Statusuri:pentru messenger

Statusuri pentru messenger nr.1:

dnd......... ca v-am spart




Statusuri pentru messenger nr.2:

Dnd sau ignore




Statusuri pentru messenger nr.3:

DND,....stau ku capu-n soare,..sa-mi dezghetz mintea!!!




Statusuri pentru messenger nr.4:

DND,....coc un manifest împotriva îndobitocirii prin eduacație.




Statusuri pentru messenger nr.5:

DND...is cu lenea....




Statusuri pentru messenger nr.6:

DnD ca ...deoarece.....fiindk nu am chef sa vorbesc cu mimeni, asa k fa bine si eject singur de pe lista mea !!!!!!sAu te scot eu!




Statusuri pentru messenger nr.7:

BRB, plecat cu vaca la benzinarie !!! :))




Statusuri pentru messenger nr.8:

DND mah nu auzi?! iti cumpar eu aparat auditiv




Statusuri pentru messenger nr.9:

D.N.D...sunt la clinica cu catelu




Statusuri pentru messenger nr.10:

DND doarme tastatura




Statusuri pentru messenger nr.11:

Fumez amintiri,....cu gandul la trecutele iubiri,

Tag in piept sperante,...posibile (in doi) vacante...




Statusuri pentru messenger nr.12:

dnd-scriu dar nu stiu la ce ?




Statusuri pentru messenger nr.13:

I’m busy talking to myself !




Statusuri pentru messenger nr.14:

DND-busy...nu`s...X(X..asa k nu te deranja sa ma deranjezi...




Statusuri pentru messenger nr.15:

dnd mananc gem si fac baie in borcan




Statusuri pentru messenger nr.16:

Dnd vanez tantar nu dati buzz k pierd tinta




Statusuri pentru messenger nr.17:

dnd dau gainile cu ruj




Statusuri pentru messenger nr.18:

foaie verde rug de mur...uite cum ti-o iei acum.......nu da buzz ca te distrug.....;):p




Statusuri pentru messenger nr.19:

nu te deranja sa ma deranjezi... tn:)):))




Statusuri pentru messenger nr.20:

DND....K-ascult kum ingheatza apa-n cada,.... dupa ce-a stivit O ULTIMA TZIGARA ....! ;))



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu