Statusuri:noi 2011

Statusuri noi 2011 nr.1:

Chiar n-am chef sa ma fak miner k sa cobor la mintea ta!....De ce sa risk?




Statusuri noi 2011 nr.2:

Vezi, nu interpreta greshit; k-am adormit ku tine-n bratze, doar k o solutzie confortabila la somn in doi...

Da' nu vreau nimik inapoi!




Statusuri noi 2011 nr.3:

Inainte n-o iubeamea , dar acum o iubesc ca inainte




Statusuri noi 2011 nr.4:

Dak numa' ,,proshtii'' itzi citesk statusu', restu' tzi-l ignora! vot plz :))




Statusuri noi 2011 nr.5:

daca crezi ca nu-s misto nu vb cu mn ca daca vb oricum iti dai seama




Statusuri noi 2011 nr.6:

stau




Statusuri noi 2011 nr.7:

ma pupi ?... eu te pup pe tine , tu pe mn , hai sa ne pupacim!!!!!!!!!!!!!!! :-* :-*




Statusuri noi 2011 nr.8:

[:X] Soont papushyca din vitrina, frumushikca, doolce si fina [:X]




Statusuri noi 2011 nr.9:

ViSele Au Fost IreAle ..... Akm ToaTe Au DeveNit REaLitAtE :X(*) ~[By Elly:X Skumpik Mik ZUza ]~




Statusuri noi 2011 nr.10:

O veste, ceva nou ?...Dacă-i bună , redămi-o în foilefon,

să pot s-o savurezzz.....!

Dacă-i proastă ,....... dă-i ,,reject " !




Statusuri noi 2011 nr.11:

Eu SunT BloNda SmEChErIta Si De BaiEtzi SunT IubIta:P




Statusuri noi 2011 nr.12:

COLO SUS IN CIMITIR JOACA MORTII NOAPTEA IN SIR




Statusuri noi 2011 nr.13:

fratilor care stiti vre`un sts:D

By MeD:




Statusuri noi 2011 nr.14:

Viatza e ca hirtia igienica,lunga shi folositoare.




Statusuri noi 2011 nr.15:

sunt ok




Statusuri noi 2011 nr.16:

Toti PrOsTii CiTesc [:X ]_ StAuSurI Sau DoaR uh?:))




Statusuri noi 2011 nr.17:

TOATE STATUSURILE DE PE SITE SUNT DE CACATTTT !!!!!!!




Statusuri noi 2011 nr.18:

dusmani imi bat in geam ........... ma pis pa ei am termopan!




Statusuri noi 2011 nr.19:

Sunt o adolescenta pe care nimeni nu o poate avea cu adevarat :X:X:X




Statusuri noi 2011 nr.20:

Sunt 2 tipuri de oameni: Eu si cei cei care vor sa ajunga la fel ca mine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu