Statusuri:de viata

Statusuri de viata nr.1:

"-.-" Inimioare ♥

.-..-.

"-.-" Trebuie ♥

.-..-.

"-.-" Sa-tzi ♥

.-..-.

"-.-" Arate ♥

.-..-.

"-.-" Cat ♥

.-..-.

"-.-" De ♥

.-..-.

"-.-" Drag/a ♥

.-..-.

"-.-" Imi ♥

.-..-.

"-.-" Esti ♥





by angel_sad_4ever_17




Statusuri de viata nr.2:

iubeste ca sa fi iertat, iarta ca sa fii uitat




Statusuri de viata nr.3:

inteligenta ma urmareste dar eu sunt mult mai rapida:D




Statusuri de viata nr.4:

fata ca mn nu vei mai gasi,in schimb baieti k tine.. si la recycle bin gasesc >:)




Statusuri de viata nr.5:

ma cheama basina




Statusuri de viata nr.6:

Dak bei suc de fructe ai sanatate....sanatatea aduce sport....sportul aduce faima....faima aduce bani....banii aduc femei....femeile aduc sex....sexul aduce sida....sida aduce moarte...asha k nu mai bea suc de fructe




Statusuri de viata nr.7:

Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii??




Statusuri de viata nr.8:

cine are un program de coborat muzica?=))




Statusuri de viata nr.9:

@ bE`happy`.. bE`c00L`.. jusT`bE u`;x;x;x




Statusuri de viata nr.10:

Viitorul suna bine , pacat ca nu raspunde nimeni !




Statusuri de viata nr.11:

Tatal tau este terorist , pt k u ejti o bomba !




Statusuri de viata nr.12:

Nu sunt un tip posesiv , nu ma comport agresiv, stau cam prost afectiv dar totul e relativ, ai incercat tu mereu sa imi arati cum sunt eu, ca eu ma cred zeu fara sa fac vreun leu...greu, banii stau mereu bag bere la greu !




Statusuri de viata nr.13:

intai calc in kkt apoi te calc pe cap te calc cu pasi marunti ca dansurile de kkt de p la nuntzi....incearca sa ma deranjezi....




Statusuri de viata nr.14:

statusu meu ii mai fayn fraere:))=));)




Statusuri de viata nr.15:

Zambetul PERV3RS dupa fatza mea sterge zambetul JEGOS dupa fatza multora




Statusuri de viata nr.16:

*S*T*A*T*U*S ~~ *C*U~~ A*R*F*E




Statusuri de viata nr.17:

in oglinda ma privesc.....si vad cum.....alti pe la spate ma barfesc




Statusuri de viata nr.18:

evita mahmureala...................ramai beat!!!




Statusuri de viata nr.19:

Si daca ramuri bat in geam.....si daca ramuri bat in geam.......imi bag p**a si tai copacii




Statusuri de viata nr.20:

-draga ioane ..mergem la rau ?? - stele draga stele!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu