Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Prea ocupat sa rad,... deci DND




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Nevasta:

-Mai barbate, nu mai bea !

Barbatul:

-Tot asa imi zici mereu, sa nu mai beau! Mai bine in locul tau imi luam o oaie ! Nevasta:

-De ce?

Barbatu':

-Pai tu-mi tot zici sa nu mai beau...dar oaia zice bee, bee, bee ! :D:D:D




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

Cand moartea'mi va spune sa parasesc pamantul, cand oameni fara mila imi vor sapa mormantul, kand zilele'n viata mea nu vor mai exista.......poate atunci dar niciodata nu te voi uita......te iubesc alin:X:X




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

dnd...ca n-am chef de tn ;)




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

DnD bunica pe facebook.




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

DnD...pescuiesc in WC..cred ca am prins ceva... ceva in care o sa te aflii tu daca dai Buzz!




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

Google [URL=http://google.com]google[/URL]




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

dnd!!!ma bat cu fratemeu




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Don't booz me pls d~N~d




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

DnD .....Ma cert cu pixu :X




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

DND k BRB ! :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

//)) //\\// //)) privesc cum creste iarba




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

BrB..La ScOaLa...KrE AvEtZi ChIbRiTe BuZz Me K Yo ViN Cu MoToRiNa SaU BeNzInA....>>>By BoDo




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Tai lemne bat cuie f*t in c*r si dau la m**e




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

DND....Nu te deranja sa ma deranjezi....Ca e prea mare deranjul...De a ma deranja pe mn...




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

dnd gadil un puric




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

DNFDMAYMF&SOAB




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

hai stf DND am zis k BRB esti orb sau nu vezi k am la status BRB




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

Nu`s dak vreti ceva lasati un mesaj dupa urmatorul bip .............................. bippppppppppppp!!!




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

dnd.........k deranjezi



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu