Statusuri:de prietenie

Statusuri de prietenie nr.1:

Zambetul dureaza o clipa,...dar amintirea lui dureaza o viata intreaga!!




Statusuri de prietenie nr.2:

...In franele de la Dacie si in femei niciodata sa nu ai incretere.....!!!.....By Oake




Statusuri de prietenie nr.3:

Ca Tine Gasesc Mereu In Recycle Bin...ca mine Nici Pe Google ;) by * SirDMG * (djx_gigolo)




Statusuri de prietenie nr.4:

"Copii nemernicii,ii lasi in baie iti manca sapunu':D




Statusuri de prietenie nr.5:

cand m-ai avut..nu m-ai vrut..si cand nu ma ai..ma vrei..;);):)




Statusuri de prietenie nr.6:

dak esti prost stai aksa.............:))




Statusuri de prietenie nr.7:

crezi in dragoste la prima vedere...sau trebuie sa mai trec prin fata ta pentru o parere...:>:>




Statusuri de prietenie nr.8:

mai uita_te o data la mine

chiar crezi k 2 vorbe ma pot aduce langa tine?

am de unde alege,u nu esti unikt

pot gasi baieti k tn la fiekre m patrat..




Statusuri de prietenie nr.9:

Asta e shy n`am ce`i face e ceva in stil versace;)




Statusuri de prietenie nr.10:

sa moara mama .... am ferrari dar nu vin cu el ... ca ia cazut lantul




Statusuri de prietenie nr.11:

lasa fitele de top na talent 2008




Statusuri de prietenie nr.12:

eU SUnT PuShtOaIcA Q CeL MaI MaRe sHiC:D:)pE ToTsi bAiEtSiI I'Am InEbUnIt:d:dDaR CeL maI RaW Te'aM ZaPaCiT Pe tInE:DhAi pRiNdE TuPeU Si dA'tE La mINe....by iulia




Statusuri de prietenie nr.13:

Love is the name sex is the game forget the name and play the game by: ank dragutza:P




Statusuri de prietenie nr.14:

Stau Pe Scaun Ma Gandesc .Cum Sa Fac Sa Te Italnesc =))




Statusuri de prietenie nr.15:

Sunt prea destept pentru secolu asta:-J bY Fagio




Statusuri de prietenie nr.16:

n-ai cu cn mah... nijte intelectuali




Statusuri de prietenie nr.17:

shtyu sa yubesck..shtyu ranesck...nu te jura,sti bine k pot trisha..!!!




Statusuri de prietenie nr.18:

viata este cea mai raspandita boala transmisa pe cale sexuala




Statusuri de prietenie nr.19:

$uNt k!aR pR3a SwE3t Ka sA f!U L!gHt...][:x][ ][:X][ ][:x][




Statusuri de prietenie nr.20:

Eu stiu k tu stii k el stie k noi stim k ea stie... ce teme avem pt luni



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu