitat ce voiam sa-ti zic...las` k te sun daca imi aduc cumva aminte...




Statusuri pentru facebook nr.19:

Ai gasit in mine alinare

Ai gasit in mine fericire

Ai gasit in mine zambetul

Ai gasit in mine un prieten

Ai gasit in mine iubirea

Ai gasit in mine tot ce vrei

Da mai date naibi ca nu sunt magazin




Statusuri pentru facebook nr.20:

Foaie verde si-o lalea,sa spanzurat soacra-mea...vrei sa te duci dupa ea:))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu