Statusuri:cool

Statusuri cool nr.1:

Cand toti ''ai tai'' ti-au intors spatele, profita k nu te vad,

sh FA ceva pe ei !




Statusuri cool nr.2:

dak vrei sa ne vedem ......kauta-ma in VISE!




Statusuri cool nr.3:

Cand deschisa-m prima oara poarta noastra de la scoala , am vazut pe cineva , care ne-a mancat viata !




Statusuri cool nr.4:

:X:x:X prietenul este acela care vine , cand toti ceilalti pleak;):X:x:X




Statusuri cool nr.5:

plin de idei pentru o iesire din banal,acel copil cu acel ceva special...bun sau rau,dulce sau amar,raman original




Statusuri cool nr.6:

Nu's FaTa PeRfEcTa,

DaR u EsHti AtAt De DeFeCtA

InCaT tOaTe DeFeCteLe MeLe

SuNt CaLiTaZZiLe TaLe!!!




Statusuri cool nr.7:

La o treaba, nai tu treaba lalta treaba vezi de treaba cine te intreaba zici cai treaba VEZI DE TREABA TA




Statusuri cool nr.8:

Faama sa imi fie dor de tine.. deci jet!!!




Statusuri cool nr.9:

oameni suntem femei f****!!!!




Statusuri cool nr.10:

90-stilata-thalentata-de zdrentze invidiatha-versata-din revista decupata-:X:X:X:X




Statusuri cool nr.11:

mi se pare mie....... sau te uiti km urat la statusul meu?!..... :*




Statusuri cool nr.12:

ce zici dac ne-am da BUZZe?

hai k stiu k ai vrea :-*...




Statusuri cool nr.13:

Numeste-ma demon, aseara am facut un inger sa planga, a nu stiu cata oara, nu stiu ce mi se-ntampla...




Statusuri cool nr.14:

Fetele rele scuipa, Fetele bune inghit




Statusuri cool nr.15:

Bate vantu frunza-n dunga,...

Da' pe tine cand te-alunga...?




Statusuri cool nr.16:

ejti frumoasa k o cioara

venisi de la mare-aseara;

te-ai prajit, nu te-ai bronzat,

de plaja te-ai saturat



cand ti-ai depasit bugetu,

norok k fu amanetu,

te-ai scapat de verigheta

sa te dai mare vedeta...




Statusuri cool nr.17:

Nu-mi place o viata monotona!....Prefer sa cad,.....sa am apoi de un' sa ma ridik!




Statusuri cool nr.18:

Desi i-am cerut Zanei Maselutza sa-mi trimita una bucata printz,.....m-am trezit la usha cu un maidanez!.....

Poate k n-am fost cuminte,....ori nu era maseaua care trebuia!

Da,...n-a fost de lapte,...era cea de minte! )))))))))))




Statusuri cool nr.19:

am plecat la peste ce sa prind apa :-))




Statusuri cool nr.20:

Pune-tzi frate palaria,...sa-tzi acoperi prostia...

(shi nici nu te mai bate soarele-cap!)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu