Statusuri:pentru fete si baieti

Statusuri pentru fete si baieti nr.1:

Am nevoie de cineva ! 8-> Da` n`am nevoie d oricine :( .. Am nevoie de cei ce au nevoie de mine :)




Statusuri pentru fete si baieti nr.2:

Dau gainile cu ruj......




Statusuri pentru fete si baieti nr.3:

sunt eu mika,das a draku,nu sti ce ma duce kapu




Statusuri pentru fete si baieti nr.4:

Totzi Suntem Manelari dupa 3 sticle de vin :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.5:

Sti ce ar sta bine pe tine?.....eu :))




Statusuri pentru fete si baieti nr.6:

Daca nu ma cunosti...nu ma judeca




Statusuri pentru fete si baieti nr.7:

cine s scoala de dimineata casca toata viata




Statusuri pentru fete si baieti nr.8:

Tata ma Invatat...sa nu am incredere in 2 lucruri...1 Femei si al 2-la sunt franele de la DACIE




Statusuri pentru fete si baieti nr.9:

Diplomatia este arta de a spune: ?Cutu, cutu ??,

pana ce apuci sa pui mana pe o piatra.




Statusuri pentru fete si baieti nr.10:

Nu vorbi in plus ca si-asha eshti in minus




Statusuri pentru fete si baieti nr.11:

te iubesc, te iubesc, te iubesc,....numara si tu ....sa nu gresesk!......un vot plz




Statusuri pentru fete si baieti nr.12:

In viatza tre' sa stii ce vrei,...

K-atunci nici succesu' nu-tzi trece pe langa....

Dar tre' sa transpiri muncind,....

Si nu muncind transpirand sub limba...




Statusuri pentru fete si baieti nr.13:

am o singura zi pe an cand mi se intampla numai lucruri rele; stii care e aia? 30 februarie :\">




Statusuri pentru fete si baieti nr.14:

Nu mintea, ci inima-i o idioata;

Ash vrea sa-i dau DELETE ,...dar tasta mi-i blocata!




Statusuri pentru fete si baieti nr.15:

" ca lumea"....

shi tu te bucuri ca fraeru' cand ti se pune o eticheta-asha,...

da' vezi,.... CA LUME-AI REA!




Statusuri pentru fete si baieti nr.16:

jhhhhhhhhhhhhh




Statusuri pentru fete si baieti nr.17:

Unde-i unu nu-i putere,la butoiul plin cu bere...

Unde-s doi puterea creste si butoiul se goleste .




Statusuri pentru fete si baieti nr.18:

bug mafia




Statusuri pentru fete si baieti nr.19:

candva , in scoala, erai tare

si toti copiam teme de la tine,

grupa mare;.....

acum,esti ingropat intr-un McJob

intre dosare;

le stergi de praf ;.....ce tare!




Statusuri pentru fete si baieti nr.20:

Sunt satul de promisiuni; .......nu-s decat curse pentru prosti!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu