Statusuri:la misto

Statusuri la misto nr.1:

du-te tare vino lent pt mn n-ai talent




Statusuri la misto nr.2:

esti urat tare ;;)




Statusuri la misto nr.3:

auzi mah....mamaia ta e tigan???




Statusuri la misto nr.4:

Am sarit pe geam !!!!!! si m-a apucat nebunia pentru ca eram la parter !!!!!!




Statusuri la misto nr.5:

La multi ani celor cu nume de buruieni?




Statusuri la misto nr.6:

sunt fetita alintata si de zdrente invidiata




Statusuri la misto nr.7:

Esti o fiinta atat de draguta, politicoasa, frumoasa, sincera, spirituala si unica pe aceasta lume... Primeste urarile mele de bine si aceste minciuni nevinovate.




Statusuri la misto nr.8:

Studiile arata ca media numarului de incercari pe care le face un om pentru a-si atinge un scop este mai mica de 1.




Statusuri la misto nr.9:

Gone to the land of insane people... Hope to get back soon!




Statusuri la misto nr.10:

Pamantul e acoperit de cioburi...

Dc?

S-au rupt portile cerului,au cazut ingeri si s-au spart in mii de bucati!

Dc?

Pentru k distanta de la cer la pamant e prea mare chiar si pentru ingeri.....

Dc?

Pentru k nimic nu e destul de aproape

Dc?

Ca sa speri mereu...k sa nu fii multumit niciodata

Dc?

Pentru k realitatea nu e niciodata la fel de frumoasa k visele pe kre ti le-ai facut...

Dc?

Pentru k lumea nu e "imperfecta" ci rea pur si simplu...

Dc?

N-ai intelege...

Dc?

Pentru k cei buni nu inteleg raul...lumea a devenit rea din cauza celor rai.A fost de ajuns o singura samanta de rautate k ea sa se intinda pe tot pamantul...

Dc?

Pentru k rautatea e o buruiana,creste peste tot,fara sa aiba nevoie de ajutor si nu moare niciodata.

Dc?

Pentru k numai in povesti binele invinge raul...

Dc?

Pentru k imaginatia e sg loc in in kre oamenii buni inving raul...oamenii buni nu inceteaza niciodata sa viseze

Dc?

Pentru k altfel ar muri......

Dc?

Costiinta victoriei finale

a raului ucide

Dc?

Dc?

Da...DC?

Nu stiu,nu stiu nimic...ma invart printre ganduri, amestec caut cu disperare ceva....dar nush ce gasesc ..gasesc totul..,dar e nimic, ma nasc si mor in fiecare clipa, vreau totul...dar nush ce vreau....nu inteleg si dc vreau,...stau pe loc dar alunec in gol,...o parte din sufletul meu trebui sa se nask ink....o parte..... a murit,...sunt satula de tot....e prea mult,dar nimic nu-mi ajunge,nu-mi ajung eu mie,...la un moment dat unui "de ce?" i se raspunde:

"nu stiu"

Tu cum esti?

Eu?

Da.Te afli printre oamenii buni sau rai?

Eu....eu incerc sa ajung printre cei rai....

Dc?

Ca sa nu mai doara...

Ce?

NIMIC....TOTUL.....




Statusuri la misto nr.11:

te iubesc, te doresc,....io-s shmeker,...stii k glumesc ...coamanca marian




Statusuri la misto nr.12:

iubita mea cu ochii ca cafeaua,... ca cand te vad ma fac ca carameaua.........vote pls




Statusuri la misto nr.13:

- De ce conduc fotbalistii nostrii fara centura?

-Vor sa adune puncte.




Statusuri la misto nr.14:

eu sunt fitza de ggk si cand trec cu el pe strada lumea se oftica:)))




Statusuri la misto nr.15:

Pardon,.. am dus mana la tampla nu ca sa fiu confundat cu GANDITORUL,...voiam doar sa-mi amagesc durerea de la tampla ca n-am algocalmin!




Statusuri la misto nr.16:

cel mai bun vin este ca vin la tine si cel mai prost vin este ca vin degeaba




Statusuri la misto nr.17:

stf-stefesti

by joe m




Statusuri la misto nr.18:

Adormite domnishoare,

Ele seara se aduna,

Prin cluburi de fytze, toate,

Noapte buna!




Statusuri la misto nr.19:

"sa porti mereu in gand, sa porti o vesnicie acest cuvant frumos numit PRIETENIE:X"




Statusuri la misto nr.20:

Avem acelasi sange-n vine si frati vom fi

Pan-atunci cand moartea ne va desparti.

Pentru ca nimeni, niciodata, nimeni n-o sa poata,

Nu, sa ne desparta

Avem acelasi sange-n vine si frati vom fi

Pan-atunci cand moartea ne va desparti.

Pentru ca nimeni, niciodata, nimeni n-o sa poata,

Nu, sa ne desparta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu