Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

Cel mai bun lucru e sa fi OM nu ANIMAL, nu sa te gandesti mereu cum sa profiti de unul sau de altul. Deci, luati ATITUDINE !!! :)):))




Statusuri pentru messenger nr.2:

am băut noapte de noapte ca să nu te văd...iau acum te văd dublu...




Statusuri pentru messenger nr.3:

intrebare:unde dai cu mingea-n poarta???rasp.:intre bare:)););)




Statusuri pentru messenger nr.4:

numi aduk aminte ce trebuie sa fac astazii....aaaa gata stiu..nimik




Statusuri pentru messenger nr.5:

iti trimit din departare o cratita si-o caldare si in semn ca te iubesc drept in cap ti le trantesc




Statusuri pentru messenger nr.6:

eu vampir si u dracula eu sug sangge u sugi p*la !! eu copac si u lamaie eu fac fructe u faci muie!!!!!!! daca citesti acest sts esti dracula




Statusuri pentru messenger nr.7:

De Cand Cu Criza Financiara, Femeile Au Inceput Sa Se Marite Din Dragoste




Statusuri pentru messenger nr.8:

/̵͇̿̿/’̿̿ ̿ ̿ ̿ ̿ :-S ...in fata uni pistol strigand ,,ba nu da" :))




Statusuri pentru messenger nr.9:

NaM NiMiC BeAu De Mik CuM BeAu ApA CuM VoMiT




Statusuri pentru messenger nr.10:

cand eram mic eu plangeam si toti in jurul meu radeau acu am crescut si este timpul k toti in jurul meu sa planga si eu sa rad :P




Statusuri pentru messenger nr.11:

cei care ma f.. odatam, a 2 oara dak nus buni nu mai au sansa :)




Statusuri pentru messenger nr.12:

N-ai valoare,

N-ai putere,

Lasa-ma`n pace, vere!

Nu stii sa silabisesti,

Cuvantul de il rostesti,

Dar pe laga asta,frate,

Le-ai facut pe toate,toate

Blonde,bune sau brunete,

Umbli numai dupa fete!!!




Statusuri pentru messenger nr.13:

(̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̲̲̅̅̅l̲̅u̲̅c̲̅k̲̅y̲̲̅̅̅_̅_̅_̅() ڪے




Statusuri pentru messenger nr.14:

~~((-_-))~~_¯¯_/¯¯_numele tau aici_¯¯_/¯¯_~~((-_-))~~




Statusuri pentru messenger nr.15:

nu te las k sa ma lasi ...vreau k tu sa nu ma lasi




Statusuri pentru messenger nr.16:

bun la toate bun la munca bun la pat ;);0




Statusuri pentru messenger nr.17:

iarna pe sulitza de henri coanda

a-nceput de ieri sa cada

cate-un avion pe strada...

.......




Statusuri pentru messenger nr.18:

daca viata e infecta apeleaza la alcool medicinal pentru dezinfectare...




Statusuri pentru messenger nr.19:

Doi elefanti crosetau apa minerala intr-un bec.Deodata vine mama porcului si intreaba"Iesiti AFARA!". Morala? Nu mancati fructe stricate.




Statusuri pentru messenger nr.20:

daca nu ne`am nascut printzese..ne`am facut perverse`..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu